eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › działalność gospodarcza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Pleszew: działalność gospodarcza
Numer ogłoszenia: 58977 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: działalność gospodarcza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80530000-8) w zakresie: Jak rozpocząć i prowadzić własną działalność gospodarczą dla grupy do 12 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 27 kwietnia 2009r. Czas realizacji: dwa tygodnie. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - ogółem minimum 60 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.Zapewnią odpowiedni poziom szkolenia. 2.Ubezpieczą osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.Zapewnią szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. 4.Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP oraz przedstawią oświadczenie dotyczącego zaktualizowania tego wpisu na rok 2009. 5.Zapewnią przez okres 6 m-cy po zakończeniu szkolenia bezpłatne konsultacje z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników szkolenia. 6.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, który odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i jednocześnie jego oferta spełnia wymagania określone w SIWZ. 7.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. Komisja przetargowa podda ocenie jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili warunki komisja oceni oferty na podstawie kryteriów. Oferty zostaną ocenione według zasady punktowej. 55 pkt. będzie stanowić oferowana cena /A/ 25 pkt. będzie stanowić ilość godzin szkolenia /B/ 5 pkt. stanowić będzie program szkolenia przygotowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych /C/ 5 pkt. stanowić będą kwalifikacje kadry dydaktycznej /D/ 5 pkt. stanowić będzie nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia /E/ 5 pkt. stanowić będzie posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług /F/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6.Kserokopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 7.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaktualizowania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na 2009 rok, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 8.Potwierdzenie z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy o wysokości posiadanych środków finansowych, nie mniej niż 5 tysięcy złotych, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.Wyczerpujący opis zapewnienia odpowiedniego poziomu szkolenia. 10.Informacja o terminie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 11.Informacja o częstotliwości zajęć w tygodniu. 12.Wzór wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia - dołączyć wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które musi być zgodne z §6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) oraz inne wymagane dokumenty /certyfikaty itp./ które muszą być opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI. 13.Oświadczenie o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 14.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć pełne Cv wraz z kopiami zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 15.Wykaz wykonanych usług szkoleniowych z zakresu tematycznego szkolenia tj. działalność gospodarcza w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - podać przynajmniej 3 grupowe usługi szkoleniowe. 16.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17.Wskazanie miejsca szkolenia - podać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. 18.Preliminarz kosztów szkolenia: koszt szkolenia jednego uczestnika, koszt jednej godziny szkolenia, koszt szkolenia ogółem, koszt osobogodziny szkolenia, wynagrodzenie wykładowców oraz inne szczegółowo opisane. Koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków jest kosztem Wykonawcy i nie należy go ujmować w preliminarzu. 19.Szczegółowy harmonogram szkolenia z wykazaniem godzin szkolenia w danym dniu, który powinien zawierać minimum: datę, tematykę zajęć, ilość godzin szkolenia, miejsce szkolenia oraz prowadzącego zajęcia. Z harmonogramu szkolenia musi wynikać, że szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Pod harmonogramem oferent zamieszcza oświadczenie: szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 20.Oświadczenie o zapewnieniu przez okres 6 m-cy po zakończeniu szkolenia bezpłatnych konsultacji z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników szkolenia. 21.Informacje odnośnie bazy szkoleniowej, warunków lokalowych, pomieszczeń oraz ich wielkości w m2 z których rzeczywiście będą korzystać kursanci, a także wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy realizacji zamówienia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 22.Program szkolenia, który musi zawierać minimum: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. 23.Kserokopię certyfikatu jakości i akredytacji Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów. 24.Oświadczenie dotyczące nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 25.Informacje o sposobie sprawdzania efektów szkolenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55.00
  • 2 - ilość godzin szkolenia - 25.00
  • 3 - program szkolenia przygotowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń - 5.00
  • 4 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5.00
  • 5 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5.00
  • 6 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 16 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 38 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie współfinasowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.