eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w latach 2008-2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Leszno: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 58916 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 4449 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Leszna, ul. Karasia, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5298100, fax 065 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w latach 2008-2010 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie za pomocą specjalistycznego sprzętu bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych w mieście Lesznie w dwóch niżej opisanych technologiach: - profilowania nawierzchni gruntowych, w ramach którego należy wykonać profilowanie nawierzchni w pasie przeznaczonym do ruchu pojazdów samochodowych w taki sposób aby nawierzchnia ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię w przekroju poprzecznym i podłużnym bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń. Powstały nadmiar gruntu należy rozplantować na pobocze - profilowania z mechanicznym zagęszczeniem, w ramach którego należy wykonać odspojenie gruntu stanowiącego nawierzchnię w pasie przeznaczonym do ruchu pojazdów samochodowych a następnie wyprofilować ją i zagęścić w taki sposób aby nawierzchnia ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię w przekroju poprzecznym i podłużnym bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń. Powstały nadmiar gruntu należy rozplantować na pobocze. 3. O zastosowaniu odpowiedniej technologii decydował będzie Zamawiający. 4. Zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w siwz oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do siwz 5. Roboty objęte zamówieniem będą prowadzone w dwóch etapach. Etap I obejmuje wykonanie prac w okresie wiosennym począwszy od 15 marca do 30 kwietnia w zakresie ok. 170 tys. m2 a etap II w okresie jesiennym w terminie i zakresie ustalonym w zależności od panujących warunków. Ponadto Zamawiający będzie ustalał z wybranym Wykonawcą zakresy i terminy prac interwencyjnych, które mogą wystąpić w okresie pomiędzy w/w etapami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania etapu I w danym roku w zależności od panujących warunków atmosferycznych 6. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w etapie II i robotach interwencyjnych po czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią 7. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 8. Prace wykonywane w etapie I i II muszą być prowadzone przy użyciu dwóch niezależnych zespołów sprzętowych, przy czym minimalny skład jednego zespołu ustala się na 1 równiarkę i 1 walec. Prowadzenie prac wyłącznie jednym zespołem bez zgody Zamawiającego będzie podstawą do naliczania kar umownych, o których mowa w projekcie umowy. 9. Rozliczanie robót ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych powierzchni poddanej profilowaniu lub profilowaniu z mechanicznym zagęszczeniem przy zastosowaniu stawek jednostkowych podanych przez wykonawcę w ofercie 10. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robot . 11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 12. Ustala się miesięczne rozliczanie i fakturowanie prac 13. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru. 14. Załącznikami do protokółu odbioru są: a/ obmiar powykonawczy z wyszczególnieniem ulic poddanych profilowaniu sporządzony w rozbiciu na poszczególne technologie wymienione w pkt 2 sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru obmiaru robót i stawek jednostkowych podanych w ofercie 15. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Robót oraz przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, uczestniczących w odbiorze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147540,98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o., ul. Bema 33, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25.62
  • Oferta z najniższą ceną: 25.62 / oferta z najwyższą ceną: 305
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.