eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w ramach zadania Prace naprawcze nawierzchni dróg - zamówienie uzupełniające do umowy 186/15 z dnia 14.09.2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Warszawa: Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w ramach zadania Prace naprawcze nawierzchni dróg - zamówienie uzupełniające do umowy 186/15 z dnia 14.09.2015 r.
Numer ogłoszenia: 58895 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 34 330, faks 22 44 34 333 , strona internetowa http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w ramach zadania Prace naprawcze nawierzchni dróg - zamówienie uzupełniające do umowy 186/15 z dnia 14.09.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w ramach zadania Prace naprawcze nawierzchni dróg - zamówienie uzupełniające do umowy 186/15 z dnia 14.09.2015 r., w tym: - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm - regulacja pionowa studzienek - regulacja (przestawienie) krawężników - wykonanie ścieku ulicznego - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 i 8 cm - przełożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych - frezowanie nawierzchni bitumicznych - oczyszczanie mechaniczne podbudowy - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - ułożenie warstwy wiążącej z BA, KR 1-2, AC 16W - ułożenie warstwy ścieralnej z BA, KR 1-2, AC 8S Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w przedmiarze. Zmiany nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 3 umowy. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 70% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W roku 2015 zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 10/2015). W SIWZ i w ogłoszeniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego opiewała na kwotę netto 679 471,00 zł. Wartość pierwszego zamówienia uzupełniającego (ZZWR 23/2015), które zamawiający udzielił, wynosiła 188 895,68 zł netto i było realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego. Wartość drugiego zamówienia uzupełniającego, które zamawiający zamierza udzielić wynosi 150 839,00 zł netto i będzie realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego, firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to drugie zamówienie uzupełniające od udzielenia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o., ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.