eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ochrona obiektów Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi oraz Urzędu Stanu Cywilnego



Ogłoszenie z dnia 2005-11-08

POZYCJA 59144

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: ochrona obiektów Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi oraz Urzędu Stanu Cywilnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna, do kontaktów: Hanna Prokopek, Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, fax 042 638-56-23, e-mail: komunalny.gorna@uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi oraz Urzędu Stanu Cywilnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona obiektów Delegatury Górna Urzędu Miasta Łodzi położonego w Łodzi przy al. Politechniki 32 oraz Urzędu Stanu Cywilnego położonego w Łodzi przy ul. Pabianickiej 2, - codzienne inkaso utargów, (kod według CPV 74.61.00.00-8 - usługi ochroniarskie) 2. Budynek Delegatury oraz budynek USC wyposażone są w dodatkowy system zabezpieczeń przeciw włamaniowych pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie (kasa, pomieszczenia, w których przechowywane są dane osobowe). 3. Założenia szczegółowe: - obecność na posterunku w każdym obiekcie jednego strażnika przez 24 godziny w systemie zmianowym, - obchód pomieszczeń chronionych po zakończeniu pracy Urzędu z częstotliwością co dwie godziny, - strażnik pełniący służbę w godzinach pracy urzędu na posterunku w obiekcie Delegatury Górna UMŁ musi posiadać licencję I stopnia, - wymaga się, aby służby ochrony posiadały jednolite umundurowanie, - wymóg w stosunku do strażników: pełna sprawność fizyczna, spełnienie wymogów określonych w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity Dz.U.05.145.1221), - transport i konwojowanie wartości pieniężnych i depozytów przez licencjonowanych pracowników ochrony oraz przy pomocy specjalistycznych samochodów - przystosowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. (Dz.U.98.129.858). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ochrona dwóch obiektów oraz codzienne inkaso utargów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności 30 dni od daty wpływu faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz posiadanieą aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia - wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.05.145.1221), - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług związanych z ochroną obiektów użyteczności publicznej o wartości minimum 150.000 zł, - dysponowanie minimum czterema osobami z licencją pracownika II stopnia oraz minimum pięcioma osobami z licencją pracownika I stopnia, - posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150.000 zł, - załączenie dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (NIP, regon), 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa spółki cywilnej; umowa konsorcjum, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - o ile z innych dokumentów nie wynika, kto jest upoważniony do reprezentacji, 3) w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa z uiszczoną opłatą skarbową, 4) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r., 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zbliżonych co do zakresu i wartości do prac objętych zamówieniem, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 2) dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają licencję pracownika I i II stopnia), 5) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, w przypadku: powierzenia części zamówienia podwykonawcom; podmiotów występujących wspólnie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: II-RO/341/25/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 10:00, Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź-Górna, Łódź, al. Politechniki 32, sala 114.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad 2006 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.