eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-21

POZYCJA 59079

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, do kontaktów: Roman Sikorski, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265, e-mail: sikorski@sejmik.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sejmik.kielce.pl Adres profilu nabywcy (URL): bip.sejmik.kielce.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych PC , notebooki, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne i.t.p. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy ,którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na sfinansowanie przedmiotu dostawy Zamawiający przeznacza nie więcej niż 190.967,00zł brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000zł( słownie pięć tysięcy złotych) wniesione w formach przewidzianych w Ustawie PZP Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach BGŻ OR Kielce Nr 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 Z adnotacją wadium-nr sprawy: OAK.IV-3323-29/06 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1 w zakresie warunku wskazanego w pkt. II.1.6 w ppkt. 2 warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw, montażu i konserwacji sprzętu komputerowego uzna się za spełniony o ile wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat prowadzonej działalności co najmniej jedną dostawę o podobnej wartości jak niniejszy przedmiot zamówienia,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy -w tym okresie wraz z oświadczeniem / co najmniej jednego Zamawiającego/ iż dostawa ta została wykonana należycie III.2.2. w zakresie warunku wskazanego w pkt II.1.6 w ppkt 3. warunek uzna się za spełniony o ile wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia III.2.3 w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek okreslony w pkt III.2.1 musi spełniać jeden z wykonawców , a warunek okreslony w pkt III.2.2. każdy z wykonawców musi spełniać odrębnie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem / przez upełnomocnionego przedstawieciela wykonawcy. Pełnomocnictwo przedstawione w kopii winno być poświadczone notarialnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , każdy z wykonawców powinien przedłożyć następujace oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykaz wykonanej dostawy o podobnej wartości , jak niniejszy przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie , z podaniem jej wartości , przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz pisemne oświadczenie Zamawiającego potwierdzajace fakt , iż dostawa ta została wykonana należycie 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 5. Do oferty każdy z wykonawców musi załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 , pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Pełnomocnictwo poświadczone notarialnie w przypadku wykonawców występujących wspólnie , do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 4 i 5 każdy z wykonawców składa odrębnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sejmik.kielce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 13:00, Urząd Marszałkowski Woj.Świętokrzyskiego AL.IX Wieków Kielc 3, bud. C-2 sala 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie częściowo dotyczy Projektu Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR, Pomoc techniczna 4. Działanie Informacyjne i Promocyjne 4.3 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.