eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawidz Kościelny › Modernizacja drogi gminnej na odcinku wsi Milewo gm. Zawidz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Zawidz Kościelny: Modernizacja drogi gminnej na odcinku wsi Milewo gm. Zawidz
Numer ogłoszenia: 58763 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zawidzu, ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2766158, fax 024 2766158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej na odcinku wsi Milewo gm. Zawidz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej we wsi Milewo: - położenie mieszanki bitumicznej warstwa wyrównawcza grubości 7 cm na odcinku 1300 mb. szer. 4,0 mb.= 5200 m2- wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej grubości 10 cm na długości 1300 mb. szer. 3m/2 x 1,5m/ = 390 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca który: 1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania rozpoczął oraz zakończył co najmniej 1 drogę asfaltową . 2. dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.3. spełnia pozostałe warunki o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych /Dz.U z 2006 roku nr 164 poz. 1163 z późń. zm., w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez wykonawcę określonych w ogłoszeniu. Dokumenty powinny potwierdzać , że wykonawca spełnia warunki określone powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg poniższego wzoru; a/oświadczam ,że podmiot ,który reprezentuję posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres zamówienia, b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c/ znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu .3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. aktualne zaświadczenie z właściwego ZUS lub KRUSU potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o których mowa w ogłoszeniu powyżej. 6. dokumenty , referencje o podobnym charakterze potwierdzające , że co najmniej jedna robota budowlana zawarta w wykazie , o którym mowa w pkt.5 została wykonana należycie. 7. wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie , posiadające uprawnienia budowlane o których mowa w ogłoszeniu powyżej . 8. dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą wykonywać zamówienie wskazane w wykazie o którym mowa w pkt. 7 posiadają uprawnienia budowlane . Dokumenty powinny złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawidz.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zawidzu, ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz Kościelny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz Kościelny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.