eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas przebudowy drogi powiatowej Nr 1759N Sorkwity-Rozogi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Mrągowo: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas przebudowy drogi powiatowej Nr 1759N Sorkwity-Rozogi
Numer ogłoszenia: 58985 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Harcerska 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7419580, faks 089 7419590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas przebudowy drogi powiatowej Nr 1759N Sorkwity-Rozogi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej Nr 1759N od km 0+000 do km 3+065. Na potrzeby inwestycji sporządzone zostały dwie dokumentacje techniczne, które obejmują odcinek od km 0+000 do km 1+065 (ulica Szkolna w Sorkwitach) oraz odcinek od km 1+065 do km 3+065. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje : 1.1 Zakres robót na odc. od km 0+000 do km 1+065 obejmuje: A.Roboty drogowe - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowy - nawierzchnie - elementy ulic - roboty wykończeniowe B.Budowę kanalizacji deszczowej - roboty ziemne - roboty montażowe C.Przebudowę linii telekomunikacyjnych D.Budowę oświetlenia ulicznego - demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego - budowa oświetlenia ulicznego E.Przebudowę kolidujących kabli elektrycznych 1.2 Zakres robót na odc. od km 1+065 do km 3+065 A.Roboty drogowe - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty ziemne B.Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej - odwodnienie korpusu drogowego - roboty w zakresie kontynuowania, fundamentowania- podbudowa - roboty w zakresie dróg - nawierzchnie C.Instalowanie znaków drogowych Zamawiający zaleca aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznanie się dokumentacją techniczną oraz kosztorysową dotyczącą inwestycji objętej usługą. nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne/137/15/Przebudowa_drogi_powiatowej__Nr_1759N_Sorkwity-Rozogi/ lub w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz.U. z 2006, Nr 156, poz.1118 z póż.zm.) Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: - sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, - rozliczanie inwestycji w zakresie finansowymi rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności, - sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie. - kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu inspektor jest zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej raz dziennie dokonując stosownych wpisów w dzienniku budowy, - informowanie Zamawiającemu o każdym odstępstwie od dokumentacji, - Systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół. - Stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru, - Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót, - Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawce robót budowlanych Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) posiadają doświadczenie zawodowe obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lata a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym czasie, co najmniej 1 usługi związanej z nadzorem w zakresie przebudowy lub budowy dróg, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. b) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do nadzorowania zgodnie z przedmiotem zamówienia i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych zadań nadzoru, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców .Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje. C.2 Informacje o osobach, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ( kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z kserokopiami zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert) D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Harcerska 1 11-700 Mrągowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Powiatowy Zarząd Dróg ul. Harcerska 1 11-700 Mrągowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji objęta jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013 w ramach konkursu nr 01/08/5.1.6 z zakresu Osi priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna. Działania 5.1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury warunkującej rozwój regionalny Poddziałania 5.1.6 - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.