eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Modernizacja stacji uzdatniania wody w Boguszynie, budowa sieci wodociągowej Boguszyn - Bukówiec Górny oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Spokojnej we Włoszakowicach stanowiące zadanie pn.Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Włoszako

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Włoszakowice: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Boguszynie, budowa sieci wodociągowej Boguszyn - Bukówiec Górny oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Spokojnej we Włoszakowicach stanowiące zadanie pn.: Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Włoszakowice wraz z budową odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Spokojnej we Włoszakowicach
Numer ogłoszenia: 59052 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny Sp z o.o. , ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 52 52 980, faks 065 52 52 983.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk.wloszakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Boguszynie, budowa sieci wodociągowej Boguszyn - Bukówiec Górny oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Spokojnej we Włoszakowicach stanowiące zadanie pn.: Poprawa zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Włoszakowice wraz z budową odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Spokojnej we Włoszakowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Boguszynie która dotyczy: a) budynku stacji wodociągowej z następującymi między innymi robotami : - przebudowa budynku stacji wodociągowej w ramach istniejącej 87,5 m2 powierzchni zabudowy polegająca między innymi na wykonaniu dodatkowych pomieszczeń, nowych posadzek, okładzin ściennych z płytek, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na podłożu izolacji termicznej z płyt styropianowych, wymianą rynien, wykonaniu attyki dachu z blachy, naprawa i uzupełnienie tynków cem-wap. wraz z pomalowaniem, - demontażu wszystkich urządzeń i rurociągów w budynku stacji, - montaż 1 aeratora centralnego D-1200 mm wraz z fundamentem, - montaż 3 filtrów ciśnieniowych pospiesznych D-1400 mm z fundamentem, - montaż pompowni II stopnia składającej się z 3 pomp sterowane falownikiem, - montaż pompowni III stopnia składającej się z 1 pompy sterowana falownikiem, - montaż bloku sprężonego powietrza składającego się z 2 sprężarek, - montaż bloku dezynfekcji bakteriologicznej składającego się z 2 chloratorów, - montaż aparatury kontrolno - pomiarowej, - wykonanie rurociągów technologicznych wewnętrznych, - wykonanie węzła sanitarnego. b) ujęcie wody składające się z 2 studni głębinowych: - wymiana pomp głębinowych wraz z rurami wznośnymi, głowic studziennych, armatury i rurociągów, - wykonanie nowych rurociągów tłocznych od studni do budynku stacji, - rozebranie i wykonanie nowej obudowy jednej studni z kręgów betonowych. c) obiekty technologiczne zewnętrzne: - montaż zbiornika retencyjnego stalowego pionowego dla wody uzdatnionej o średnicy 4,5 m i wysokości 7,1 m z fundamentem, - wykonanie odstojnika wód popłucznych dwukomorowego z kręgów betonowych średnicy 2,5 m wraz z przepompownią wód nadosadowych, - montaż 2 zbiorników bezodpływowych na ścieki sanitarne i chlorowe o pojemności 1 m3 każdy, - montaż rurociągów technologicznych zewnętrznych łączących poszczególne obiekty. 2) budowa sieci wodociągowej przesyłowej z rur PVC i PE o 160 mm o długości 3217 m z Boguszyna do Bukówca Górnego, 3) budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o 200 mm o długości 347 m i z rur o 150 mm o długości 60 m z 8 studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych o 1000 mm i 4 studzienkami rewizyjnymi z rury karbowanej o 425 mm na ul. Spokojnej we Włoszakowicach. Celem inwestycji jest zwiększenie niezawodności technicznej stacji uzdatniania wody poprzez wymianę istniejących wyeksploatowanych urządzeń na nowe, oraz znaczne zwiększenie zdolności produkcyjnej SUW tj. Q max/h = 31,0 m3/h poprzez wykonanie jej w systemie dwustopniowego pompowania wody. Nadwyżka produkowanej wody zostanie skierowana do wodociągu Bukówiec Górny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zastała wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, 3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- harmonogram realizacji robót budowlanych - dowód wniesienia wadium - oświadczenie o podwykonawcach - formularz ofertowy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzk.wloszakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. Karola Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice Wielkopolska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. Karola Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice Wielkopolska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.