Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Błonie: wykonanie ocieplenia i remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 20 w Błoniu
Numer ogłoszenia: 58711 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ocieplenia i remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 20 w Błoniu .
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.:
- docieplenie budynku,
- remont klatki schodowej,
- remont łazienek,
- wymianę obróbek blacharskich,
- wymianę rur spustowych na PVC,
- konserwację dachu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania tj. wykonali docieplenia min. 2 budynków mieszkalnych z pracami remontowymi jak przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie i w terminie,
2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ilości:
- kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
- min. 5 pracowników z trzyletnim doświadczeniem przy wykonywaniu robót objętych głównym przedmiotem zamówienia (w tym robót ociepleniowych, remontowych i ogólnobudowlanych),
2.3. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem jaki wymagany jest do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia tj.:
- samochód dostawczy,
- rusztowania ramowe,
- betoniarka wolnospadowa,
- elektronarzędzia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia). - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6,
Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3
Cena za SIWZ 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Błoniu, ul. Rynek 6 w pok. nr 1 w Biurze Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. Agnieszka Kulesz (procedury przetargowe) - Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w. 180; 2. Edward Ropiak (sprawy merytoryczne) - Zakład Usług Komunalnych w Błoniu, ul. Poniatowskiego 12 B, tel. 022 725-32-55 lub 51.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- ZP/CZD/074/24 Modernizacja Izby Przyjęć w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Kładzenie zaprawy i rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.