eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › remont (modernizacja) kanału Zimny Potok w km 0+000 ÷ 6+850 gm. Krosno Odrz., Dąbie, Czerwieńsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-21

POZYCJA 59150

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: remont (modernizacja) kanału Zimny Potok w km 0+000 ÷ 6+850 gm. Krosno Odrz., Dąbie, Czerwieńsk Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, do kontaktów: mgr inż. Janusz Karpacz, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08, e-mail: mp@lzmiuw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lzmiuw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont (modernizacja) kanału Zimny Potok w km 0+000 ÷ 6+850 gm. Krosno Odrz., Dąbie, Czerwieńsk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kanał Zimny Potok, gm. Krosno Odrz., Dąbie i Czerwieńsk, woj. lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usunięcie namułu z dna kanału do rzędnej określonej w profilu podłużnym w km 0+000 ÷ 6+850. 2. Uformowanie grobli z wydobytego urobku wzdłuż kanału z wyprofilowaniem skarp i korony. 3. Plantowanie skarp kanału. 4. Odcinkowe wzmocnienie stopy skarpy opaską faszynową. 5. Naprawa umocnień skarp płytami betonowymi pod budowlami komunikacyjnymi. 6. Obsiew skarp kanału i grobli nasionami traw. 7. Podsypanie podjazdów komunikacyjnych żużlem paleniskowym. 8. Odmulenie dna kanału warstwa 30 cm w km 6+850 ÷ 9+000. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pkt. III.2) Warunki udziału 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.71.10 - Budowa kanałów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.71.10 - Budowa kanałów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda przed upływem składania ofert wniesienia wadium w wysokości 30000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Posiadają niezbędne środki finansowe potwierdzone opinią banku na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 0,2 mln zł 4 Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel dla robót objętych zamówieniem, w szczególności zatrudniają kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami branży melioracyjnej. 5. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do takich jednostek sprzętowych, które gwarantują terminową realizację zadania. 6. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a w szczególności zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat (2001-2005) siłami własnymi co najmniej 3 obiekty polegające na remoncie i odbudowie rzek i kanałów w ilości łącznej 10,0 km (przy szerokości dna > 3,0 m). Wymienione roboty i zakresy wyszczególnione zostaną w załączonych referencjach. 7. Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Preferowane będzie wykonanie zamówień świadczące o doświadczeniu w zakresie realizacji robót będących tematem zamówienia. W przypadku, gdy warunki opisane w sekcji III.2) po zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku określonego w pkt.6 (doświadczenie) przyznając Wykonawcy 1 punkt za każdy kilometr powyżej wymaganych 10 km zrealizowanych obiektów określonych w pkt. 6; wówczas Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców z najwyższą liczbą punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6- m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 2) oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością ( art. 24 ust. 1, pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych); 3) potwierdzenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: a) w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych b) w art. 24 ust.1 pkt. 9 , ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) opinia banku prowadzącego obsługę finansową oferenta dotyczącą możliwości udzielania kredytu na realizację przedmiotu zamówienia z określeniem jego wysokości (nie mniej niż 200.000 zł) lub udokumentowanie posiadania przez oferenta środków własnych; 6) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 7) zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 8) wykaz kierownictwa firmy oraz dane kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branży melioracyjnej mającego realizować zamówienie (kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe) oraz liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych; 9) wykaz posiadanego sprzętu podstawowego, niezbędnego do realizacji zamówienia; 10) wykaz prowadzonych obecnie przez oferenta robót; 11) wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001-2005, w szczególności wykonanych co najmniej 3 obiektów polegających na remoncie i odbudowie rzek i kanałów w ilości łącznej 10,0 km (przy szerokości dna >3,0 m), potwierdzony referencjami. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy, daty realizacji zamówienia. 12) gwarancja co najmniej 36 miesięcy; 13)oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm.; 14)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm. UWAGA: Wniosek winien być napisany w języku polskim na maszynie do pisania lub komputerze oraz podpisany przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia i dokumenty) oraz wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był zestawiony i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego samoistną dekompletację oraz zmianę jej zawartości bez istotnych śladów naruszenia. Każda zapisania strona wniosku musi być ponumerowana kolejnymi numerami, parafowana i opieczętowana pieczęcią oferenta. Złożone kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii przedkładanych dokumentów dla udokumentowania wiarygodności informacji podanych w ofercie. W przypadku utworzenia konsorcjum, a także w przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej (podwykonawcy), do wniosku należy załączyć umowę lidera z członkami konsorcjum oraz umowę z podwykonawcą. Zamawiający wyrazi zgodę na zawarcie umowy tylko z członkami konsorcjum i podwykonawcami wskazanymi w ofercie. Lider odpowiada za dobór członków pod względem wymaganych kwalifikacji oraz za jakość i terminowość wykonania robót. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. 1-4, 6-8, 10-14. Warunki określone w poz. 5 i 9 mogą być spełnione łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie przekazywana nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.