eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Żaganiu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-08

POZYCJA 59137

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żagań: dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Żaganiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego, do kontaktów: Ewa Igiel, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, e-mail: powiatzaganski@wp.pl, www.powiatzaganski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Żaganiu wykonanych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U.Nr 133 z dnia 21 sierpnia 2002r. poz. 1123). Zakres zamówienia obejmuje dostawę w którego skład wchodzą: 1.1 Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 9000 kpl; 1.2 Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne - 1000 kpl; 1.3 Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne - 16 kpl; 1.4 Tablice na przyczepy jednorzędowe zwyczajne - 600 szt; 1.5 Tablice na przyczepy dwurzędowe zwyczajne - 400 szt; 1.6 Tablice motocyklowe dwurzędowe zwyczajne - 500 szt; 1.7 Tablice motocyklowe dwurzędowe indywidualne - 6 szt; 1.8 Tablice motorowerowe dwurzędowe zwyczajne - 300 szt; 1.9 Tablice samochodowe jednorzędowe tymczasowe - 100 kpl; 1.10 Wtórnik tablic - 900 szt. 2. Tablice rejestracyjne muszą: być wykonane zgodnie z Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. Nr 133 z dnia 21 sierpnia 2002r. poz. 1123) i posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie. 3. Podane w ppkt. od 1.1 do 1.10 ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia, natomiast 20% warunkowo w zależności od zapotrzebowania. 4. Z tytułu niezrealizowania w 100% wskazanych w ppkt. od 1.1 do 1.10 ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciwko zamawiającemu. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych zebranych przez Wydział Komunikacji, Dróg i Transportu, podczas przerejestrowywania i wyrejestrowywania pojazdów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: postępowanie powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm. oraz niniejszej specyfikacji, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane jest wskazanie zdolności finansowej, w kwocie 20.000,00 zł, d) posiadają zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy zbliżone co do zakresu i wartości zamówienia, potwierdzone dokumentami o wykonaniu z należytą starannością. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się dostawę tablic rejestracyjnych, której roczna wartość wyniosła co najmniej 220.000,00 zł brutto, g) posiadają polisę z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h)wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert, 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.12.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.12.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań - pok. nr 9.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.