eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczępy › Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Tuczępy: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie
Numer ogłoszenia: 59187 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60170 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rzędów 40, 28-142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie, tel. 41 242 91 33, 15 864 22 51, faks 15 864 22 51 w. 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie 2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie mająca na celu: 1)Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. 2)Ochronę mienia znajdującego się na terenie Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. 3)Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych. 4)Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia znajdującego się na terenie Zakładu. 5)Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 6)Stały kontakt z policją, strażą pożarną, służbą ratowniczą i interwencyjną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. 7)Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionym terenie. 8)W przypadku podjęcia czynności interwencyjnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 9)W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia 10)Otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu (godz. 6.30) i zamykanie bramy wjazdowej po zakończeniu pracy Wagi. 11)Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu - w budynku socjalno-biurowym i budynku administracji Zakładu. 12)Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. 13)Sprawdzenie po godzinach pracy Zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. 3. Szczegółowy zakres objęty usługą został przedstawiony w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Ochrona będzie pełniona w zakresie fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch jednoosobowych posterunków ochrony: 1) Posterunek nr 1 (zlokalizowany na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie) - dozór w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego, od piątku od godz. 15.00 do poniedziałku rano do godz. 7.00 całodobowo oraz w dni ustawowo wolne od pracy całodobowo wykonywany przez jednego pracownika ochrony. 2) Posterunek nr 2 (zlokalizowany na terenie składowiska odpadów komunalnych dwie kwatery w Grzybowie) - dozór w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego, od piątku od godz. 15.00 do poniedziałku rano do godz. 7.00 całodobowo oraz w dni ustawowo wolne od pracy całodobowo wykonywany przez jednego pracownika ochrony. 5.Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch licencjonowanych pracowników, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 15 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. 6.Wymaga się połączenia systemu alarmu zainstalowanego u Zamawiającego - w budynku socjalno-biurowym i budynku administracji Zakładu z systemem Wykonawcy. 7.Wykonawca będzie odpowiedzialny za bieżące prowadzenie /książki dozoru/ oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko pełniącego służbę, b) każdorazowe zdanie i przyjęcie służby, c) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, e) czytelny podpis pracownika pełniącego służbę. 8.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obchodów, w ciągu służby. Wykonawca powinien prowadzić Raporty z obchodów wystawiane co 10 dni (na każde żądanie zostaną przesyłane drogą elektroniczną do Zamawiającego). 9.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu pracowników powołanych do ochrony obiektów, terenu i mienia Zamawiającego z wyszczególnieniem nazwisk. Pracownikiem ochrony powinna być osoba pełnoletnia nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne oraz powinna posiadać odpowiedni do realizacji stan zdrowia i wiek. 10.Wykonawca ma obowiązek aktualizacji listy w odniesieniu do wszystkich pracowników ochrony w przypadku zmiany pracowników, a w stosunku do osób wskazanych w pkt. 5 przedłożenia stosownych licencji. 11.Każdy pracownik WYKONAWCY będzie posiadał przypięty w klapie identyfikator. Identyfikator powinien być czytelny w treści: imię, nazwisko, pracownik ochrony. 12.Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenie pracowników ochrony, w środki łączności bezprzewodowej i środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099), identyfikatory oraz kamizelki odblaskowe. 13.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 14. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również wydawanie kluczy i ich odbiór przez uprawnionych pracowników Zamawiającego wraz z potwierdzaniem tych faktów w stosownej dokumentacji. 15 Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie w budynku socjalno-biurowym Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla pracownika ochrony (Posterunek nr 1) oraz pomieszczenie wagowego dla pracownika ochrony zlokalizowane na składowisku odpadów komunalnych (Posterunek nr 2). 16.Posterunek nr 1 wyposażony w sprzęt z możliwością podglądu obrazu z kamer zainstalowanych na terenie Zakładu (31 kamer - 19 kamer wewnątrz budynków, 12 zewnętrznych) 17.Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usług przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony. 18.W terminie 30 dni od podpisania umowy Wykonawca przygotuje i przedłoży plan ochrony mienia Zamawiającego tj. terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie i składowiska odpadów komunalnych - dwie kwatery w Grzybowie. Uwaga: Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi oraz składowiska odpadów komunalnych. Może to nastąpić po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu i złożeniu wniosku Wykonawcy o przeprowadzenie wizji lokalnej. Wniosek ten należy przesłać faxem na nr 15 816 51 03.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA EU Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74976,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81956,97

  • Oferta z najniższą ceną: 81956,97 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.