Ogłoszenie nr 590384-N-2017 z dnia 2017-09-19 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych, dostawa produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni kosmetologicznych, dostawa odczynników chemicznych na doposażenia pracowni chemicznej dla kształcenia studentów na kierunku Kosmetologia na Wydziale Nauk o Zdrowiu".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2
,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwszplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Uczelni
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-400 Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych, dostawa produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni kosmetologicznych, dostawa odczynników chemicznych na doposażenia pracowni chemicznej dla kształcenia studentów na kierunku Kosmetologia na Wydziale Nauk o Zdrowiu".
Numer referencyjny:
DA/PM/232-65/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: UWAGA: Dostarczone przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia produkty muszą: być w opakowaniach fabrycznych posiadać ważny termin przydatności do użytku MINIMUM 24 MIESIĄCE Część 1 Aceton cz. 1 dm3 - 2 opak/2 litry Przedmiotem zamówienia jest aceton czysty w opakowaniu o pojemności 1 dm3. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie 2 razy 0,5 l, przy czym łączna objętość opakowania wynosi 1 litr. Część 2 Etylu octan cz - 1 dm3 Przedmiotem zamówienia jest octan etylu czysty w opakowaniu o pojemności 1 dm3. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie 2 razy 0,5 l, przy czym łączna objętość opakowania wynosi 1 litr. Część 3 Etylowy alkohol (etanol) 96% lub 99,8% cz. lub czda 1 dm3 - 2 opak/2 litry Przedmiotem zamówienia jest etanol czysty lub czysty do analizy o stężeniu 96 lub 99,8% w opakowaniu o pojemności 1 dm3. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie 2 razy 0,5 l, przy czym łączna objętość 1 opakowania wynosi 1 litr. Część 4 Gliceryna bezwodna cz. - 1 dm3 Przedmiotem zamówienia jest bezwodna gliceryna czysta w opakowaniu o pojemności 1 dm3. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie 2 razy 0,5 l, przy czym łączna objętość 1 opakowania wynosi 1 litr. Część 5 Siarczan sodu bezwodny czda. - 1 kg Przedmiotem zamówienia jest siarczan sodu bezwodny czysty do analizy w opakowaniu 1 kg. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie zawierające mniejszą masę odczynnika. Część 6 Laurylosiarczan sodu (dodecylosiarczan sodu, SDS) cz. - 250 g Przedmiotem zamówienia jest laurylosiarczan sodu (dodecylosiarczan sodu, SDS) czysty w opakowaniu 250 g. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie zawierające mniejszą masę odczynnika przy łącznej masie 250 g. Część 7 Olej rycynowy - 250 ml Opakowanie: butelka lub kanister o dowolnej objętości przy łącznej objętości 250 ml; materiał opakowania: szkło lun inny materiał stosowany do kontaktu z olejem rycynowym. Konstrukcja opakowania musi zapewniać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Część 8 Wosk Candelilla - 50 g Słoik lub pojemnik o dowolnej objętości o łącznej objętości 50 g, materiał opakowania: szkło lun inny materiał stosowany do kontaktu z woskiem Candelilla. Konstrukcja opakowania musi zapewniać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Część 9 Kwas cytrynowy monohydrat cz lub czda - 1 kg Przedmiotem zamówienia jest kwas cytrynowy monohydrat czysty lub czysty do analizy w opakowaniu 1 kg. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie zawierające mniejszą masę odczynnika całkowita masa musi wynosić 1 kg. Część 10 Wodorowęglan sodu (kwaśny węglan sodu) cz lub czda - 1 kg Przedmiotem zamówienia jest wodorowęglan sodu (kwaśny węglan sodu) czysty lub czysty do analizy w opakowaniu 1 kg. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie zawierające mniejszą masę odczynnika, przy czym całkowita masa wynosi 1 kg. Część 11 Alkohol etylowy do celów dezynfekcyjnych np. 96% lub etanol 70% z dodatkiem propan-2-olu i propan-1-olu - 5 l Przedmiotem zamówienia jest alkohol etylowy do celów dezynfekcyjnych w karnistrze 5 l. Może to być etanol 96% z dodatkiem izopropanolu i/lub innych składników. Przedmiot zamówienia musi wykazywać działanie bakterio- i grzybobójcze oraz być dopuszczony do obrotu w Rzeczpospolitej Polskiej. Opakowanie powinno umożliwiać wielokrotne otwieranie i zamykanie. Dopuszcza się opakowanie zawierające mniejszą masę. Część 12 1. Płyn do dezynfekcji powierzchni i sprzętu Spray, pojemność 650 ml - 10 sztuk Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu o następującej specyfikacji: Szybko działający preparat dezynfekcyjny do sprzętu medycznego (foteli zabiegowych, stomatologicznych, łóżek), aparatury medycznej a także szyb, pulpitów, parapetów, blatów, desek klozetowych, klamek, miejsc trudno dostępnych, szczelin i wszelkich małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi. bezaldehydowy preparat w spray'u do szybkiej dezynfekcji powierzchni roztwór gotowy do użycia szerokie spektrum działania obejmujące bakterie (łącznie z MRSA), Tbc, grzyby, wszystkie wirusy osłonione (łącznie z HBV, HCV, HIV) Adeno, Papova, Rota preparat wolny od aldehydów doskonała tolerancja przez użytkowników posiada przyjemny zapach niezwykle krótki czas działania dobra tolerancja materiałowa SKŁAD: W 100 g jako substancje aktywne zawiera: 35,0 g 2-propanol, 25,0 g 1-propanol. 0,375 g amfoterycznych związków powierzchniowo-czynnych o działaniu mikrobójczym (20%). 2. Płyn do dezynfekcji powierzchni i sprzętu, pojemność kanister 5 litrów - 5 sztuk Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu o następującej specyfikacji: Szybko działający preparat dezynfekcyjny do sprzętu medycznego (foteli zabiegowych, stomatologicznych, łóżek), aparatury medycznej a także szyb, pulpitów, parapetów, blatów, desek klozetowych, klamek, miejsc trudno dostępnych, szczelin i wszelkich małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi. bezaldehydowy preparat w spray'u do szybkiej dezynfekcji powierzchni roztwór gotowy do użycia szerokie spektrum działania obejmujące bakterie (łącznie z MRSA), Tbc, grzyby, wszystkie wirusy osłonione (łącznie z HBV, HCV, HIV) Adeno, Papova, Rota preparat wolny od aldehydów doskonała tolerancja przez użytkowników posiada przyjemny zapach niezwykle krótki czas działania dobra tolerancja materiałowa SKŁAD: W 100 g jako substancje aktywne zawiera: 35,0 g 2-propanol, 25,0 g 1-propanol. 0,375 g amfoterycznych związków powierzchniowo-czynnych o działaniu mikrobójczym (20%). 3. Preparat do myjki ultradźwiękowej, pojemność 2 l - 2 sztuki Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu o następującej specyfikacji: Preparat jest przeznaczony do mycia wstępnego sprzętu endoskopowego, usuwa zanieczyszczenia organiczne (śluz, krew). Możliwość wykorzystania do mycia w myjkach ultradźwiękowych. Preparat do wstępnego mycia endoskopów doskonałe właściwości myjące ułatwia prawidłowe przygotowanie endoskopu w postaci koncentratu krótki czas działania bardzo dobra tolerancja materiałowa starannie dobrane substancje zapachowe niskie stężenie użytkowe wyrób Medyczny Klasy Ia SKŁAD Tenzydy niejonowe, środki ułatwiające rozpuszczanie, związki kompleksujące, alkaliczne substancje pomocnicze, substancje zapachowe, barwniki. 4. Płyn do dezynfekcji dłoni - butelka z atomizerem, pojemność 350 ml - 10 sztuk Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu o następującej specyfikacji: Produkt złożony, zawierający substancje czynne o udowodnionej skuteczności klinicznej. Produkt skuteczny przeciwko występującym na skórze bakteriom (włącznie z prątkami gruźlicy i MRSA), grzybom oraz wirusom: Hepatitis B, HIV, Herpes, Rota, Adeno. Skinsept pur odkaża i odtłuszcza skórę. Preparat jest autosterylny (Patent Europejski nr 0016319). Preparat do odkażania skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami szeroki zakres działania wobec mikroorganizmów, występujących na powierzchni skóry: bakterii (włącznie z prątkami gruźlicy i MRSA) oraz grzybów i wirusów (HBV, HIV, Herpes, Rota, Adeno) szybkie i skuteczne działanie alkohole jako substancje czynne gwarantują: skuteczne odkażanie o przedłużonym czasie działania, brak pozostałości na skórze, odtłuszczenie skóry, szybkie schnięcie preparatu bezbarwny nie zawiera jodu autosterylny (Patent Europejski) Świadectwo Re-rejestracji MZ nr 10728/M/96 Skład 100 g roztworu zawiera: Substancja czynna: 46,0 g etanolu (96% zdenaturowany) 27,0 g alkoholu izopropylowego 1,0 g alkoholu benzylowego. Substancje pomocnicze: nadtlenek wodoru, woda oczyszczona. Część 13 1. Sól fizjologiczna, opakowanie 100 sztuk po 5 ml - 2 opakowania Sterylny roztwór soli fizjologicznej Gilbert NaCl 0,9% nie zawiera konserwantów. Roztwór Natrium chloratum Gilbert nie należy stosować do iniekcji. Skład: Chlorek sodu 0,9 g, woda oczyszczona q.s. 100 ml. 2. Bezalkoholowy płyn do bezbolesnego odkażania ran z atomizerem, pojemność 250 ml - 4 sztuki Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu o następującej specyfikacji: Przeznaczony jest do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową i graniczącą z nią skórą, przed, w trakcie i po zabiegach diagnostycznych i operacyjnych w ginekologii, urologii, proktologii, dermatologii, geriatrii, wenerologii, położnictwie, stomatologii itd.: przy opracowywaniu czystych i płukaniu zakażonych ran chirurgicznych, przy opracowywaniu zakażonych ran oparzeniowych owrzodzeń żylnych, przy płukaniu otwartych ropni okołoodbytniczych, zakażonych krwiaków itp., przy pielęgnacji ran i szwów pooperacyjnych, w obrębie narządów rodnych kobiety i mężczyzny np. zapalenie pochwy i żołędzi prącia mężczyzny, przed zabiegami diagnostycznymi w układzie moczowym, przy cewnikowaniu, przed badaniami dopochwowymi i pozapochwowymi, przy czynnościach przed, w trakcie i po porodzie, do pooperacyjnych i poporodowych irygacji pochwy przed założeniem wkładki wewnątrzmacicznej, przed badaniami andrologicznymi, w pediatrii, do dezynfekcji jamy ustnej np. afty, resekcja zęba. Bezalkoholowy płyn do bezbolesnego odkażania ran, błon śluzowych i skóry. Cechuje się szerokim spektrum skuteczności mikrobiologicznej. Działa bakteriobójczo, grzybobójczo i wirusobójczo. Skuteczność mikrobiologiczna potwierdzona badaniami na: B (łącznie z MRSA, Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis), F, drożdżaki, pierwotniaki (łącznie z Trichomonas vaginalis), V (HIV, HBV, HCV, Herpes simplex). Skład: 100 g płynu zawiera substancje czynne: oktenidyny dichlorowodorek 0,10 g, fenoksyetanol 2,00 g, substancje dodatkowe: kokamidopropylobetaina (roztwór 30%*), sodu d-glukonian, glicerol 85%, sodu wodorotlenek, woda oczyszczona ad 100,00 g. *octan dimetyloamoniowy kwasu amidopropylokokosowego (0,30 g), sodu chlorek (0,05 g), woda (0,65 g). Część 14 1. Rękawiczki winylowe bezpudrowe S, opakowanie 100 sztuk - 10 opakowań 2. Rękawiczki winylowe bezpudrowe M, opakowanie 100 sztuk - 10 opakowań 3. Rękawiczki winylowe bezpudrowe L, opakowanie 100 sztuk - 5 opakowań 4. Rękawiczki lateksowe bezpudrowe S, opakowanie 100 sztuk - 10 opakowań 5. Rękawiczki lateksowe bezpudrowe M, opakowanie 100 sztuk - 10 opakowań 6. Rękawiczki lateksowe bezpudrowe L, opakowanie 100 sztuk - 5 opakowań 7. Rękawiczki lateksowe pudrowane S, opakowanie 100 sztuk - 5 opakowań 8. Rękawiczki lateksowe pudrowane M, opakowanie 100 sztuk - 5 opakowań 9. Rękawiczki lateksowe pudrowane L, opakowanie 100 sztuk - 2 opakowania Część 15 1. Kompresy gazowe 10 x 10 cm, opakowanie 100 sztuk - 10 opakowań Kompresy wykonane są z hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową. Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa brzegi kompresów składane są do wewnątrz, co wyklucza ryzyko wysnucia się luźnych nitek. Cechy: - 10 x 10 cm - 13-nitkowe - 8-warstwowe - niejałowe - po sterylizacji używane do celów operacyjnych i ambulatoryjnych; pakowane w torebki papierowe - do stosowania po wyjałowieniu, zaleca się sterylizować parą wodną w procesie zwalidowanym. 2. Podkłady włókninowe flizelinowe 60cmx80m. perforacja co 50 cm - 1 rolka (kolor biały) - 30 rolek
II.5) Główny kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33141420-0 |
33696300-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
7 | |||
12 | |||
14 |
II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy uzyska 40,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 12 dni, uzyska 20,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 12 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 14 dni (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-27, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Aceton cz. 1 dm3 - 2 opak/2 litry |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33696300-8, 33141420-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Etylu octan cz - 1 dm3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33696300-8, 33141420-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Etylowy alkohol (etanol) 96% lub 99,8% cz. lub czda 1 dm3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Gliceryna bezwodna cz. - 1 dm3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Siarczan sodu bezwodny czda. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Laurylosiarczan sodu (dodecylosiarczan sodu, SDS) cz |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Olej rycynowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Wosk Candelilla |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Kwas cytrynowy monohydrat cz lub czda |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Wodorowęglan sodu (kwaśny węglan sodu) cz lub czda - 1 kg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Alkohol etylowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Płyn do dezynfekcji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Sól fizjologiczna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Rękawiczki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Podkłady, kompresy gazowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33141420-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.