Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Kraków: Usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących.
Numer ogłoszenia: 58841 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie opracowania i wykonania map Krakowa dla osób niewidomych i map Krakowa dla osób słabo widzących, polegająca na: a) Opracowaniu projektu i wykonaniu zestawu klisz i matryc do zestawów map, b) Wykonaniu zestawu map wypukłych (dotykowo dostępnych) dla niewidomych oraz map dla słabo widzących, c) Wydaniu spisu skrótów brajlowskich do zestawu map w piśmie brajla oraz opisów tras, zabytków i innych ważnych punktów turystycznych do map w piśmie brajla, d) Wydaniu opisów tras, zabytków i innych ważnych punktów turystycznych do map w druku powiększonym dla słabo widzących. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w posługiwaniu się mapą. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej kwoty 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 usługę w zakresie druku w technologii sitodruku wypukłego b) 1 usługę w zakresie druku w technologii tłoczenia wypukłego w plastiku. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna z usług wymienionych w lit. a) i b) dotyczyła wydruku planu miasta/miejscowości. 2. Do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy (maksymalnie 5), którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę spełniania warunków w zakresie posiadania doświadczenia, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wskazanego w sekcji. III.2.1 pkt 1). - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); 2) wskazanego w sekcji III.2.1 pkt. 2) - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenia listy rankingowej w zakresie minimalnych warunków) oraz według zasady: za każdą dodatkową usługę wymienioną w wykazie i potwierdzoną dokumentem, że została należycie wykonana w zakresie opracowania druku w technologii sitodruku wypukłego lub technologii tłoczenia wypukłego w plastiku wykonawca otrzyma 5 punktów. Ostateczna ocena spełniania warunków stanowić będzie sumę punktów uzyskanych według zasad wskazanych powyżej. Pod uwagę będą brane tylko zmówienia, w stosunku co do których wykonawca potwierdzi właściwymi dokumentami należyte wykonanie (np. referencje). Zamawiający zaprosi do składania ofert maksimum 5 wykonawców, którzy wykażą się największą sumą punktów uzyskanych po zakończeniu oceny spełniana warunków. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców jednakowej ilości punktów w wyniku oceny spełnienia warunków decydować będzie największa liczba wydruków planów miast/miejscowości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Informacja o oświadczenia i dokumentach, jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz forma dokumentów. Wykonawca jest zobowiązany złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach zawierający następujące dane: nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest załączyć do wniosku: 3) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy następującej treści: ,W imieniu Wykonawcy (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wniosku należy dołączyć: 5) Wykaz usług zrealizowanych w ostatnich 3 latach, o których mowa w sekcji III.2.1 pkt 2) ogłoszenia. Wykaz powinien obejmować: ,1) określenie przedmiotu zamówienia ze wskazaniem technologii wydruku 2) datę wykonania 3) wskazanie odbiorców/zamawiających, na rzecz których wykonana została usługa (z podaniem ich adresu), 6) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 5) powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ilość plansz formatu A3 - 10
- 3. ilość plansz formatu A4 - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże nieodpłatnie specyfikację wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert...
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Pl. Wszyskich Świętych 3-4, Kraków, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Forma dokumentów 1. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III. 2.4 pkt 3) - 6) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Sekcji III. 2.4 pkt 2) oraz Sekcji IV.3.6) III pkt 2 musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski. II. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.2) 4 pkt 4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2)4 pkt 4) ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2)4 ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia we wniosku Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w sekcji III.2) 4 pkt 4) ogłoszenia; b) zamiast Oświadczenia Wykonawcy wymienionego w sekcji III.2).4 pkt 3) ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: ,Działając jako Pełnomocnik ww. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stosownie do treści 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oświadczam że: 1) wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2) wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 3) wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto oświadczam, iż każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655)., c) wykaz, o którym mowa w pkt III.2).4 pkt 5) ogłoszenia - łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia d) dokumenty, których mowa w pkt. III.2).4 pkt 1) i 6) ogłoszenia IV. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3. Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć)/Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych/ Znak sprawy: OR-12.3410-36/08. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Wykonania prac związanych z opracowaniem i wykonaniem mapy Krakowa dla osób niewidomych i słabo widzących./Nie otwierać przed 7 kwietnia 2008 r. godz. 12:00 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 012 616-1217. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie zakwalifikowanym wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 6. W przypadku ewentualnych pytań wykonawców do treści ogłoszenia, Zamawiający zamieści odpowiedzi na te pytania na własnej stronie internetowej www.bip.krakow.pl
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.