eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew na terenach należących do Gminy Miejskiej Przemyśl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew na terenach należących do Gminy Miejskiej Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 59216 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew na terenach należących do Gminy Miejskiej Przemyśl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew na terenach należących do Gminy Miejskiej Przemyśl. Zamówienie będzie realizowane w częściach, jako 4 zadania częściowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualne zezwolenia w zakresie transportu odpadów komunalnych) wydanego zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał minimum jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego o jej wykonaniu lub wykonywaniu z należytą starannością. Za podobną usługę zamawiający uznaje usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości usługi minimum 20 tys. zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: 1) jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m, 2) minimum 2 pilarki spalinowe, 3) minimum 2 samochody do wywozu urobku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) osoby, które będą wykonywać zamówienie: zadanie nr 2 i 3 winne spełniać wymagania określone w § 8 ust. 4 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) oraz przedłożyć w tym zakresie stosowne zaświadczenia lub świadectwa albo dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 12 miesięcznej praktyki zawodowej przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków. b) Pracownicy (pilarze ) którzy będą wskazani przez Wykonawcę do wykonywania prac dla zadań nr 1, 2 i 3 winni posiadać świadectwo ukończenia kursu pilarzy drzew ozdobnych oraz kursu BHP lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności usługowych i prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl-BIP-Usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie miasta 1. WYCINKA DRZEW 1) ul. Opalińskiego, Mokra: - Wycinka 10 szt. wierzb (średnice: 30 cm, 30cm; 30cm; 5 szt.30-50 cm; 45 cm; 50 cm) - 4 szt. olch (średnice: 40 cm, 40 cm, 30 cm; 45 cm) Zakres prac: - wycięcie drzew, pocięcie drewna na odcinki ok. 1m, ułożenie go i pozostawienie na miejscu, - pocięcie gałęzi i pozostawienie ich w stosach. 2) ul. Radosna - 7 szt. olch (średnice: 25cm; 40cm; 45,25cm-dwójka; 45cm; 15cm; 40cm) 3) Plac Orląt - jarząb (średnica 25cm) 4) Park Lipowica - plac zabaw - dąb (średnica 45cm) 5) ul. Chrobrego - od pętli autobusowej do ul. Idzikowskiego - 13 sztuk topól (obwody: 190cm,150cm,170cm,190cm,205cm,170cm,170cm,170cm, 205cm, 160cm, 205cm, 205cm,220cm) Zakres prac: - wycięcie drzew, pocięcie drewna na odcinki ok. 1m i wywiezienie ich we wskazane miejsce, na terenie miasta Przemyśla - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu. 2. PIELĘGNACJA 1) ul. Prądzyńskiego - lipa (średnica 70cm) - lipa (średnica 70cm) Zakres prac: - usunięcie gałęzi i konarów zagrażających - rozluźnienie korony - redukcja korony - usunięcie posuszu - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego i Wzgórza Zamkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego i Wzgórza Zamkowego 1. WYCINKA DRZEW 1) Wzgórze Zamkowe - lipa (średnica 70cm) 2) Park Miejski przy ul. Reja - za hotelem Pod Białym Orłem - jodła (średnica 5cm) - jesion (średnica 45cm) 3) ul. Parkowa - jesion (obwód 200 cm) Zakres prac: - wycięcie drzew, pocięcie drewna na odcinki ok. 1m i wywiezienie ich we wskazane miejsce, na terenie miasta Przemyśla - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu. 2. PIELĘGNACJA 1) Park Miejski przy ul. Reja - za hotelem Pod Białym Orłem - 2 szt. topoli (obwody: 310 cm, 450 cm) - 2 szt. jesionów (obwody: 165 cm,160 cm) 2) Park Miejski przy ul. Reja - przy stawie - topola (średnica 80cm) Zakres prac: - usunięcie gałęzi i konarów zagrażających - rozluźnienie korony - redukcja korony - usunięcie posuszu - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie cmentarzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie cmentarzy 1. WYCINKA DRZEW 1) Cmentarz Główny - dąb (obwód 200 cm) - kwatera 76 - żywotnik (obwód 150 cm) - kwatera 18 - jesion (obwód 115 cm) - kwatera 35 - świerk (obwód 185 cm) - kwatera 44 - świerk (obwód 52 cm) - kwatera 52 - żywotnik - (obwód 110 cm) - kwatera 10 - jałowiec - (obwód 35 cm) - kwatera 28a, rz. 8, m. 1 - kasztanowiec (obwód 210 cm) - kwatera 33, rz.9, m.1/25 - 5 sztuk żywotników (obwody: 110cm, 130cm, 39cm, 54cm, 33cm) - kwatera 19, pomiędzy grobami Kopko i Kowalik. - kasztanowiec biały - (obwód 235cm) - kwatera 39 - kasztanowiec biały - (obwód 260cm) - kwatera 35 2) Cmentarz Przekopana - żywotnik (3 pnie o obwodach 30, 40, 60 cm) - żywotnik (obwód 121 cm) - żywotnik (obwód 130 cm) 3) Cmentarz Zasanie - żywotnik dwójka - kwatera 20 - wycięcie cieńszej odnogi - żywotnik (obwód 120 cm) - kwatera 3, rz. 5, m.1 - lipa (obwód 110 cm) - kwatera 6, rz. 2 - jesion (obwód 145 cm) - kwatera 2-5, - lipa (obwód 160 cm) - kwatera 19 - lipa (obwód 210 cm) - kwatera 6A - lipa (obwód 210 cm) - kwatera 01 Zakres prac: - wycięcie drzew, pocięcie drewna na odcinki ok. 1m i wywiezienie ich we wskazane miejsce, na terenie miasta Przemyśla - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu. 2. PIELĘGNACJA 1) Cmentarz Główny - świerk (średnica 80 cm) - kw. 11, rz. 11, m.5 - podcięcie dolnych gałęzi. - żywotnik (średnica 40 cm) - kw. 26a, rz.1, m. ? - skrócenie drzewa o ok. 7m - świerk (średnica 70 cm) - kw. 18 - usunięcie nadłamanych konarów - jesion (średnica 80 cm) - aleja P1-P2 - usunięcie dolnych gałęzi - świerk (średnica 60 cm) - pole 45, przy nagrobku ś.p. Wójcik - podcięcie dolnych gałęzi, - jesion (obwód 233cm) - kw. 31B,rz.1,grób 1 - usunięcie posuszu oraz gałęzi i konarów zagrażających 2) Cmentarz Zasanie - lipa (średnica 60 cm) - kw. między 21, a 22, przy nagrobku ś.p. Sabat i Zubik - podniesienie korony - lipa (średnica 50 cm) kw. 8, rz.1, m.1, przy nagrobku ś.p. Cebeńko - przycinka, podniesienie korony - świerk kłujący (średnica 30 cm) - kw. 26, rz.5, m.5 - podkrzesanie gałęzi do wysokości 3m - lipa (średnica 60 cm) - kw. 26, rz. 1A, m.5 - obcięcie gałęzi zwisających bezpośrednio nad grobami Zakres prac: - usunięcie gałęzi i konarów zagrażających - rozluźnienie korony - redukcja korony - usunięcie posuszu, - wywóz urobku i uprzątnięcie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycinka drzew z lasu Gminy Miejskiej Przemyśl, graniczącym z ogródkami działkowymi Relax, przy ul. Paderewskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew z lasu Gminy Miejskiej Przemyśl, graniczącym z ogródkami działkowymi (Relax), przy ul. Paderewskiego oraz usunięcie zagrażających gałęzi i konarów. 1. WYCINKA DRZEW - 32 sztuki. 2. Usunięcie zagrażających gałęzi i konarów, zwisających nad ogródkami, z drzew rosnących wzdłuż całego ogrodzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.