eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 59105 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21913 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin, składających się na 18 części: Część 1 Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe Część 3 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki Część 4 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki Część 5 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki Część 6 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki Część 7 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki Część 8 Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18 Część 9 Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18 Część 10 Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe Część 11 Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18 Część 12 Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe Część 13 Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe Część 14 Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe Część 15 Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - citylighty, wiaty przystankowe Część 16 Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - billboardy 18 Część 17 Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - citylighty, wiaty przystankowe Część 18 Lokalna kampania outdoorowa nr 18 - citylighty, wiaty przystankowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,53

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,53

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12595,20

  • Oferta z najniższą ceną: 12595,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12595,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13808,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46449,25

  • Oferta z najniższą ceną: 46449,25 / Oferta z najwyższą ceną: 46449,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13453,74

  • Oferta z najniższą ceną: 13453,74 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A. ul. Czerska 8/10 00-732 Warszawa, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4763,57

  • Oferta z najniższą ceną: 4763,57 / Oferta z najwyższą ceną: 4763,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13453,74

  • Oferta z najniższą ceną: 13453,74 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4763,57

  • Oferta z najniższą ceną: 4763,57 / Oferta z najwyższą ceną: 4763,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,53

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,53

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: 17 Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,53

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.