eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Częstochowa: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Numer ogłoszenia: 58998 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie , ul. Legionów 58, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3241838, faks 34 3241838.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Specjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 3.1 Część nr 1 Koordynator projektu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: koordynacja prac Zespołu Projektowego, podział zadań, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach, koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem, zatwierdzanie sprawozdań merytorycznych, wyłanianie wykonawców, dokonywania zakupów i zlecanie usług zgodnie z zapisami dokumentów programowych POKL oraz ustawą PZP, nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą wykonawców zadań, stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie: prowadzenia biura i dokumentacji projektu, działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie, monitoringu i ewaluacji projektu, rozliczania finansowego projektu, itp., bieżąca realizacja zadań projektowych w przedszkolu, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, nabór uczestników projektu, monitoringu i sprawozdawczość projektu, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu, bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu. 3.2 Część nr 2 Specjalista ds. rozliczeń Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, zatwierdzanie i weryfikowanie dokumentacji finansowej, przyjmowanie i opisywanie dokumentacji finansowej, sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem środków zgodnie z założonym budżetem, weryfikacja prawidłowości wydatkowania pod kątem kwalifikowalności POKL, wnioskowanie o zmiany w zakresie finansowym, bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą w zakresie finansowym realizowanego projektu, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów wymienionych w pkt. 5 i 6 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów wymienionych w pkt. 5 i 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss23.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych nr 23 im. Janusza Korczaka w Częstochowie Sekretariat Dyrektora ul. Legionów 58 42-200 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: ZSS nr 23, ul. Legionów 58 42-200 Częstochowa (Sekretariat Dyrektora). Otwarcie ofert nastąpi 27.02.2015 r. o godz. 10:30 w Sekretariacie Dyrektora w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Tęczowe przedszkole współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społęcznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: koordynacja prac Zespołu Projektowego, podział zadań, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach, koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem, zatwierdzanie sprawozdań merytorycznych, wyłanianie wykonawców, dokonywania zakupów i zlecanie usług zgodnie z zapisami dokumentów programowych POKL oraz ustawą PZP, nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą wykonawców zadań, stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie: prowadzenia biura i dokumentacji projektu, działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie, monitoringu i ewaluacji projektu, rozliczania finansowego projektu, itp., bieżąca realizacja zadań projektowych w przedszkolu, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, nabór uczestników projektu, monitoringu i sprawozdawczość projektu, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu, bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. rozliczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, zatwierdzanie i weryfikowanie dokumentacji finansowej, przyjmowanie i opisywanie dokumentacji finansowej, sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem środków zgodnie z założonym budżetem, weryfikacja prawidłowości wydatkowania pod kątem kwalifikowalności POKL, wnioskowanie o zmiany w zakresie finansowym,bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą w zakresie finansowym realizowanego projektu, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.