eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa utrzymania porządku i czystości na cmentarzach i grobach wojennych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Poznań: Usługa utrzymania porządku i czystości na cmentarzach i grobach wojennych.
Numer ogłoszenia: 58859 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania porządku i czystości na cmentarzach i grobach wojennych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na kwaterach i zbiorowych mogiłach zlokalizowanych na Cytadeli Poznańskiej, na kwaterach zlokalizowanych na Cmentarzu Komunalnym - Miłostowo, Cmentarzu Komunalnym - Junikowo, na zbiorowych mogiłach zlokalizowanych na Cmentarzu Parafialnym - Górczyn, na Cmentarzu Parafialnym - ul. Bluszczowa, oraz na Cmentarzu Parafialnym - ul. Nowina, na Cmentarzu Parafialnym - ul. Morasko, na Cmentarzu Parafialnym - ul. Braniewskiej/Lubowskiej, na Cmentarzu Parafialnym - ul. Lutyckiej/Szczawnickiej . Usługa będzie polegała na bieżącym utrzymywaniu porządku i czystości na cmentarzach, kwaterach i grobach wojennych w zakresie: 1) zamiatania, mycia i czyszczenia nagrobków i mogił; 2) pielęgnacji powierzchni zielonych - grabienia i usunięcia zebranych liści, zanieczyszczeń, koszenia traw z taką częstotliwością aby wysokość trawy nie przekraczała 10cm, zebrania i usunięcia skoszonych traw i innych zanieczyszczeń; 3) odchwaszczania mogił ziemnych i powierzchni zielonych, odtwarzania zadeptanych i wyschniętych miejsc metodą siewu; 4) obcinania krawędzi trawnika przy krawężnikach; 5) utrzymywania w okresie wegetacyjnym intensywnego zielonego koloru trawnika poprzez odpowiednią pielęgnację; 6) prześwietlania, cięcia pielęgnacyjnego drzew, wycinka suchych, chorych i zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia, usuwanie wiatrołomów, odmładzanie skupin krzewów, przycinania i kształtowania żywopłotów wraz z usunięciem ściętych pędów, pielenia wraz z zabraniem chwastów, zabezpieczenia roślin wieloletnich przed okresem zimowym; 7) cięcia sanitarnego, odmładzającego i prześwietlającego; 8) nasadzenia nowych krzewów w miejscach ubytków; 9) pielęgnacji uszkodzeń mechanicznych drzew i krzewów; 10) przekopywania i pielenia krzewów; 11) gracowania dróg parkowych żwirowych; 12) opryskiwania dróg parkowych środkami chwastobójczymi; 13) wycięcia samosiewów z iglaków, z grobów, przy płotach cmentarnych; 14) przycięcia cisów z usunięciem zainfekowanych gałęzi, zredukowania korony, wykonania oprysków środkami grzybobójczymi; 15) obsadzania kwiatami sezonowymi rabat, donic, pielenia, nawożenia, podlewania, odchwaszczania, zwalczania szkodników, oczyszczania, przekopania, wywóz zebranej masy roślinnej, przygotowania na okres zimowy; 16) rozkopczykowania róż; 17) przycięcia róż wiosną; 18) odchwaszczania i spulchniania podłoża oraz nawożenia i podlewania roślin wg potrzeb; 19) cięcia pielęgnacyjnego i zabezpieczenia na zimę roślin wieloletnich; 20) utrzymania ścieżek, alejek, schodów, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek, schodów (posypywanie piaskiem), usuwanie śniegu; 21) utrzymywania właściwego stanu sanitarno-porządkowego, zbierania zanieczyszczeń, opróżniania koszy, wywóz odpadów na wysypisko; 22) wykonywania innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni; 23) zbierania wypalonych zniczy, kwiatów i wieńców, załadunek i ich wywóz; 24) zgłaszania Zamawiającemu zniszczeń; 25) przygotowania do uroczystości masztów flagowych; 26) przygotowania uroczystego wyglądu obiektów grobownictwa wojennego w święta i rocznice przypadające w dni: 23 lutego, 3 maja, 8 maja, 1 września, 1 listopada, 11 listopada, 27 grudnia; 27) zachowania szczególnego porządku i estetyki przed okolicznościowymi uroczystościami zgłoszonymi Wykonawcy przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy wykaz cmentarzy, kwater i grobów wojennych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W celu dokładnego zapoznania się Wykonawców z miejscem realizacji usług Zamawiający wyznaczył na dzień 09.04.2009 r. wizję lokalną. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są uzgodnić szczegóły wizji lokalnej z Panią Izabelą Grzejdą tel. 061 854-14-64..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na potwierdzenie spełniania tego warunku zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i nie wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt. 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B), i 2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, Poznań, w pok. 017 - bud. B w godzinach 800-1500, lub za pobraniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji WUW al. Niepodległości 16/18 Poznań pok. 003 - bud B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.