eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Mircze: Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 58816 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Mircze , ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519002, 6519074, faks 084 6519002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl/mircze/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2012 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika, wykonanych według wzorów określonych w Zarządzeniu nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 roku oraz Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 28.06.1999 roku z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Łączna ilość zamówienia wynosi 4935 pkt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (PZP) z dn. 29.01.2004 r. dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Dysponują punktami sprzedaży nie dalej niż 160 km od siedziby zamawiającego 3.Jednocześnie Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 4.Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sytuacje opisane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP nie mogą dotyczyć żadnego z nich, natomiast warunki z art. 22 ust. 1 PZP mogą spełniać łącznie. 6.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych szczegółowo w dziale VI niniejszej SIWZ. 7.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. VI.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza zał. nr 5. 2)Wykaz co najmniej trzech dostaw o podobnym charakterze i wartości minimum 50.000,00 zł każda, wykonanych w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy, z tego okresu - wzór formularza zał. nr 4. 3)Dokumenty, potwierdzające właściwe wykonanie dostaw wymienionych w zał. nr 4 (referencje, opinie, protokóły odbioru dostaw itp). 2.Oświadczenie o dysponowaniu punktami sprzedaży nie dalej niż 160 km od siedziby zamawiającego 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art.24 ust.1, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy PZP - wzór formularza zał. nr 6. 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 6), składa każdy Wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenia muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, albo upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców, bądź przez Lidera konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 PZP i wymagań § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być wnoszone

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Mircze ul. Hrubieszowska 55, 22 - 530 Mircze.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Nadleśnictwo Mircze ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.