eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › Przebudowa drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 58822 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Wielopole Skrzyńskie: Przebudowa drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37606


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielopole Skrzyńskie, krajowy numer identyfikacyjny 69058198500000, ul. Wielopole Skrzyńskie  200, 39110   Wielopole Skrzyńskie, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2214819 , faks 0-17 2214830, e-mail zp-ug@wielopole-skrz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wielopole.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RR.271.7.2017.GP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z jego załącznikami i aneksami, który stanowi minimalne wymagania zamawiającego dotyczące realizacji zadania. Przebudowa drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów od km 0+000 do km 1+400 realizowanej w systemie Zaprojektuj i Wybuduj w oparciu o program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z jego załącznikami, będący w posiadaniu Zamawiającego, stanowiący integralną część SIWZ. Zamówienie zakresem swym obejmuje również opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia w 3 egz wersji papierowej oraz 3 egz wersji elektronicznej, w przypadku stwierdzenia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska konieczności sporządzenia Raportu oddziaływania na środowisko - również opracowanie takiego raportu w ilości i formie niezbędnej do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, przygotowanie mapy do celów projektowych w ilości według potrzeb jednostki projektowej, opracowanie operatu wodno - prawnego oraz zatwierdzenie go przez zamawiającego przed uzyskaniem pozwolenia wodno prawnego. Obowiązkiem wykonawcy jest również uzyskanie decyzji i pozwoleń oraz uzgodnień w imieniu zamawiającego. Jednostka projektowa (Wykonawca) zobowiązana jest również w przypadku ujawnienia się niezinwentaryzowanych na etapie opracowania PF-U obiektów, do ich oceny stanu technicznego, a w razie konieczności zaprojektowania ich przebudowy. Dokumentacja powinna zawierać wszelkie uzgodnienia z właścicielami sieci jakie znajdują się w obszarze inwestycji lub jeśli wykorzystanie tych sieci będzie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Jeżeli realizacja inwestycji będzie wymagała przebudowy wyżej wymienionych sieci lub instalacji dokumentacja musi zawierać wszelkie niezbędne branżowe uzgodnienia, na podstawie, których będzie możliwość dokonania ich przebudowy. Dokumentacja winna cechować się takim poziomem szczegółowości i złożoności (formalnym, prawnym, technicznym, funkcjonalnym), aby na jej podstawie możliwe było uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń zgłoszeń bądź decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych i uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu. Wykonawca w ramach przedmiotu przetargu, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę. Roboty budowlane wykonać należy w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, sporządzoną dokumentację projektową oraz uzyskane pozwolenie na budowę lub dokument równoważny. Zamawiający zakłada przebudowę drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów od km 0+000 do km 1+400 na odcinku 1400 mb o zróżnicowanej szerokości tj: 2 x 2,25 m, odcinkowo 1 x 3,5 m, wraz z jedną mijanką na każde 1000 m, w miejscu zapewniającym należytą widoczność o wymiarach 25,0 x 2,0 m i skosach 1:2, natomiast. Nawierzchnia drogi z masy bitumicznej dla kategorii ruchu KR-1 wykonanej w technologii dwuwarstwowej oraz nowych warstw konstrukcyjnych w zależności od warunków gruntowych. Szerokość poboczy co najmniej 0,75 m lub większe, jeśli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń BRD, utwardzone kruszywem łamanym. Odwodnienie drogi obustronnymi rowami trapezowymi. Zamawiający nie przewiduje na tym odcinku budowy chodnika dla pieszych o szerokości ani ciągów pieszo rowerowych Zjazdy indywidualne wykonać należy w granicach pasa drogowego utwardzone z kruszywa kamiennego do pól a masy bitumicznej do posesji, zachowując zasadę dostępu do każdej nieruchomości sąsiadującej z pasem drogowym. W przypadku braku istniejącego zjazdu należy takowy zaprojektować i wykonać. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania Zamawiającego precyzuje Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z jego załącznikami i aneksami. Ważne - Zamawiający nie dopuszcza zaprojektowania i wykonania drogi o parametrach (szerokość jezdni, szerokość pobocza) mniejszych, niż stan istniejący Do obowiązków wykonawcy należy również opracowanie, zatwierdzenie oraz wdrożenie Projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót oraz Projektu stałej organizacji ruchu, ze szczególnym uwzględnieniem widoczności i odblaskowości w całym okresie przewidzianym gwarancją. UWAGA! Koszt opracowania - opisanej powyżej - dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 5% wartości całego przedmiotu zamówienia. W przypadku niezachowania wyżej wymienionego warunku oferta będzie podlegać odrzuceniu. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ Informacja dla oferentów ! Program Funkcjonalno - Użytkowy opracowany jest dla kilku dróg, natomiast niniejsze postępowanie obejmuje Przebudowę drogi nr 107744 R Brzeziny - Pogwizdów i w tych zakresach należy wykorzystać Program Funkcjonalno - Użytkowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 44132000-4, 45112210-0, 45233222-1, 45112100-6, 45233221-4, 45233290-8, 45233280-5, 45112310-1, 45112330-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT37470.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.,  biuro@mpdim.rzeszow.pl,  ul. Rejtana 6,  35-310,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 620073.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 620073.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 620073.54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36900.00
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza owierzyć część zamówienia Podwykonawcom związaną z Branżą sanitarną oraz oraz roboty elektryczne i teletechniczne


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.