eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Termomodernizacja ścian zewnętrznych z wymianą stolarki wraz z robotami związanymi z termomodernizacją i towarzyszącymi oraz z robotami w zakresie zagospodarowania działki w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Mazowieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Tomaszów Mazowiecki: Termomodernizacja ścian zewnętrznych z wymianą stolarki wraz z robotami związanymi z termomodernizacją i towarzyszącymi oraz z robotami w zakresie zagospodarowania działki w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 58827 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ścian zewnętrznych z wymianą stolarki wraz z robotami związanymi z termomodernizacją i towarzyszącymi oraz z robotami w zakresie zagospodarowania działki w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny opis przedmiotu zamówienia: termomodernizacja ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą wraz z robotami związanymi z termomodernizacją ścian, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej; roboty towarzyszące m.in. w zakresie instalacji odgromowej, monitoringu, oświetlenia zewnętrznego; naprawa schodów zewnętrznych terenowych, przebudowa utwardzenia terenu. Zrealizowanie zadania ma na celu osiągnięcie efektu rzeczowego i ekologicznego określonego dokumentami zaakceptowanymi przez instytucje współfinansującą tj. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, które będą załącznikiem do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być rozpatrywana łącznie. W każdym przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - należy przyjąć, że każdorazowo wskazanie takie uzupełnia się o wyrazy -lub równoważny-. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, opisano materiały lub urządzenia lub elementy za pomocą podania nazwy ich producenta, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń lub elementów Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub elementów pod warunkiem, że parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, materiałów lub urządzeń lub elementów równoważnych nie będą odbiegać od projektowanych (muszą posiadać parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, nie gorsze, niż materiały lub urządzenia lub elementy, które zastępują oraz muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty lub certyfikaty). W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30, ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy, rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiału lub urządzenia lub elementów lub rozwiązań opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji przetargowej, których dotyczy. Zestawienie opracowane przez Wykonawcę musi w swej treści zawierać co najmniej : nazwy producenta-nazwy-rodzaju-typu materiału lub urządzenia lub elementu lub rozwiązania przyjętego w opisie przedmiotu, ze wskazaniem strony na której znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy producenta-nazwy-rodzaju-typu zastosowanego równoważnego materiału lub urządzenia lub elementu lub rozwiązania wraz z opisem jego parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i przyrównaniem ich do parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych materiału lub urządzenia lub elementu lub rozwiązania przyjętego w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność. W celu wykazania równoważności Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność. Wykazanie równoważności polega na udowodnieniu, że zaoferowany produkt (materiał, urządzenie, element, rozwiązanie) gwarantuje uzyskanie efektu założonego-wymaganego przez Zamawiającego, wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, w tym wynikającego z któregokolwiek detalu tego opisu: elementu, materiału, urządzenia, rozwiązania, w tym także np. z kart katalogowych-materiałowych-technicznych odnoszących się do zwartego w tym opisie elementu, materiału, urządzenia, rozwiązania . Zamawiający oceny równoważności dokonywał będzie opierając się przede wszystkim na stanowisku autora projektu. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązań lub materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych, wymagać będzie: zmiany dokumentacji projektowej, uzyskania ponownych uzgodnień, opracowania dodatkowych lub nowych dokumentacji itp., wszelkie koszty przeprojektowania oraz wszelkie inne koszty związane z zastosowaniem przez Wykonawcę rozwiązań lub materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych ponosi wyłącznie Wykonawca. Wszelkie formalności w tym zakresie obciążają również wyłącznie Wykonawcę. Powyższe nie stanowi podstawy do roszczenia przez Wykonawcę o zmianę terminu realizacji, ani o zmianę wynagrodzenia przedstawionego w ofercie. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu równoważnych rozwiązań, materiałów, urządzeń, elementów to rozumie się przez to, że w ofercie Wykonawca ujął rozwiązania, materiały, urządzenia, elementy zaproponowane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, a w związku z tym Wykonawca zastosuje do wykonania zamówienia rozwiązania, materiały, urządzenia, elementy, zaproponowane w dokumentacji przetargowej, w tym w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00PLN ( dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: z zaznaczeniem -Wadium - Termomodernizacja ścian zewnętrznych z wymianą stolarki wraz z robotami związanymi z termomodernizacją i towarzyszącymi oraz z robotami w zakresie zagospodarowania działki w ramach zadania pn.: - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Mazowieckim- Nr konta: 63 1560 0013 2000 1462 1000 0016 Do oferty należy załączyć dowód wpłaty Na przelewie proszę napisać znak sprawy IZP.272.14.2016 4. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na składanie ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kopercie razem z ofertą; kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem ww. wadium należy dołączyć do oferty (wpiąć, zszyć). 8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie w zamówieniu uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać się, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych, z których najważniejsze to to wykonanie co najmniej dwóch robót, z których każda polegała na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku na powierzchni ścian nie mniejszej niż 1000 m2 (nie mniejszej niż 1000 m2 na jednym budynku) - każda z robót. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien do oferty załączyć wykaz w zakresie opisanym j.w. z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: a) przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy i robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia w/w funkcji, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; i b) przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia w/w funkcji, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien do oferty załączyć oświadczenie, mówiące o tym, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2016r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznany zostanie za spełniony wówczas gdy wykonawca przedstawi: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż: 400.000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY 1) Kosztorysy ofertowe - dla celów rozliczenia z instytucją współfinansującą. 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy wg wzoru ustalonego z Zamawiającym i do akceptacji przez Zamawiającego. 3) Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Zbiorcze zestawienie kosztów budowy wg wzoru Zamawiającego. 5) Uprawnienia osób wymienionych w rozdziale V ust. 1 pkt 3 wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz z ich oświadczeniami o podjęciu się funkcji obowiązków kierownika budowy/robót (a w przypadku wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65). 6) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi zał. nr 4 do specyfikacji. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w realizacji zadania; 2) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.: a. zmiana ilości robót budowlanych wynikających ze zmiany projektu, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego, b. dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawa budowlanego zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, c. dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. b) ustawy Prawa budowlanego uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; d. wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację robót, e. inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 3) zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 4) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom; Zmiany dokonają się w formie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego Wykonawcy. Zmiana harmonogramu rzeczowo finansowego w zakresie zmian terminów poszczególnych elementów robót - jednak bez zmiany terminu realizacji umowy - nie jest zmianą umowy. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.