eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w budynku przy ul. Sobieskiego 20



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Gniezno: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w budynku przy ul. Sobieskiego 20
Numer ogłoszenia: 59230 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w budynku przy ul. Sobieskiego 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w budynku przy ul. Sobieskiego 20. Zamówienie obejmuje 6 numerów sieci na okres 8 miesięcy, 1 numer sieci na okres 2 miesięcy, dostęp do Internetu DSL na wraz z numerem analogowym na okres 8 mieięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telekomunikacja Polska SA, Warszawa, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7472 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7472

  • Oferta z najniższą ceną: 7472 / Oferta z najwyższą ceną: 7472

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wynikło to z faktu, iż brak telefonów i internetu skutkowałby paraliżem pracy dwóch Wydziałów Starostwa Powiatowego, a przez to również paraliżem pracy całego Starostwa z uwagi na to, że przenoszone do innego budynku wydziały odpowiadają za organizacje pracy całej jednostki. Stąd też wynikła potrzeba udzielenia zamówienia z wolnej ręki, którego przyczyna powstała z okoliczności, których zamawiający nawet przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć. Zamawiający kierował się stanowiskiem Inspektora nadzoru budowalnego i kierownika robót. W piśmie z dnia 15.01.2010r. zaproponowali opuszczenie pomieszczeń II piętra budynku przy ul. Jana Pawła II 9/10 i przeniesienie do opuszczonych od 18.01.2010 r. pomieszczeń w budynku przy ul. Sobieskiego 20. Opuszczone pomieszczenia II piętra budynku przy ul. Jana Pawła II 9/10 poddane zostaną przebudowie zamiast robót betonowych i murowanych przy wznoszeniu nowej części budynku Starostwa. Pozwoliło to na kontynuowanie robót, zachowanie ich ciągłości, a tym samym zrealizowanie inwestycji w terminie. Nastąpiła zmiana harmonogramu robót przy rozbudowie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Z uwagi na panujące warunki atmosferyczne, intensywne opady śniegu, niskie temperatury, które było trudno przewidzieć na etapie planowania prac ( na podstawie analogicznych okresów z lat ubiegłych), nie można kontynuować prac na zewnątrz ponieważ technologie, normy niedopuszczają prowadzenia zewnętrznych prac budowalnych. Nastąpiła zmiana harmonogramu prac polegająca na tym, że w pierwszej kolejności przystąpiono do prac remontowych w wewnątrz istniejącego budynku. Prowadzenie robót murarskich polegających na wznoszeniu ścian z SILKI przy niskich temepraturach i cienkich spoinach spowoduje skruszenie użytej zaprawy i brak wytrzymałości muru na ściskanie. Jeszcze gorsze skutki może wywołać betonowanie podczas niskich temeperatur. Gęsto żebrowy strop MUROTHERM posiada 4 cm warstwę nadbetonu, która przy temperaturze poniżej 10 stopni Celcjusza nawet po 28 dniach uzyska tylko 50% wytrzymałości lub przy większym mrozie ulegnie skruszeniu. Inspektor nadzoru budowlanego podkreślił, iż zmiana jest jedynym sposobem zapewnienia zakończenia prac w planowanym pierwotnym terminie. Z kolei obecne komplikacje wynikają z niespotykanych wcześniej w tym rejonie spadków temperatur oraz przerw w dostawach towaru na budowę z uwagi na obfite śniegi, co utrudnia dojazd do placu budowy sprzętu z materiałami budowalnymi. Przyjęcie wniosku inspektora nadzoru budowlanego do realizacji skutkowało przeniesieniem Wydziału Organizacyjno-Prawnego i Wydziału Finansów Starostwa Powiatowego, które odpowiadają za pracę całej jednostki, do pomieszczeń opuszczonych po innych najemcach, pozbawionych infrastruktury telekomunikacyjej i konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.