eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Olsztyn: Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 58791 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie : Część I : Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki . Jednostka centralna - 105 szt. Monitor LCD 17 cali - 80 szt. Monitor LCD 19 cali - 25 szt. Notebooki - 4 szt. Część II : Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne . Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 19 szt. Drukarka laserowa A4 - 8 szt. Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 10 szt. Skaner A3 - 4 szt. Skaner A4 - 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Część III : Serwery, moduły do switchy . Serwer typu HP DL 380 G5 lub równoważny kompatybilny z serwerami posiadanymi przez Zamawiającego - 3 szt. Urządzenie nadawczo-odbiorcze (Transceiver) 4 Gb Short Wave Single Pack SFP do posiadanego urządzenia HP StorageWorks 4/8 SAN typu HP A7984A - 8 szt. Część IV : Oprogramowanie typu Vmware Oprogramowanie VMware ( rozszerzenie licencji ) Część V : Oprogramowanie pozostałe: ILO - oprogramowanie do zarządzania serwerami - 6 szt. Subskrypcja na Web Filtering dla urządzenia Juniper Networks SSG550M (NS-WF-SSG550). Rozszerzenie licencji do 16 portów dla przełącznika HP Storage-Works 4/8 SAN (HP A7984A) . Toad for Data Analysts - 1 szt. Toad for Oracle Professional wraz z modułem DBA - 1 szt. Toad for Data Modeler - 1 szt. 2. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Drukarki, skanery i urządzenia objęte częścią II zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone w tonery, developery i inne elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w drukarkach tonerów lub tuszy startowych. 3. W przypadku sprzętu komputerowego objętego częścią I zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozbudowy sprzętu bez konieczności wzywania serwisu Wykonawcy . 4. Urządzenia objęte częścią I zamówienia muszą być gotowe do pracy, tzn. muszą posiadać zainstalowany system operacyjny z wszystkimi aktualizacjami, przy czym Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia zestawów komputerowych z zainstalowanym systemem Windows Vista. 5. Wymagany przez Zamawiającego poziom hałasu urządzeń objętych częścią I ( jednostki centralne ) : poniżej 32 dB, zgodnie z normą ISO 9296. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu, 6. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty : CE ( na cały produkt ), EC ( certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej ). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.82.00.00 - Serwery 38.52.00.00 - Skanery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - V ) łączna wysokość wadium wynosi 9 200,00 zł. ( dziewięć tysięcy, dwieście złotych ) . Szczegółowy podział wadium na poszczególne części zamówienia określony został w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na jednorazowej dostawie sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości zrealizowanej dostawy równej co najmniej 100 000 PLN ( z VAT). Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ - wg zał. nr 1.1, 1.2, 1.3. do SIWZ . Brak wyceny któregokolwiek z urządzeń objętych daną częścią zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia. Dokument dotyczy tylko części : I, II, III zamówienia . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. Dokument wspólny dla wszystkich części . 3) Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W wykazie musi być wymieniona co najmniej jedna należycie wykonana dostawa sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości dostawy równej co najmniej 100 000 PLN (z VAT) . Dokument dotyczy tylko części I zamówienia . 4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). Dokument dotyczy tylko części I zamówienia. 5) Aktualna na dzień składania ofert polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. W/w dokument wymagany jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 7) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek może zostać wydana bezpłatnie w formie papierowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej , 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wraz z ofertą złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 15.04.2009r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia całość niniejszego zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom . 6. Termin wykonania zamówienia : część I - 4 tygodnie, część II - 4 tygodnie, część III - 6 tygodni , część IV - 4 tygodnie, część V - 4 tygodnie. 7. Znak sprawy : ZP.G.3410-41/2009..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I - Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki . Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 38.52.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwery, moduły do switchy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Serwery, moduły do switchy. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie typu Vmware.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Oprogramowanie typu Vmware . Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Oprogramowanie pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.