eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 obejmującej dwa budynki biurowe wraz z grodzonym terenem posesji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59175 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Katowice: Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 obejmującej dwa budynki biurowe wraz z grodzonym terenem posesji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28291 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 9800000, ul. Powstańców  29, 40-039   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 784 42 00, faks 32 784 42 30, e-mail lka@nik.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organ kontrol państwowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 obejmującej dwa budynki biurowe wraz z grodzonym terenem posesji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Delegatury NIK w Katowicach, w okresie od 1 maja 2017 r. do 30 kwietnia 2019 r., usługi całodobowej, realizowanej przez wszystkie dni w tygodniu, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia znajdujących się na terenie nieruchomości Skarbu Państwa będącej w Zarządzie Najwyższej Izby Kontroli zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Powstańców 29. Nieruchomość jest ogrodzona, z dwoma bramami i jedną furtką. Tylna brama zamykana na zamek elektromagnetyczny otwierany zdalnie. Brama przednia jest zamykana na kłódkę poza godzinami pracy. Tuż za tą bramą jest szlaban sterowany zdalnie. Na terenie nieruchomości znajdują się 2 budynki biurowe: ? Budynek biurowy "A"- czterokondygnacyjny (piwnica, parter, piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 923 m2, w którym znajduje się 25 pomieszczeń biurowych, czytelnia, sala konferencyjna, portiernia, 10 pomieszczeń technicznych i gospodarczych, dwa pomieszczenia socjalne, pięć pomieszczeń sanitarnych oraz trakty komunikacyjne. ? Budynek biurowy "B"- czterokondygnacyjny (garaż podziemny, parter, I-piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 1704 m2 (w tym część podziemna z garażem 846 m2), w którym znajduje się 21 pomieszczeń biurowych, sala konferencyjna, szatnia, mieszkanie służbowe (2 pokoje i aneks kuchenny), pokój gościnny, 3 pomieszczenia gospodarcze, jedno pomieszczenie socjalne oraz pięć pomieszczeń sanitarnych. ? Budynek "A" połączony jest z budynkiem "B" podziemnym przejściem o pow. 22 m2, przy którym znajduje się maszynownia wentylacji o pow. 26 m2. Na terenie posesji i w budynkach zainstalowane jest 16 kamer monitorujących, z których obraz eksponowany jest na stanowisku ochrony i dodatkowo rejestrowany w systemie informatycznym. W budynkach zainstalowany jest system alarmowy obejmujący obydwa budynki. Ochrona będzie wykonywana w systemie zmianowym przez jednego (zmiennego) pracownika ochrony, wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia . Posterunek całodobowy zlokalizowany jest w holu wejściowym Delegatury. Zakres rzeczowy zadania obejmuje również teren posesji, drogę wewnętrzną parkingi dla pracowników oraz teren zieleni. 1.2 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi całodobowej ochrony budynków i terenu posesji należeć będą m.in.: działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie na teren chroniony osób nieuprawnionych. 1.3 Wykonawca dokonuje ww. działań przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: ? pełnienie służby ochrony fizycznej całodobowo przez pracowników umundurowanych jednolicie w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, ? przy dozorowaniu obiektów Wykonawca wykorzystywał będzie również zainstalowany telewizyjny systemu obserwacyjny. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu (wskazanym osobom) awarii urządzeń (m.in. kamery, konsola alarmu, czujniki) systemu. Naprawy sprzętu stanowiącego własność Zamawiającego będą wykonywane na jego zlecenie, z tym zastrzeżeniem, że koszt usunięcia awarii, za którą odpowiedzialność ponosi Wykonawca, będzie obciążał Wykonawcę, ? w dniach pracy Delegatury otwieranie o godz. 6.15 i zamykanie o godz. 18.00 bram wjazdowych na teren posesji Delegatury oraz do podziemnego garażu, a także wejść do budynków Delegatury, ? zainstalowanie w okresie jednego miesiąca na własny koszt systemu technicznej kontroli służby ochrony (obejmującego co najmniej pięć punktów kontrolnych, zlokalizowanych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym) oraz następnie udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego, zapisów tego systemu, ? wpuszczanie i wypuszczanie interesantów na teren posesji i do budynków oraz stałe prowadzenie rejestru wejść i wyjść interesantów, a także niedopuszczanie na posesję osób zakłócających porządek publiczny, ? wpuszczanie i wypuszczanie na teren posesji samochodów pracowników i służbowych oraz prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów samochodów innych niż służbowe i pracowników, ? systematyczne (co najmniej raz na trzy godziny) dokonywanie obchodów budynków z zewnątrz w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia oraz wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia włamaniem, kradzieżą, pożarem lub innym rodzajem zniszczenia lub uszkodzenia mienia, ? codzienna, sukcesywna kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń, bram wjazdowych oraz bramy do garażu podziemnego, a także codzienna kontrola po godzinie 18.00 zamknięcia okien w obiektach, wyłączenia oświetlenia i innych odbiorników prądu elektrycznego w pomieszczeniach, zamknięcia kranów i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem (uszkodzeniem), ? posiadanie znajomości obsługi zainstalowanych w obiektach technicznych środków ochrony (systemów antywłamaniowych), urządzeń sygnalizacyjnych, sprzętu przeciwpożarowego oraz miejsca usytuowania wyłączników głównych energii elektrycznej, cieplnej i wody, ? przestrzeganie zakazu przebywania w budynkach bez zezwolenia Dyrektora Delegatury (lub osoby upoważnionej przez Dyrektora) pracowników i innych osób poza godzinami pracy (przed 6.15 i po 18.00), ? postępowanie zgodnie z ustaloną, przez Zamawiającego procedurą, w zakresie wydawania, przyjmowania i przechowywania kluczy do pomieszczeń, ? codzienne informowanie o spostrzeżeniach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, a w wypadkach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa, zagrożenia pożarowego, itp. podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i ratowniczych oraz natychmiastowe informowanie odpowiednich służb ratowniczych oraz wyznaczonych pracowników Zamawiającego, 1.4 Przy wykonywaniu ww. działań Wykonawca winien stosować przepisy ustawy o ochronie osób i mienia (i innych przepisów powszechnie obowiązujących w tym zakresie) oraz postępować zgodnie z ustalonymi - powszechnie stosowanymi w zakresie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia - standardami jakościowymi. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, stosownie do potrzeb, interwencji na terenie obiektu Zamawiającego grupy interwencyjnej (specjalistycznej, uzbrojonej formacji ochronnej), która na miejsce zdarzenia przybędzie w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu wezwania. Skład grupy i wyposażenie jej pracowników musi być zgodne z wymaganiami określonymi w § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011- r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji . 1.6 Przy wykonywaniu ww. działań Wykonawca winien stosować przepisy ustawy o ochronie osób i mienia. 1.71 Zamawiający dopuszcza zastosowanie następujących środków przymusu bezpośredniego: kajdanek zakładanych na ręce, pałki służbowej, chemicznych środków obezwładniających w postaci ręcznych miotaczy substancji obezwładniających oraz przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 98341140-8, 98341120-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT215962.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Security Group Sp. z o.o.,  ,  ul. Jabłoniowa 3,  41-200,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76562.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76562.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298461.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.