eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników z betonowych elementów prefabrykowanych na ulicach miasta Leszna w latach 2008-2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Leszno: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników z betonowych elementów prefabrykowanych na ulicach miasta Leszna w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 58769 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 4430 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Leszna, ul. Karasia, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5298100, fax 065 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników z betonowych elementów prefabrykowanych na ulicach miasta Leszna w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników z betonowych elementów prefabrykowanych na ulicach miasta Leszna w latach 2008-2010 2. Zamówienie obejmuje wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych prac związanych z bieżącym utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, utrzymywania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz znakowania poziomego i pionowego dróg i ulic. Zakres prac do wykonania każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego. 3. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w niniejszej siwz oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ 4. Wybrany wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią 5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 6. Wybrany wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną przepisy § 7 pkt 1c, o których mowa w załączonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy. 8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robot . 9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 10. Ustala się że prace będą prowadzone i rozliczane etapowo , przy czym każdy etap oraz termin jego wykonania zostaną określone przez ZAMAWIAJĄCEGO 11. Rozliczanie robót ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych prac oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KSNR oraz stawek jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie 12. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru. 13. Załącznikami do protokółu odbioru są: a/ obmiar powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru obmiaru robót, katalogów scalonych nakładów rzeczowych KSNR oraz stawek jednostkowych podanych w ofercie c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót d/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały 14. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Robót oraz przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, uczestniczących w odbiorze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 614754,1 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o., ul. Bema 33, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7857.95
  • Oferta z najniższą ceną: 7857.95 / oferta z najwyższą ceną: 12.290.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.