eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komory anaerobowej ze stanowiskiem do przygotowywania materiału do hodowli bakterii beztlenowych - KO PN 03 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Warszawa: Dostawa komory anaerobowej ze stanowiskiem do przygotowywania materiału do hodowli bakterii beztlenowych - KO PN 03 11
Numer ogłoszenia: 58908 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibb.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komory anaerobowej ze stanowiskiem do przygotowywania materiału do hodowli bakterii beztlenowych - KO PN 03 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Komora anaerobowa ze stanowiskiem do przygotowywania materiału do hodowli bakterii beztlenowych. Wymagania techniczne: 1. Stanowisko do hodowli beztlenowców Komora anaerobowa przeznaczona do hodowli beztlenowców, wyposażona w porty bez rękawów, ze śluzą, rok produkcji 2011 - fabrycznie nowa Komora wykonana z materiału zapewniajacego dobrą widoczność, izolację i trwałość Komora o wymiarach zewnetrznych: nie dłuższa niż 1300 mm; o głębokości do 750 mm, wysokość do 720 mm Pojemność komory: min 500 standardowych płytek Petriego (90 mm) Komora wyposażona w porty membranowe, utrzymujące atmosferę beztlenową, pozwalające na bezpieczną pracę gołymi dłońmi w komorze. Temperatura pracy komory od 5°C powyżej temperatury otoczenia do minimum 42°C System zapewniający równomierne rozłożenie temperatury w komorze. Śluza powietrzna o pojemności 10-15 litrów, pozwalająca na bezpieczne wprowadzenie minimum 30 płytek Petriego do wnętrza komory. Dotykowy panel kontrolny pozwalajacy na ustawianie zgodnie z wymaganiami oraz ciągłe monitorowanie parametrów pracy komory takich jak: temeratura, wilgotność, ciśnienie Zapisywanie wszystkich parametrów pracy komory w postaci graficznej i możliwość przenoszenia za pomoca pamięci zewnętrznej na komputer w celu dalszej analizy. Ciągły monitoring warunków beztlenowych panujących wewnątrz komory na panelu kontrolnym w formie graficznej. Podłączenie gazów przez 2 oddzielne butle: - butla z mieszanką gazów (N2, CO2, H2) - butla z azotem. System detoksykacji do usuwania toksycznych lotnych kwasów tłuszczowych i siarkowodoru z komory System umożliwiający wprowadzenie pojedynczej płytki, pipet itp. do wnętrza komory, bez potrzeby uruchamiania śluzy powietrznej. Możliwość demontażu pokrywy przedniej części komory w celu łatwego czyszczenia komory. Wizualny i akustyczny alarm poziomu gazów Automatyczny system regulacji ciśnienia wewnątrz komory Automatyczny system regulacji wilgotności wewnątrz komory, nie wymagający interwencji operatora Programowalne (timer), o wysokiej intensywności oświetlenie komory Lampa UV Wewnętrzne gniazdo napięcia prądu umożliwiające podłączenie dwóch urządzeń jednocześnie ( 230V, 50 Hz) Podstawa komory na kółkach o wysokości dostosowanej do pracy w pozycji siedzącej. Dodatkowo dołączone minimum 3 pary portów membranowych, minimum 1 pochłaniacz wilgoci oraz płyn niezbędny do dezynfekcji komory Wymagania pozostałe Broszura Dołaczony Certyfikat CE Gwarancja 24 miesiące Zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce Instrukcja obsługi w języku polskim dołączona przy dostawie. 2. Stanowisko do przygotowywania materiału do hodowli bakterii beztlenowych Komora wolnostojąca z podstawą poziomowaną do pracy siedzącej, rok produkcji 2011 - fabrycznie nowa Komora z pionowy przepływem powietrza ,II klasy bezpieczeństwa (BIOHAZARD) zgodna z PN-EN 12469 Wymiary zewnętrzne nie większe niż : 1300 mm szerokości , 2400mm wysokości i 800 mm głębokości Wymiary wnętrza komory minimum 1200mm szerokości i minimum 620 mm głębokości Wysokość blatu roboczego od podłogi ok. 800 mm Głośność < 58 dB(A) Wyposażona w filtry: - wstępny typu przeciwkurzowego, - główny i wylotowy klasy H14 Monitorowanie i sterowanie parametrami pracy komory: - monitorowanie i wyświetlanie wartości istotnych parametrów pracy: prędkość przepływu powietrza stopień zużycia filtrów, czas trwania dezynfekcji UV itp. - sterowanie funkcjami komory bez konieczności przerywania pracy, w sposób eliminujący przenoszenie ewentualnych skażeń z i do komory roboczej. Szyba frontowa: - podnoszona elektrycznie, - skośnie położona (min. 10 st. odchylenia od pionu), - uszczelniana w pozycji opuszczonej, - bez ramki na dolnej krawędzi. - z możliwością odchylania przy czyszczeniu, - wysokość szczeliny w pozycji roboczej powyżej 240 mm. Szyby boczne ze szkła bezpiecznego, chroniące przed promieniowaniem UV. Blat roboczy ze stali nierdzewnej, segmentowy, łatwy do demontażu, autoklawowalny Ściana tylna z materiału odpornego na środki dezynfekujące Oświetlenie wnętrza minimum 900 lx Alarm optyczny i akustyczny Zasilanie i pobór mocy 230V / 50Hz Lampa UV do sterylizacji Gniazdo elektryczne- minimum 2 szt. na ścianie lub w pobliżu ściany tylnej Demontowalne podpórki przedramion Zawór podłączenia gazu palnego, w ścianie bocznej komory. Palnik gazowy sterowany czujnikiem zbliżeniowym z funkcją zapobiegania przed przypadkowym załączeniem i wężem. Wymagania pozostałe Gwarancja minimum 24 miesiące Zapewniony serwis gwarancyjny I pogwarancyjny Certyfikaty: - producenta (ISO 9001), - certyfikat bezpieczeństwa niezależnego laboratorium atestacyjnego, Test instalacyjny zgodny z normą EN 12469/2000.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000 (dwa tysiące) złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 (dwieście tysięcy) złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    certyfikaty: CE, producenta (ISO 9001), certyfikat bezpieczeństwa niezależnego laboratorium atestacyjnego; test instalacyjny zgodny z normą EN 12469/2000

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowi zmiany Umowy w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Za istotną zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, uznaje się zmianę, która: 3.1. wprowadza warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów, niż ci, którzy zostali dopuszczeni w pierwotnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3.2. umożliwiłaby dopuszczenie innych ofert, niż te, które zostały pierwotnie dopuszczone; 3.3. modyfikuje równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia; 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 4.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 4.2. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 4.3. niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu; 4.4. nastąpi zwiększenie bądź zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków, ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; 4.5. produkt stanowiący przedmiot Umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem Umowy, w zakresie parametrów cech, parametrów, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 4.6. po zawarciu Umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ibb.waw.pl/pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Biochemii i Biofizyki PAN, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5a, pok. 40 lub 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Biochemii i Biofizyki PAN, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5a, pok. 45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Centrum biotechnologii produktów leczniczych. Pakiet innowacyjnych biofarmaceutyków dla terapii i profilaktyki ludzi i zwierząt. Umowa numer POIG.01.01.02.-14-007/08-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.