eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu
Numer ogłoszenia: 59140 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28740 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu, realizowanych w opisanych niżej punktach wraz z 2 cyklami zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kursy i zajęcia są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - Kurs introligatora z elementami małej poligrafii 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 18 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 15:00. 6. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 80 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 30 godzin - zajęcia praktyczne : 50 godzin 7. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186, ponadto powinien zawierać: Wiadomości z zakresu: - ciecia papieru, książek i innych materiałów na krajarce - falcowania arkuszy - przyklejania wyklejki i wklejki - zbierania sfalcowanych arkuszy w blok książkowy, wkładania broszur - szycia nićmi-szycie drutem - wykonywania okładek do oprawy miękkiej i oprawy twardej - zawieszania bloku książkowego w okładkę twardą i miękką - drukowania i tłoczenia na okładkach - przygotowywania klejów introligatorskich - obsługi ploterów - obsługi urządzeń do przygotowania pieczęci z zastosowaniem urządzenia korzystającego z technologii błyskowej FLASH SYSTEM (duża szybkość wykonania pieczęci) - obsługi kserokopiarki - obsługi drukarek - obsługi skanerów Projektowanie i wykonywanie: - wizytówek - papierów firmowych - pieczęci Część II - Kurs introligatora z elementami małej poligrafii 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 18 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 15:00. 6. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 80 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 30 godzin - zajęcia praktyczne : 50 godzin 7. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186, ponadto powinien zawierać: Wiadomości z zakresu: - ciecia papieru, książek i innych materiałów na krajarce - falcowania arkuszy - przyklejania wyklejki i wklejki - zbierania sfalcowanych arkuszy w blok książkowy, wkładania broszur - szycia nićmi-szycie drutem - wykonywania okładek do oprawy miękkiej i oprawy twardej - zawieszania bloku książkowego w okładkę twardą i miękką - drukowania i tłoczenia na okładkach - przygotowywania klejów introligatorskich - obsługi ploterów - obsługi urządzeń do przygotowania pieczęci z zastosowaniem urządzenia korzystającego z technologii błyskowej FLASH SYSTEM (duża szybkość wykonania pieczęci) - obsługi kserokopiarki - obsługi drukarek - obsługi skanerów Projektowanie i wykonywanie: - wizytówek - papierów firmowych - pieczęci Wspólne informacje dla Wykonawców kursów: 1. Wykonawca przeszkoli osadzonych biorących udział w kursach w zakresie przepisów BHP. 2. Wykonawca zapewni i przeprowadzi badania lekarskie osadzonych zakwalifikowanych do kursów. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu, ubezpieczy każdego uczestnika danego kursu w niezbędnym zakresie (NNW) , a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom kursu: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu kursu przechodzą na jego własność. 2) nową odzież roboczą, i środki ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP- dla każdego uczestnika kursu, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem. 3) materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych (tj. materiały zużywalne i narzędzia) w wysokości do 40% kosztu ogólnego kursu. Na koniec kursu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 4) na część praktyczną kursu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć napoje dla skazanych. 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Każde z przeprowadzonych szkoleń zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia 8. Egzamin sprawdzający, przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186)). Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Wykonawca może dopuścić do egzaminu tylko te osoby, które mają nie więcej niż 20 % nieobecności. 10. Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej uzyskają odpowiednie zaświadczenie oraz certyfikat. 11. Wykonawca, w ramach realizacji kursów, zapewni instruktorów do praktycznej nauki zawodu w przedmiotowym kursie. Zajęcia prowadzone będą przez osobę posiadającą licencję doradcy zawodowego i lidera Klubu Pracy. Zamawiający dopuszcza sytuację, by doradca zawodowy przeprowadził całość zajęć aktywizacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursów, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia każdego z kursów - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników kursu, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające kurs, 5) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej i materiałów szkoleniowych, 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w kursie, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych kursem, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, 10) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Kurs introligatora z elementami małej poligrafii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMKAS Bogdan Radoń ,, Tarnowiec, 38-204 Gąsówka 35, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10782,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15138,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Kurs introligatora z elementami małej poligrafii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMKAS Bogdan Radoń ,, Tarnowiec, 38-204 Gąsówka 35, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10782,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14144,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.