eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Wrocław: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 58702 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części i obejmuje: - 1 część - Urząd Skarbowy w Bolesławcu, ul. Garncarska 10, 59-700 Bolesławiec - 2 część - Urząd Skarbowy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Mickiewicza 5, 57-500 Bystrzyca Kłodzka - 3 część - Urząd Skarbowy w Dzierżoniowie,ul. Pocztowa 14, 58-200 Dzierżoniów - 4 część - Urząd Skarbowy w Jaworze, ul. Gagarina 5, 59-400 Jawor - 5 część - Urząd Skarbowy w Lubaniu, ul. Stara 1, 59-800 Lubań - 6 część - Urząd Skarbowy w Lubinie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 94,59-300 Lubin - 7 część - Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim, ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski - 8 część - Urząd Skarbowy w Miliczu, ul. Składowa 2, 56-300 Milicz - 9 część - Urząd Skarbowy w Oławie, ul. Lwowska 1, 55-200 Oława - 10 część - Urząd Skarbowy w Strzelinie, ul. Bolka I Świdnickiego 14, 57-100 Strzelin - 11 część - Urząd Skarbowy w Świdnicy,ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1-3, 58-100 Świdnica - 12 część - Urząd Skarbowy w Trzebnicy, ul. Prusicka 2, 55-100 Trzebnica - 13 część - Urząd Skarbowy w Wołowie, ul. Kościuszki 17, 56-100 Wołów - 14 część - Urząd Skarbowy w Ząbkowicach Śląskich, ul. Waryńskiego 2A, 57-200 Ząbkowice Śląskie - 15 część - Urząd Skarbowy w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8B 59-900 Zgorzelec - 16 część - Urząd Skarbowy w Górze, ul. Poznańska 4, 56-200 Góra - 17 część - Urząd Skarbowy w Polkowicach, ul. Zachodnia 10, 59-100 Polkowice. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 36a ust. 1 ustawy dopuszcza podwykonawstwo. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (w załączniku nr 2 do SIWZ należy wskazać wszystkie czynności zlecane podwykonawcom czyli te których Wykonawca nie będzie wykonywał osobiście). 7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego tylko w zakresie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadzącego działalność leczniczą, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 618 ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowią w szczególności zmiany: cen urzędowych usług medycznych, organizacyjne u Zamawiającego, siedziby stron, numerów kont bankowych Stron oraz osób odpowiedzialnych za realizację umowy określonych w § 4. 3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku do towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26; 53-333 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26; 53-333 Wrocław pokój nr 5 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 1 obejmuje Urząd Skarbowy w Bolesławcu, ul. Garncarska 10, 59-700 Bolesławiec. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 2 obejmuje Urząd Skarbowy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Mickiewicza 5, 57-500 Bystrzyca Kłodzka. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 3 obejmuje Urząd Skarbowy w Dzierżoniowie ul. Pocztowa 14, 58-200 Dzierżoniów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 4 obejmuje Urząd Skarbowy w Jaworze, ul. Gagarina 5, 59-400 Jawor. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 5 obejmuje Urząd Skarbowy w Lubaniu, ul. Stara 1 59-800 Lubań. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 6 obejmuje Urząd Skarbowy w Lubinie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 7 obejmuje Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim, ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 8 obejmuje Urząd Skarbowy w Miliczu, ul. Składowa 2, 56-300 Milicz. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 9 obejmuje Urząd Skarbowy w Oławie, ul. Lwowska 1, 55-200 Oława. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 10 obejmuje Urząd Skarbowy w Strzelinie, ul. Bolka I Świdnickiego 14, 57-100 Strzelin. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 11 obejmuje Urząd Skarbowy w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1-3, 58-100 Świdnica. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 12 obejmuje Urząd Skarbowy w Trzebnicy, ul. Prusicka 2, 55-100 Trzebnica. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 13 obejmuje Urząd Skarbowy w Wołowie, ul. Kościuszki 17, 56-100 Wołów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 14 obejmuje Urząd Skarbowy w Ząbkowicach Śląskich, ul. Waryńskiego 2A, 57-200 Ząbkowice Śląskie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 15 obejmuje Urząd Skarbowy w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8B, 59-900 Zgorzelec. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 16 obejmuje Urząd Skarbowy w Górze, ul. Poznańska 4, 56-200 Góra. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji. 2. Przedmiot zamówienia części 17 obejmuje Urząd Skarbowy w Polkowicach ul. Zachodnia 10, 59-100 Polkowice. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie: 1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi, 2) dodatkowych badań okulistycznych, 3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy, 4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949), 5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.