eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Kraków: Usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących.
Numer ogłoszenia: 58841 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i map Krakowa dla osób słabo widzących, polegająca na: a) Opracowaniu projektu i wykonaniu zestawu klisz i matryc do zestawów map, b) Wykonaniu zestawu map wypukłych (dotykowo dostępnych) dla niewidomych oraz map dla słabo widzących, c) Wydaniu spisu skrótów brajlowskich do zestawu map w piśmie brajla oraz opisów tras, zabytków i innych ważnych punktów turystycznych do map w piśmie brajla, d) Wydaniu opisów tras, zabytków i innych ważnych punktów turystycznych do map w druku powiększonym dla słabo widzących. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w posługiwaniu się mapą. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej kwoty 206.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 usługę w zakresie druku w technologii sitodruku wypukłego b) 1 usługę w zakresie druku w technologii tłoczenia wypukłego w plastiku. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna z usług wymienionych w lit. a) i b) dotyczyła wydruku planu miasta/miejscowości. 2. Do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy (maksymalnie 5), którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę spełniania warunków w zakresie posiadania doświadczenia, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wskazanego w sekcji. III.2.1 pkt 1). - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); 2) wskazanego w sekcji III.2.1 pkt. 2) - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenia listy rankingowej w zakresie minimalnych warunków) oraz według zasady: za każdą dodatkową usługę wymienioną w wykazie i potwierdzoną dokumentem, że została należycie wykonana w zakresie opracowania druku w technologii sitodruku wypukłego lub technologii tłoczenia wypukłego w plastiku wykonawca otrzyma 5 punktów. Ostateczna ocena spełniania warunków stanowić będzie sumę punktów uzyskanych według zasad wskazanych powyżej. Pod uwagę będą brane tylko zmówienia, w stosunku co do których wykonawca potwierdzi właściwymi dokumentami należyte wykonanie (np. referencje). Zamawiający zaprosi do składania ofert maksimum 5 wykonawców, którzy wykażą się największą sumą punktów uzyskanych po zakończeniu oceny spełniana warunków. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców jednakowej ilości punktów w wyniku oceny spełnienia warunków decydować będzie największa liczba wydruków planów miast/miejscowości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Informacja o oświadczenia i dokumentach, jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz forma dokumentów. Wykonawca jest zobowiązany złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach zawierający następujące dane: nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest załączyć do wniosku: 3) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy następującej treści: ,W imieniu Wykonawcy (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wniosku należy dołączyć: 5) Wykaz usług zrealizowanych w ostatnich 3 latach, o których mowa w sekcji III.2.1 pkt 2) ogłoszenia. Wykaz powinien obejmować: ,1) określenie przedmiotu zamówienia ze wskazaniem technologii wydruku 2) datę wykonania 3) wskazanie odbiorców/zamawiających, na rzecz których wykonana została usługa (z podaniem ich adresu), 6) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 5) powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. ilość plansz formatu A3 - 10
  • 3. ilość plansz formatu A4 - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże nieodpłatnie specyfikację wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Pl. Wszyskich Świętych 3-4, Kraków, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Forma dokumentów 1. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III. 2.4 pkt 3) - 6) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Sekcji III. 2.4 pkt 2) oraz Sekcji IV.3.6) III pkt 2 musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski. II. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.2) 4 pkt 4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2)4 pkt 4) ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2)4 ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia we wniosku Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w sekcji III.2) 4 pkt 4) ogłoszenia; b) zamiast Oświadczenia Wykonawcy wymienionego w sekcji III.2).4 pkt 3) ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: ,Działając jako Pełnomocnik ww. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stosownie do treści 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oświadczam że: 1) wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2) wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 3) wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto oświadczam, iż każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655)., c) wykaz, o którym mowa w pkt III.2).4 pkt 5) ogłoszenia - łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia d) dokumenty, których mowa w pkt. III.2).4 pkt 1) i 6) ogłoszenia IV. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3. Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć)/Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych/ Znak sprawy: OR-12.3410-36/08. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Wykonania prac związanych z opracowaniem i wykonaniem mapy Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących./Nie otwierać przed 7 kwietnia 2008 r. godz. 12:00 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 012 616-1217. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie zakwalifikowanym wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 6. W przypadku ewentualnych pytań wykonawców do treści ogłoszenia, Zamawiający zamieści odpowiedzi na te pytania na własnej stronie internetowej www.bip.krakow.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.