eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-13



Ogłoszenie nr 589138-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.

Miasto Garwolin: Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, krajowy numer identyfikacyjny 52477200000, ul. ul. Staszica  15 , 08400   Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7864242, 6843423, e-mail umg@garwolin.pl, faks 025 684 34 66.
Adres strony internetowej (URL): http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załączonymi do niej oświadczeniami i pozostałymi dokumentami musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie). Opakowanie (koperta) powinno być opatrzone następującym napisem: Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów Część nr .............
Adres:
Urząd Miasta Garwolin ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin - Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów
Numer referencyjny: TI.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżeń w tym zakresie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 1. Część nr 1 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,11 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie na odcinku 106,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie 466,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozbiórkę i ponowne ułożenie 22,00 m obrzeża wykonanego z kostki granitowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 466,00 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - ustawienie na odcinku o długości 106,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 327,22 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 32,13 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 21,20 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 110,25 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - przełożenie na powierzchni 22,80 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową zaworów wodociągowych i gazowych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową 4 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III - w ilości 2,50 m3; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na odcinku 2,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - zatoka autobusowa - prace przygotowawcze; - zatoka autobusowa - wycinkę 4 szt. drzew wraz w frezowaniem karpiny i wywozem dłużyc i gałęzi - zatoka autobusowa - rozebranie 25,00 m2 nawierzchni grubości 4 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane ręcznie; - zatoka autobusowa - rozebranie na odcinku 25,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach 8x30 cm; - zatoka autobusowa - rozebranie na odcinku 30,00 m krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wywiezienie 3,40 m3 gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 4 km, z załadowaniem i wyładowaniem - z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych; - zatoka autobusowa - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 50 cm na powierzchni 63,25 m2; - zatoka autobusowa - ustawienie na odcinku 30,00 m oporników betonowych wtopionych 12x25 wraz z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wykonanie 2,00 m3 ławy pod krawężniki: ławy betonowe z oporem; - zatoka autobusowa - ustawienie na odcinku 31,80 m krawężników betonowych wystających, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wykonanie na powierzchni 63,25 m2 warstwy odsączające z piasku, wykonanie ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa - wykonanie 63,25 m2 podbudowy betonowe B-15, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa - wykonanie 63,25 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III - w ilości 2,50 m3; - zatoka autobusowa - wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - zatoka autobusowa - wykonanie na odcinku 5,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm - zatoka autobusowa - zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm. - zatoka autobusowa - zakup, dostawa i montaż 1 szt. wiaty autobusowej o wym. 250x130x230 (wiata wykonana z profili stalowych lub aluminiowych o przekroju zamkniętym kwadratowym lub prostokątnym, ocynkowanych i malowanych proszkowo na dowolny kolor z palety RAL, dach wypełniony poliwęglanem komorowym, z filtrem UV o grubości 10 mm oraz profili aluminiowych systemowych do poliwęglanów; ścianki tylne oraz boczne wypełnione szkłem hartowanym o grubości 10mm; wiata wyposażona min. w ławkę z drewna liściastego, kosz na śmieci 1 sztuka, miejsce na tabliczkę informacyjną); oraz ułożenie pod wiatą kostki brukowej (300cmx180cm) wraz z obrzeżami. 2. Część nr 2 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze. Zakres prac obejmuje w szczególności: - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - prace przygotowawcze; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,10 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie na odcinku 95,70 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie 104,61 m2 nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - ręczne, przy wys. kostki 8 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie 357,61 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozbiórkę 2,50 m2 nawierzchni z płytek chodnikowych 50cm x 50cm i 35cm x 35cm wraz z wywiezieniem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 2 szt. drzew; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 442,32 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 442,32 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 442,32 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - ustawienie na odcinku o długości 116,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 390,70 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 35,52 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie na powierzchni 19,14 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 68,00 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - przełożenie na powierzchni 9,40 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową studzienek telefonicznych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową 7 szt. włazów kanałowych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - prace przygotowawcze; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,18 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozebranie na odcinku 360,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozebranie 504,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: ok. 5,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 4 szt. drzew; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozbiórkę 18,00 m2 nawierzchni z betonu grubości do 15 cm na wjazdach i przy ogrodzeniach wraz z wywiezieniem gruzu do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 25 cm na powierzchni 275,50 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości zjazdów w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 30 cm na powierzchni 527,20 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 802,70 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 275,50 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 527,20 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - ustawienie na odcinku 419,40 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 220,40 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 55,10 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 527,20 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - przełożenie na powierzchni 25,00 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntem wraz z obsianiem trawą na powierzchni 90,00 m2; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - regulację pionową 2 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - regulację pionową 3 szt. zaworów wodociągowych i gazowych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym dopuszczenie materiałów i rozwiązań równoważnych, zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remont drogi lub placu lub chodnika o powierzchni co najmniej 300 m2 o nawierzchni z kostki brukowej 2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia jedną osobą - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.3.-7.7.5. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości A. Oferta częściowa: Część nr 1 obejmująca Modernizację chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej. w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) B. Oferta częściowa: Część nr 2 obejmująca Modernizację chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze. w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 87 9210 0008 0013 8455 2000 0060 z dopiskiem: WADIUM Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów Część nr ..........


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty60,00
Gwarancja na przedmiot umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy SIWZ zawarte zostały w treści SIWZ, w szczególności w istotnych postanowieniach umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski (przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą wykonawca składa: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 2) Wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony na bazie załączonych przedmiarów) - Zamawiający zaleca złożenie wypełnionego kosztorysu, który stanowił będzie dokument pomocniczy przy ustaleniu ceny ryczałtowej oferty (nie złożenie wraz z ofertą w/w kosztorysu nie stanowiło będzie podstawy do odrzucenia złożonej oferty. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest o głoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia a także wszystkie inne niezbędne dokumenty: www.garwolin.pl zakładka zamówienia publiczne, http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu zakładka zamówienia publiczne (zamówienia publiczne 2018; Roboty budowlane).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,11 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie na odcinku 106,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie 466,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozbiórkę i ponowne ułożenie 22,00 m obrzeża wykonanego z kostki granitowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 466,00 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - ustawienie na odcinku o długości 106,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 327,22 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 32,13 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 21,20 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na powierzchni 110,25 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - przełożenie na powierzchni 22,80 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową zaworów wodociągowych i gazowych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową 4 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III - w ilości 2,50 m3; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie na odcinku 2,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - zatoka autobusowa - prace przygotowawcze; - zatoka autobusowa - wycinkę 4 szt. drzew wraz w frezowaniem karpiny i wywozem dłużyc i gałęzi - zatoka autobusowa - rozebranie 25,00 m2 nawierzchni grubości 4 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane ręcznie; - zatoka autobusowa - rozebranie na odcinku 25,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach 8x30 cm; - zatoka autobusowa - rozebranie na odcinku 30,00 m krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wywiezienie 3,40 m3 gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 4 km, z załadowaniem i wyładowaniem - z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych; - zatoka autobusowa - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 50 cm na powierzchni 63,25 m2; - zatoka autobusowa - ustawienie na odcinku 30,00 m oporników betonowych wtopionych 12x25 wraz z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wykonanie 2,00 m3 ławy pod krawężniki: ławy betonowe z oporem; - zatoka autobusowa - ustawienie na odcinku 31,80 m krawężników betonowych wystających, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - wykonanie na powierzchni 63,25 m2 warstwy odsączające z piasku, wykonanie ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa - wykonanie 63,25 m2 podbudowy betonowe B-15, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa - wykonanie 63,25 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III - w ilości 2,50 m3; - zatoka autobusowa - wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - zatoka autobusowa - wykonanie na odcinku 5,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm - zatoka autobusowa - zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm. - zatoka autobusowa - zakup, dostawa i montaż 1 szt. wiaty autobusowej o wym. 250x130x230 (wiata wykonana z profili stalowych lub aluminiowych o przekroju zamkniętym kwadratowym lub prostokątnym, ocynkowanych i malowanych proszkowo na dowolny kolor z palety RAL, dach wypełniony poliwęglanem komorowym, z filtrem UV o grubości 10 mm oraz profili aluminiowych systemowych do poliwęglanów; ścianki tylne oraz boczne wypełnione szkłem hartowanym o grubości 10mm; wiata wyposażona min. w ławkę z drewna liściastego, kosz na śmieci 1 sztuka, miejsce na tabliczkę informacyjną); oraz ułożenie pod wiatą kostki brukowej (300cmx180cm) wraz z obrzeżami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na przedmiot umowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze. Zakres prac obejmuje w szczególności: - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - prace przygotowawcze; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,10 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie na odcinku 95,70 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie 104,61 m2 nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - ręczne, przy wys. kostki 8 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozebranie 357,61 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - rozbiórkę 2,50 m2 nawierzchni z płytek chodnikowych 50cm x 50cm i 35cm x 35cm wraz z wywiezieniem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 2 szt. drzew; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 442,32 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 442,32 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 442,32 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - ustawienie na odcinku o długości 116,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 390,70 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 35,52 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie na powierzchni 19,14 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - wykonanie 68,00 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - przełożenie na powierzchni 9,40 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową studzienek telefonicznych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową 7 szt. włazów kanałowych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja - regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - prace przygotowawcze; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - na długości 0,18 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozebranie na odcinku 360,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozebranie 504,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: ok. 5,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 4 szt. drzew; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - rozbiórkę 18,00 m2 nawierzchni z betonu grubości do 15 cm na wjazdach i przy ogrodzeniach wraz z wywiezieniem gruzu do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 25 cm na powierzchni 275,50 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości zjazdów w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 30 cm na powierzchni 527,20 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 802,70 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 275,50 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 527,20 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - ustawienie na odcinku 419,40 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 220,40 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 55,10 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - wykonanie 527,20 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - przełożenie na powierzchni 25,00 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntem wraz z obsianiem trawą na powierzchni 90,00 m2; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - regulację pionową 2 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze - regulację pionową 3 szt. zaworów wodociągowych i gazowych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Gwarancja na przedmiot umowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.