To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 59105 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21913 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin, składających się na 18 części: Część 1 Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe Część 3 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki Część 4 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki Część 5 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki Część 6 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki Część 7 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki Część 8 Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18 Część 9 Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18 Część 10 Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe Część 11 Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18 Część 12 Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe Część 13 Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe Część 14 Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe Część 15 Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - citylighty, wiaty przystankowe Część 16 Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - billboardy 18 Część 17 Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - citylighty, wiaty przystankowe Część 18 Lokalna kampania outdoorowa nr 18 - citylighty, wiaty przystankowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19394,53
Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19394,53
Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12595,20
Oferta z najniższą ceną: 12595,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12595,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9900,00
Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.P. Media Sp. z o.o, ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13808,00
Oferta z najniższą ceną: 13808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.P. Media Sp. z o.o., ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46449,25
Oferta z najniższą ceną: 46449,25 / Oferta z najwyższą ceną: 46449,25
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.P. Media Sp. z o.o., ul Bolesława Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14940,00
Oferta z najniższą ceną: 14940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13453,74
Oferta z najniższą ceną: 13453,74 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A. ul. Czerska 8/10 00-732 Warszawa, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4763,57
Oferta z najniższą ceną: 4763,57 / Oferta z najwyższą ceną: 4763,57
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13453,74
Oferta z najniższą ceną: 13453,74 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4763,57
Oferta z najniższą ceną: 4763,57 / Oferta z najwyższą ceną: 4763,57
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19394,53
Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19394,53
Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: 17 Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - citylighty, wiaty przystankowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19394,53
Oferta z najniższą ceną: 19394,53 / Oferta z najwyższą ceną: 19394,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Wymiana pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wymianie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w O/ZHW Koszalin przy ul. Połczyńskiej 70-72 w Koszalinie.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze"
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
- Usługa publikacji artykułów prasowych promujących Bazę Usług Rozwojowych
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.