To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-05
Ogłoszenie nr 58737 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Zegrze: Usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27004-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
142917040, ul.
Juzistek
2,
05-131
Zegrze, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261883896, faks
261883868, e-mail
jw4809.zp@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr sprawy: ZP/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych będących na ewidencji 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zakres usług obejmuje następujące czynności: a) mycie wstępne, b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, c) mycie kół pojazdu, d) osuszenie pojazdu wraz z wytarciem okien. 3. W przypadku świadczenia usług w myjni samoobsługowej Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu odpowiednio oznaczonych żetonów/kart w ilości zapewniającej wykonanie usługi mycia pojazdu 4. Wykonawca będzie realizował usługę mycia następujących typów pojazdów: a) Samochód osobowy (typu opel insignia, vectra itp.) b) Samochód typu bus 3,5t (np. fiat Ducato, WV Crafter) c) Samochód typu Suv (np. Honker, Mercedes 290GD) d) Samochód Ciężarowy powyżej 3,5t (np. Iveco Stralis) e) Autobus f) Maszyna inżynieryjna g) Przyczepa do samochodów ciężarowych 5. Samochody kierowane do mycia będą pozbawione ładunku z wyjątkiem pojazdów specjalnych. Baty anten, instalacji łączności radiowej oraz anteny radia zamontowane na pojazdach będą demontowane przez Zamawiającego przed wjazdem na stanowisko przeznaczone do mycia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doraźnie wg potrzeb Zamawającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 800 - 1600. 7. Wykonawca oświadcza, że podstawione do mycia pojazdy służbowe obsługiwane będą poza kolejnością. 8. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym stanowiskiem do mycia pojazdów o wysokości min. 4,19 m - liczonej od powierzchni gruntu. 9. Zamawiający wymaga aby myjnia Wykonawcy zlokalizowana była w odległości nie przekraczającej 15 km (+/- 150 m liczonej po drogach publicznych wg https:// maps.google.pl). od miejsc podanych poniżej dla każdej części oddzielnie: Część 1 - 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2 woj. Mazowieckie Część 2 - 07-310 Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1 woj. Mazowieckie Część 3 - 05-100 Kazuń ul. Wojska Polskiego 1, woj. Mazowieckie Część 4 - 06-300 Przasnysz ul. Makowska 1 woj. Mazowieckie Część 5 - 05-075 Warszawa -Wesoła ul. Okuniewska 1 woj. Mazowieckie 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 5 części. CZĘŚĆ 1-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Zegrze CZĘŚĆ 2-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Ostrów Maz. CZĘŚĆ 3-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Nowy Dwór Maz. CZĘŚĆ 4-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Przasnysz CZĘŚĆ 5-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Warszawa 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 12. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 13. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 16. Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Prawo opcji (dotyczy wszystkich części zamówienia) 17. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji maksymalnie do 50 % zamówienia podstawowego. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym, w terminie przewidzianym dla zamówienia podstawowego. 18. Zamawiający powiadomi (z tygodniowym wyprzedzeniem) Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 19. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia większej niż planowana ilości myć z powodu np. zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50100000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji maksymalnie do 50 % zamówienia podstawowego. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym, w terminie przewidzianym dla zamówienia podstawowego. Zamawiający powiadomi (z tygodniowym wyprzedzeniem) Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia większej niż planowana ilości myć z powodu np. zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. SEKCJA
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: CZĘŚĆ 1-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Zegrze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41414.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50939.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: CZĘŚĆ 2-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Ostrów Maz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6533.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8035.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: CZĘŚĆ 3 -usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Nowy Dwór Maz. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 z późń. zm.) unieważniono przedmiotowe postępowanie (dotyczy części 3 zamówienia), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: CZĘŚĆ 4-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Przasnysz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24896.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30622.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: CZĘŚĆ 5-usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Warszawa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 z póżń. zm.) unieważniono przedmiotowe postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.