eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostawa paczek z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Częstochowa: Zakup i dostawa paczek z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 59176 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46674 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 37 24 200, faks 34 37 24 250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa paczek z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paczek Wielkanocnych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ilości 330 sztuk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość zamawianego asortymentu wraz z wymaganą gramaturą poszczególnych produktów określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczane w ramach paczek produkty nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. Gramatura oferowanych artykułów spożywczych nie może być mniejsza od gramatury określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli waga produktu będzie mniejsza od wymaganej, uznane to zostanie jako niezgodność z SIWZ, a oferta będzie odrzucona. Terminy przydatności do spożycia poszczególnych artykułów w dniu dostawy nie mogą być krótsze, niż terminy podane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z wymogami SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia próbek oferowanych produktów spożywczych. Próbki muszą znajdować się w opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. W przypadku stwierdzenia, że któryś z oferowanych produktów nie spełnia wymagań SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Po zakończonym postępowaniu przetargowym przedłożone na wezwanie próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek, z wyłączeniem Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Zamawiający w przypadku czekolady bądź wyrobów czekoladowych wchodzących w skład paczek, nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych. Przez produkt czekoladopodobny Zamawiający rozumie produkt cukierniczy, podobny w wyglądzie i smaku do czekolady, w którym tłuszcz kakaowy zastąpiono tłuszczem innych roślin. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i we własnym zakresie, bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca przy udziale co najmniej dwóch własnych przedstawicieli zapewni szybkie i sprawne rozładowanie oraz dostarczenie paczek do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w sposób nie zakłócający prawidłowej pracy Ośrodka. Każda paczka winna być zapakowana w torbę polipropylenową dopuszczoną przez przepisy do kontaktów z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Wielkanocnych, zaopatrzoną w mocny uchwyt umożliwiający ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów. Koszt torby został ujęty w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) i należy go uwzględnić przy ustalaniu ceny ofertowej. Produkty spożywcze wchodzące w skład paczek pakowane fabrycznie w słoiki lub w puszki powinny być dostarczone w oddzielnych kartonach, w celu należytego ich zabezpieczenia przed ewentualnym stłuczeniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca odbioru dostawy oraz koszt załadunku i rozładunku paczek. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków, obniżonej wartości lub jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie nie przekraczającym 24 godzin od pierwotnego terminu odbioru dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAWON Sp. Jawna Wiesława i Krzysztof Kłósek, ul. Rolnicza 9a, Żelisławice, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86324,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78101,10

  • Oferta z najniższą ceną: 78101,10 / Oferta z najwyższą ceną: 81414,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.