eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji, składającej się z następujących zadańa) Zadanie IPrzebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu b) Zadanie IIPrzebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Elbląg: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji, składającej się z następujących zadań: a) Zadanie I: Przebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu b) Zadanie II: Przebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 59064 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji, składającej się z następujących zadań: a) Zadanie I: Przebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu b) Zadanie II: Przebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji, składającej się z następujących zadań: a) Zadanie I: Przebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu b) Zadanie II: Przebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Inwestycja, której realizacja stanowi przedmiot niniejszego zamówienia publicznego obejmuje roboty budowlane związane z realizacją zadań pn.: a) Zadanie I: Przebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu b) Zadanie II: Przebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu Przedmiot zamówienia opisują dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane w 2001 roku przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Wigilijna 6-7, 82-300 Elbląg i uaktualnione w latach 2007/2008 przez w/w Wykonawcę projektu podstawowego, składające się z: a) Zadanie I: Przebudowa (modernizacja) ulicy Ostródzkiej w Elblągu: A. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I. PRZEDMIARY ROBÓT: Rodzaj opracowania: PRZEDMIARY ROBÓT Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Ostródzka w Elblągu Przedmiary robót, wymienione w pkt I., przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY BUDOWLANE + PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Rodzaj opracowania: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, DROGI Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Ostródzka 2) Rodzaj opracowania: SANITARNE - kanalizacja deszczowa Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Kanalizacja deszczowa 3) Rodzaj opracowania: TELEKOMUNIKACJA Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Sieć telekomunikacyjna TP S.A. 4) Rodzaj opracowania: ORGANIZACJA RUCHU DROGOWEGO Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Ostródzka III. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA: Rodzaj opracowania: INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA i OCHRONY ZDROWIA Nazwa obiektu: Ulica Ostródzka w Elblągu B. SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Ostródzkiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Ostródzka w Elblągu b) Zadanie II: Przebudowa (modernizacja) ulicy Modlińskiej w Elblągu: A. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I. PRZEDMIARY ROBÓT: Rodzaj opracowania: PRZEDMIARY ROBÓT Nazwa Inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Modlińska Przedmiary robót, wymienione w pkt I., przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY BUDOWLANE + PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Rodzaj opracowania: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, DROGI + BIOZ Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Modlińska 2) Rodzaj opracowania: SANITARNE - Kanalizacja deszczowa z przyłączami Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Kanalizacja deszczowa z rur PVC 3) Rodzaj opracowania: ELEKTRYCZNE Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Oświetlenie ulicy 4) Rodzaj opracowania: TELEKOMUNIKACJA Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Sieć telekomunikacyjna TP S.A. 5) Rodzaj opracowania: TELEKOMUNIKACJA Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Sieć telekomunikacyjna DIALOG 6) Rodzaj opracowania: ORGANIZACJA RUCHU DROGOWEGO Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu - aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Modlińska w Elblągu B. SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa Inwestycji: Przebudowa ulicy Modlińskiej w Elblągu aktualizacja Nazwa obiektu: Ulica Modlińska Zamawiający informuje, że dokumentacje projektowe wymienione w pkt 3.1. ppkt a) A.II., ppkt a) A. III. i ppkt b) A. II. SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt 3.1. ppkt a) B. i ppkt b) B. SIWZ, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Przedmiotowe roboty będą zrealizowane o wyżej wymienione projekty i opracowania oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg publicznych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami wykonywania robót. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną dla każdego z Zadań oddzielnie, w tym m.in.: - wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, - sporządzenie operatu geodezyjnego warstwy wyrównawczej i wiążącej nawierzchni drogowych, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca w terminie do 5 dni od podpisania umowy musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji, dla każdego z Zadań objętych niniejszym zamówieniem publicznym. Zamawiający wymaga, aby w czasie prowadzenia robót Wykonawca zapewnił przejezdność ulic i dojazdy do posesji. Zamawiający informuje, że firma EPWiK Sp. z o.o. siłami własnymi i przy zatrudnieniu swoich inspektorów nadzoru będzie realizowała przebudowę wodociągu w ul. Ostródzkiej oraz przebudowę wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Modlińskiej. Koordynacja robót prowadzonych przez firmę branżową należeć będzie do obowiązków Inżyniera Budowy. Zamawiający informuje, że na ulicy Ostródzkiej w roku 2007 zostało wykonane oświetlenie uliczne na podstawie wielobranżowej dokumentacji wykonanej przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Wigilijna 6-7, 82-300 Elbląg. Zamawiający informuje, że wysokość środków budżetowych, które posiada na realizację przedmiotowych inwestycji w 2008 r. wynosi 940 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza w 2008 r. większe zaawansowanie rzeczowe inwestycji, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, niż pozwoli mu na to wysokość posiadanych środków. Wówczas pozostałe, wykonane w 2008 r. roboty będą fakturowane po 20 stycznia 2009 r. (tzw. roboty w toku) i opłacane ze środków budżetowych roku 2009 przeznaczonych na realizację pozostałej części inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oferty na podstawie dokumentacji projektowej i informacji zawartych w niniejszej SIWZ. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. W trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy oraz będą interpretowane jako części umowy w następującej kolejności ich ważności: - umowa, - SIWZ, - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót, - oferta Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: a) Zadanie I - przebudowę ulicy Ostródzkiej realizowaną zgodnie z dokumentacją wymienioną w pkt 3.1. ppkt a) SIWZ, w zakresie: - jezdni, - chodników, - zjazdów, - kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnych b) Zadanie II - przebudowę ul. Modlińskiej realizowaną zgodnie z dokumentacją wymienioną w pkt 3.1. ppkt b) SIWZ, w zakresie: - jezdni, - chodników, - zjazdów, - oświetlenia ulicy, - kanalizacji deszczowej, - usunięcia kolizji sieci infrastruktury technicznej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto. Każda z wykazanych robót musi zawierać niżej wymienione zakresy robót: - budowę lub przebudowę jezdni - budowę lub przebudowę chodników - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji kanalizacji deszczowej - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji oświetlenia ulicy lub innych sieci elektroenergetycznych W przypadku kiedy Wykonawca wykazuje więcej niż 2 roboty budowlane, to wymagana przez Zamawiającego łączna wartość wykazywanych robót budowlanych - nie mniejsza niż 800 000,00 zł brutto dotyczy sumy wartości wykazywanych robót budowlanych. b. Wykonawca musi dysponować osobami niezbędnymi do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.4. i 6.5. SIWZ 4. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ b) W wykazie należy wymienić roboty budowlane potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia. c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) w wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia, b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ WYKAZ OSÓB. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo Izby Inżynierów Budownictwa. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Elbląg Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data zakończenia: 15 czerwca 2009 roku w tym: data zakończenia Zadania I - 31 października 2008 r. data zakończenia Zadania II - 15 czerwca 2009 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.