Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Puławy: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy:
- Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2
- Szkoły Podstawowej Nr 10,
- Miejskiego Przedszkola Nr 14.
Numer ogłoszenia: 59219 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach , ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, faks 081 8804511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 - Szkoły Podstawowej Nr 10, - Miejskiego Przedszkola Nr 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2, - Szkoły Podstawowej Nr 10, - Miejskiego Przedszkola Nr 14. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy przeznaczonych do pełnienia funkcji oświaty i nauki. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 przy ul. Wróblewskiego 11 w Puławach. Zakres części 1 zamówienia obejmuje: - docieplenie metodą lekką - mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic z izolacją przeciwwilgociową, - docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem, - wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych i stolarki okiennej, - remont instalacji c.o., schodów zewnętrznych, ścianki oporowej. CZĘŚĆ 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 przy ul. 6 - go Sierpnia w Puławach. Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, w tym: przebudowę doświetlenia klatki schodowej i wiatrołapu; stolarka okienna i drzwiowa. - DOCIEPLENIE ŚCIAN NADZIEMIA METODĄ LEKKĄ - MOKRĄ, w tym: rozbiórka filarów i zadaszenia przy Łączniku; docieplenie ścian nadziemia; odnowienie elewacji - ściany docieplone; zadaszenia z blachy trapezowej; ekrany i daszki systemowe. - DOCIEPLENIE STROPODACHÓW METODĄ WDMUCHIWANIA GRANULATU, w tym: odwodnienie stropodachów - wymiana rynien i rur spustowych; remont i docieplenie kominów; docieplenie stropodachów wentylowanych; stropodach niewentylowany - naprawa pokrycia. - DOCIEPLENIE ŚCIAN PIWNIC i COKOŁÓW, w tym: roboty rozbiórkowe; izolacja i docieplenie ścian piwnic i cokołów; doświetlacze piwniczne; studzienki; opaska odwadniająca przy budynkach, odtworzenie trawników po wykopach. - ROBOTY ZEWNĘTRZNE, w tym: podest w Patio przy wiatrołapie; schody zewnętrzne do kuchni i lokalu; zejście do biblioteki; podjazd; schody zewnętrzne do zaplecza sali gimnastycznej; schody zewnętrzne łącznika - zejście do piwnic; wyrzutnia powietrza; pokrywa luku montażowego. - TERMOMODERNIZACJĘ W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI SANITARNYCH, w tym: wymianę istniejącej instalacji grzewczej na nową pozostawiając stare grzejniki; płukanie istniejących grzejników przywracające im optymalną sprawność; wykonanie regulacji instalacji - zastosowanie termostatów grzejnikowych. - PRACE Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z ROBOTAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI, w tym: wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; ponowny montaż kamer, opraw oświetleniowych. CZĘŚĆ 3. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 14 przy ul. Kołłątaja 17 w Puławach. Zakres części 3 zamówienia obejmuje: - WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - UZUPEŁNIENIE - DOCIEPLENIE ŚCIAN NADZIEMIA - OBRÓBKI BLACHARSKIE - ROBOTY ROZBIÓRKOWE - ROBOTY ROZBIÓRKOWE - TARAS - IZOLACJĘ ŚCIAN PIWNIC I COKOŁÓW - DOCIEPLENIE STROPODACHU WENTYLOWANEGO - DOŚWIETLACZE PIWNICZNE, STUDZIENKI - OPASKA ODWADNIAJĄCA PRZY BUDYNKU - SCHODY TERENOWE - WYJŚCIE Z SAL - ODTWORZENIE TRAWNIKÓW PO ROBOTACH TERMOMODERNIZACYJNYCH - TERMOMODERNIZACJĘ W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI SANITARNYCH, w tym: płukanie istniejących grzejników przywracające im optymalną sprawność; wykonanie regulacji instalacji - zastosowanie termostatów grzejnikowych. - PRACE Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z ROBOTAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI, w tym: wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; ponowny montaż kamer, opraw oświetleniowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.26.10.00-0, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.42.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: na CZĘŚĆ 1 - w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). na CZĘŚĆ 2 - w wysokości 54.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące złotych) na CZĘŚĆ 3 - w wysokości 9.900,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla CZĘŚCI 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu dociepleń ścian w technologii lekkiej-mokrej, dociepleń stropodachów oraz wykonaniu pokryć dachowych papą termozgrzewalną, - minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości min. 80.000,00 zł. brutto, polegające na budowie/przebudowie/remoncie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie oświetlenia zewnętrznego i instalacji odgromowej. dla CZĘŚCI 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -minimum 2 roboty budowlane każda o wartości 800 000 zł brutto, polegające na wykonaniu dociepleń budynków w technologii lekkiej - mokrej, wykonaniu dociepleń ścian fundamentowych z izolacją bitumiczną przeciwwilgociową, wykonaniu robót dekarskich -minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości 200 000 zł brutto, polegające na budowie/przebudowie/remoncie wewnętrznych instalacji c.o -minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie instalacji odgromowych. dla CZĘŚCI 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości 150 000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu dociepleń budynków w technologii lekkiej - mokrej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla CZĘŚCI 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej - mokrej oraz dociepleniu stropodachów, -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na budowie/przebudowie/ remoncie instalacji centralnego ogrzewania, -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na wykonaniu instalacji oświetlenia zewnętrznego lub instalacji odgromowej. Dla CZĘŚCI 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum 2 robotami polegającymi między innymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej - mokrej, dociepleń ścian fundamentowych z izolacją bitumiczną przeciwwilgociową i robót dekarskich. -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych do kierowania robotami budowlanymi lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum 2 robotami polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji c.o. -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum 2 robotami polegającymi na wykonaniu instalacji odgromowej. Dla CZĘŚCI 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: -osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum 2 robotami polegającymi między innymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej - mokrej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Dowód wniesienia wadium. -Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 I CZĘŚCI 3 Zamawiający zastrzega, iż stronom przysługuje prawo do zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji zaistnienia następujących okoliczności: -konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, -konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, -konieczność zmiany terminu realizacji spowodowanej: -wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np. wczesna zima z opadami śniegu i temperaturami poniżej 0 stopni C, długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni powodujące konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp., -zmianą przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego albo zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -realizacją zamówień dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. -konieczność zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy, -zaistnienia zdarzeń niezależnych od woli stron mających obiektywny wpływ na realizację zadania. -Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 2 wymaga zgody obu stron wyrażonej w postaci pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach,
ul. Piłsudskiego 83, pokój Nr 20 - I piętro,
24 - 100 Puławy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Piłsudskiego 83, pokój Nr 14 - sekretariat - I piętro, 24 - 100 Puławy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 przy ul. Wróblewskiego 11 w Puławach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części 1 zamówienia obejmuje: - docieplenie metodą lekką - mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic z izolacją przeciwwilgociową, - docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem, - wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych i stolarki okiennej, - remont instalacji c.o., schodów zewnętrznych, ścianki oporowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 przy ul. 6 - go Sierpnia w Puławach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, w tym: przebudowę doświetlenia klatki schodowej i wiatrołapu; stolarka okienna i drzwiowa. - DOCIEPLENIE ŚCIAN NADZIEMIA METODĄ LEKKĄ - MOKRĄ, w tym: rozbiórka filarów i zadaszenia przy Łączniku; docieplenie ścian nadziemia; odnowienie elewacji - ściany docieplone; zadaszenia z blachy trapezowej; ekrany i daszki systemowe. - DOCIEPLENIE STROPODACHÓW METODĄ WDMUCHIWANIA GRANULATU, w tym: odwodnienie stropodachów - wymiana rynien i rur spustowych; remont i docieplenie kominów; docieplenie stropodachów wentylowanych; stropodach niewentylowany - naprawa pokrycia. - DOCIEPLENIE ŚCIAN PIWNIC i COKOŁÓW, w tym: roboty rozbiórkowe; izolacja i docieplenie ścian piwnic i cokołów; doświetlacze piwniczne; studzienki; opaska odwadniająca przy budynkach, odtworzenie trawników po wykopach. - ROBOTY ZEWNĘTRZNE, w tym: podest w Patio przy wiatrołapie; schody zewnętrzne do kuchni i lokalu; zejście do biblioteki; podjazd; schody zewnętrzne do zaplecza sali gimnastycznej; schody zewnętrzne łącznika - zejście do piwnic; wyrzutnia powietrza; pokrywa luku montażowego. - TERMOMODERNIZACJĘ W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI SANITARNYCH, w tym: wymianę istniejącej instalacji grzewczej na nową pozostawiając stare grzejniki; płukanie istniejących grzejników przywracające im optymalną sprawność; wykonanie regulacji instalacji - zastosowanie termostatów grzejnikowych. - PRACE Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z ROBOTAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI, w tym: wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; ponowny montaż kamer, opraw oświetleniowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.26.10.00-0, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 14 przy ul. Kołłątaja 17 w Puławach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części 3 zamówienia obejmuje: - WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - UZUPEŁNIENIE - DOCIEPLENIE ŚCIAN NADZIEMIA - OBRÓBKI BLACHARSKIE - ROBOTY ROZBIÓRKOWE - ROBOTY ROZBIÓRKOWE - TARAS - IZOLACJĘ ŚCIAN PIWNIC I COKOŁÓW - DOCIEPLENIE STROPODACHU WENTYLOWANEGO - DOŚWIETLACZE PIWNICZNE, STUDZIENKI - OPASKA ODWADNIAJĄCA PRZY BUDYNKU - SCHODY TERENOWE - WYJŚCIE Z SAL - ODTWORZENIE TRAWNIKÓW PO ROBOTACH TERMOMODERNIZACYJNYCH - TERMOMODERNIZACJĘ W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI SANITARNYCH, w tym: płukanie istniejących grzejników przywracające im optymalną sprawność; wykonanie regulacji instalacji - zastosowanie termostatów grzejnikowych. - PRACE Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z ROBOTAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI, w tym: wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; ponowny montaż kamer, opraw oświetleniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.26.10.00-0, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- świadczenie usługi odbioru, transportu i przetwarzania odpadów kodzie 18 02 02 w okresie 12 m-cy, znak sprawy DZ-23/46/24
- Zakup samochodu do przewozu żywności wraz z jego przystosowaniem do prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej działalności
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
- Wykonanie kompleksowej usługi zbioru, transportu i zakiszenia traw dla IUNG-PIB w Puławach RZD Werbkowice
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.