eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Olsztyn: Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 58797 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44965 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Z tytułu zmniejszenia ilości odbieranych, wywożonych i utylizowanych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 2. Zamawiający zastrzega sobie podczas trwania umowy zwiększenie ilości wywożonych odpadów Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą za faktycznie przekazane i odebrane odpady medyczne. 3. Wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości min.10, w razie potrzeby dostarczy większą ilość pojemników. 4. Dostarczane pojemniki na wymianę będą czyste, zdezynfekowane. 5. Odbieranie pojemników z odpadami w terminach nieprzekraczających 72 godzin, w godzinach: 7.30 - 14.30, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli dany dzień tygodnia będzie dniem wolnym od pracy, odbiór następuje z częstotliwością nierzadkiej niż co 72 godz. 6. Załadunek odpadów będzie wykonywany przez pracowników Wykonawcy. 7. Wykonawca odbierze od zamawiającego odpady na własny koszt i ryzyko z załadunkiem. 8. Przy każdorazowym odbiorze odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełniony dokument obrotu odpadami medycznymi, zgodnie z zapisem Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz.U. 2010, nr 249, poz. 1673). 9. Wykonawca zapewni należyty stan techniczny i estetyczny oraz konserwację pojemników stanowiących jego własność. 10. Wykonawca zapewni wymianę pojemników / wózków uszkodzonych lub zniszczonych wskutek normalnego użytkowania na wolne od wad - na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do należytego i bezpiecznego wykonania zadań będących przedmiotem umowy, zgodnie z stosownymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12. W razie uszkodzenia wagi wynikającej wskutek normalnego użytkowania na wolne od wad - na koszt Wykonawcy oraz na czas naprawy dostarczy nową. 13. Wykonawca na koszt własny dostarczy 2 szt. wózków z zamykaną przestrzenią ładunkową do transportu odpadów medycznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1) z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą , § 26.1. Przestrzeń ładunkowa środków transportu żywności, bielizny, odpadów, brudnych narzędzi i sprzętu do dekontaminacji , z wyłączeniem opakowań jednorazowych, jest przestrzenią zamkniętą, odpowiednio do rodzaju ładunku.) wnętrze wózka powinno być jest łatwe do mycia i dezynfekcji, z w zaworem spustowy ułatwiający mycie wózka wyposażony w pokrywę i opuszczany przedni panel ułatwiający załadunek, w koła łatwo jezdne. - szczegółowy wykaz asortymentowy przedstawiono w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olsztyński Zakład Komunalny Sp. z o.o., Ul. Lubelska 43D, 10-410 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76039,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84926,72

  • Oferta z najniższą ceną: 84926,72 / Oferta z najwyższą ceną: 84926,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.