eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dokończenie realizacji zadania pn.Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwąRozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-18

Gdańsk: Dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 5883 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159767 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7; 45200000-9; 45110000-1; 39180000-7; 39130000-2. 2.Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego, w którego skład wchodzi: 2.1.Dokończenie wykonania budynku o powierzchni zabudowy 397,7 m2, powierzchni użytkowej 287,13 m2 i kubaturze 1860 m3 wraz z wyposażeniem w meble laboratoryjne i meble biurowe, zagospodarowaniem i urządzeniem terenu; 2.2.Dokończenie rozbiórki istniejącego budynku magazynowego wykonanego z osłonowych blach fałdowych, konstrukcji z profili walcowanych, ścianek murowanych i posadzki betonowej z wywiezieniem i utylizacją materiałów porozbiórkowych oraz zezłomowaniem elementów metalowych; 2.3.Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą, w tym wykonanie wiaty na agregaty zewnętrznego układu klimatyzacji; 2.4.Rozbiórka utwardzonych placów i dróg wykonanych z płyt żelbetowych prefabrykowanych i z betonu wylewanego oraz fragmentów fundamentów po obiektach dawnego zaplecza budowy; 2.5.Dostosowanie kolorystyki fasady aluminiowej elewacji do istniejącego budynku Dom Morświna; 2.6.Likwidacja zaplecza budowy obecnie zlokalizowanego na placu budowy wraz z utylizacją materiałów porozbiórkowych jak również likwidacja zaplecza własnego: 2.7.Serwis, przeglądy oraz konserwacja wszystkich instalacji, urządzeń i zieleni (w tym wykonanych przez poprzedniego wykonawcę) w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancji. 3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, zwany robotami budowlano-montażowymi, obejmuje: 3.1.Roboty ziemne. Ewentualny nadmiar gruntu do wykorzystania wokół budynku Nadmorskiej Leśniczówki, który będzie realizowany na terenie projektu Błękitna Wioska na terenie działek nr 110 4 i 111 3. Miejsce składowania mas ziemnych wskaże Zamawiający; 3.2.Roboty budowlano-montażowe; 3.3.Wewnętrzne instalacje do wykonania i dokończenia wg dokumentacji wykonawczej zamiennej: a)instalacja wodociągowa: hydrantowa, wody zimnej, c.w.u, kanalizacji sanitarnej, b)instalacja wentylacji mechanicznej i układ instalacji klimatyzacji, c)instalacja grzewcza (alternatywna) - grzejniki elektryczne z termoregulacją, d)instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa wewnętrzna i stanowiskowa sterowana automatycznie i ręcznie oraz gniazd wtyczkowych ogólnego stosowania, zasilania grzejników, zasilania komputerów i innych urządzeń, gniazd zewnętrznych, e)instalacja przywoławcza dla osób niepełnosprawnych, f)instalacja podgrzewania rur spustowych, g)instalacja odgromowa, h)instalacja niskoprądowa: instalacja telefoniczna, sieć komputerowa, system WLAN wewnętrzny i zewnętrzy, system monitoringu telewizyjnego i system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, kontroli dostępu KD, instalacja nagłośnieniowa z przenośnymi panelami dotykowymi, wyłącznik p-pożarowy prądu, oświetlenie ewakuacyjne, i)instalacja audio-video wraz z montażem sprzętu i sterowaniem, 2 ekrany opuszczane elektrycznie, telewizor plazmowy z dodatkowym nagłośnieniem na ścianie, rolety opuszczane elektrycznie, j)instalacja systemu centralnego sterowania, k)instalacja zasilania urządzeń takich jak: rolety okienne, okna dachowe z roletami, ekrany podnoszone i opuszczane elektrycznie, kurtyny powietrzne, l)instalacja zasilania urządzeń sanitarnych w tym centralę wentylacyjną, klimatyzatory, przepływomierze wody użytkowej, m)instalacja centrali telefonicznej; 3.4.Sieci, przyłącza, instalacje zewnętrzne do wykonania i dokończenia wg dokumentacji wykonawczej zamiennej: a)przyłącze wodociągowe, b)kanalizacja sanitarna i kanalizacja wód deszczowych, c)przyłącze energetyczne ze złączem kablowym rozdzielczym i kablami, d)oświetlenie zewnętrzne niskie i wysokie, e)kanalizacja kablowa i teletechniczna, f)instalacja monitoringu zewnętrznego, 3.5.Kompleksowe wyposażenie obiektu: a)dostawa i montaż stołów weterynaryjnych ze stali nierdzewnej z młynkami elektrycznymi i otworem na odpadki, b)dostawa i montaż mebli biurowych wg zestawienia w projekcie wykonawczym w tym ścianki parawanowe z ram aluminiowych na rolkach bieżnych, c)identyfikacja wizualna (napisy - oznaczenie-opis pomieszczeń, numeracja drzwi, w tym opis pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie przeszkód szklanych zgodnie z zasadami BHP), d)wyposażenie WC w sprzęt typu: pojemniki na mydło, pojemnik na papier toaletowy, poręcze ścienne, lustra, pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik mydła, kosze na odpady, szczotki do toalet, e)wyposażenie w sprzęt w tym (hydrant wewnętrzny HP 25 z gaśnicą, wyłącznik p-pożarowy prądu, oświetlenie ewakuacyjne) oraz oznakowanie pożarowe, f)odbojniki do drzwi. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, w skład której wchodzi: 4.1.Dokumentacja projektowa wykonawcza zamienna, sporządzona w czerwcu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku; 4.2.Dokumentacja - projekt budowlany, sporządzona w kwietniu 2013r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku z wyłączeniem PZT; 4.3.Projekt budowlany zamienny wielobranżowy Hali seminaryjno-konferencyjnej przy ul. Portowej w Helu w zakresie PZT - zagospodarowania terenu sporządzony przez Pas-Projekt Archi Studio ul. Plantowa 5, 05-830 Nadarzyn; 4.4.Zaktualizowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzone w czerwcu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku; 4.5.Przedmiary robót, sporządzone w sierpniu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku, które należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko ustalenia przedmiaru i kosztu robót ponosi Wykonawca; 4.6.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w ppkt. od 4.1. do 4.5., uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu są zawsze projekty budowlane i projekty zamienne wykonawcze. Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlanych, zamiennych Projektach Wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, dokonał własnej oceny zakresu wykonanych robót budowlano-montażowych. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy w tym budynku ponosi Wykonawca. 7.Gwarancja: nie krótsza niż 36 miesięcy i nie dłuższa niż 60 miesięcy (z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt. 1 ppkt.2) SIWZ) - termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 8.Wymagany całodobowy serwis. Czas reakcji serwisu zgodnie z zapisami w § 7 ust.2 pkt. 38) projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 39.18.00.00-7, 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aussie Development Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 20 lok. 213/214, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1849547,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1779687,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1779687,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2976545,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.