eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, w podziale na 4 części: - część I - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3", - część II - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1", - część III - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63", - część IV - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13



Ogłoszenie nr 586998-N-2017 z dnia 2017-09-13 r.

Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, w podziale na 4 części: - część I - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3", - część II - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1", - część III - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63", - część IV - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 24058227500000, ul. ul. Północna  9 B , 43-600   Jaworzno, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6155030, 7451040 w.418,419,420, 32 7451040 w.418,419,420, e-mail zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl, faks 32 6163909.
Adres strony internetowej (URL): www.mznk.jaworzno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.mznk.jaworzno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.mznk.jaworzno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską, na wskazany poniżej adres.
Adres:
Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, z siedzibą w Jaworznie (43-600), przy ul. Północnej 9b (IV piętro), woj. śląskie, Polska, (sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, w podziale na 4 części: - część I - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3", - część II - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1", - część III - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63", - część IV - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8".
Numer referencyjny: MZNK.DZP.2510.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, w podziale na 4 części: - część I - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3", - część II - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1", - część III - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63", - część IV - "Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8". Przedmiot zamówienia określają: a) projekty umów, stanowiące załączniki nr: 8.1, 8.2, 8.3, 8.4 do SIWZ, b) przedmiary robót, stanowiące załączniki nr: 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 do SIWZ, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr: 10.1, 10.2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45262600-7
45442100-8
45430000-0
45330000-9
45421000-4
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 364684,62
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia dla poszczególnych części - maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca - dla uznania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia, tj. suma gwarancyjna na jeden i na wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia - 100.000,00 zł. Warunek dotyczy każdej części zamówienia osobno, jak również wszystkich razem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców bądź wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą powyższe.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca - dla uznania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykazał, że: a) należycie wykonał - zgodnie z przepisami prawa budowlanego, oraz prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną - 1 zamówienie/zadanie/inwestycję, podobną charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. polegającą na wykonaniu robót w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, wodociągowo - kanalizacyjnej i elektrycznej, potwierdzoną załączonymi dowodami. Faktyczna wartość wymaganej roboty nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy każdej części zamówienia osobno, jak również wszystkich razem. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie w stanie wykazać spełniania ww. warunku w oparciu o 1 robotę budowlaną - 1 zamówienie/zadanie/inwestycję, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia (sumowania) kilku robót budowlanych - zamówień/zadań/inwestycji, podobnych charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. polegających na wykonaniu robót w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, wodociągowo - kanalizacyjnej i elektrycznej, jednak tylko i wyłącznie, gdy okres realizacji wskazanych robót budowlanych - zamówień/zadań/inwestycji nastąpił w tożsamym okresie równocześnie, nie dłuższym niż 60 dni. W przypadku, gdy zakres prac danej roboty budowlanej - zamówienia/zadania/inwestycji, wyraźnie będzie się różnił od zakresu objętego niniejszym przedmiotem zamówienia i/lub obejmował będzie szerszy zakres prac od wskazanego powyżej, w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyodrębnił wartość faktycznie wykonanych robót brutto, uwzględniających tylko prace polegające na wykonaniu robót w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, wodociągowo - kanalizacyjnej i elektrycznej. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót winna spełniać powyższy warunek. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże powyższe. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą powyższe, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże, b) dysponuje: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia, - 1 osobą posiadającą kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku dozoru "D" - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia, - 1 osobą posiadającą kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji "E" (inną od posiadającej kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku dozoru "D") - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia, - 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza lub czeladnika w zawodzie zdun - warunek dotyczy II, III i IV części zamówienia, - 4 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do wykonywania robót: malarskich, posadzkarskich, płytkarskich, tynkarskich, monterskich stolarki okiennej lub drzwiowej - warunek dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadająca powyższe - odpowiednie uprawnienia budowlane, pełniła więcej niż jedną z ww. funkcji dotyczących kierowania określonymi robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza, aby te same osoby sprawowały określone funkcje w każdej z części zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców bądź wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą powyższe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w odniesieniu do konkretnej części zamówienia - sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr: 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument potwierdzający, np. polisa ubezpieczeniowa, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy Pzp, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganego przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. b tiret 1 SIWZ, c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. b tiret 2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) odpowiednio wypełniony formularz ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez osobę trzecią w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) w przypadku Wykonawców tworzących jeden podmiot (np. konsorcjum Wykonawców, spółka cywilna) - stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile pełnomocnictwo/upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich wspólników spółki i łącznie wynika z dołączonej do oferty umowy spółki. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę, d) w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany i uzupełnienia umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie strony umów (forma aneksów do umów). 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawców, zgodnie z art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawców, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz dodatkowo określa następujące przypadki zmian: 1) zmiana osób wyszczególnionych w wykazach osób, skierowanych przez Wykonawców do realizacji przedmiotów umów - załącznik nr 1 do umów, 2) zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w treści złożonych przez Wykonawców ofert do przetargu nieograniczonego, lub rezygnacja z podwykonawcy. 3. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartych umów, jak w ust. 2 pkt 1, Wykonawcy winni spełnić postanowienia umowne określone w § 5 ust. 4, 6 i 7. 4. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartych umów, jak w ust. 2 pkt 2, Wykonawcy winni: 1) wskazać części/zakres przedmiotów umów, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcy oraz zawrzeć umowy, w formie pisemnej, z podwykonawcą zgodnie z zapisami, o których mowa w § 13 umów, 2) wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez nowego podwykonawcę lub samodzielnie, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w przypadku gdy Wykonawcy polegali na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 2017-09-28 o godz. 10:00 w MZNK w Jaworznie, z siedzibą w Jaworznie (43-600), przy ul. Północnej 9b (III piętro), woj. śląskie, Polska, w sali konferencyjnej - pokój nr 311.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Azot 1/10, ul. Północnej 9c/4, ul. Północnej 9c/28, ul. Północnej 9c/74, ul. Szymanowskiego 14/17, ul. Szymanowskiego 20/3. Przedmiot zamówienia dla części I określają: a) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8.1 do SIWZ, b) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9.1 do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 10.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45262600-7, 45442100-8, 45430000-0, 45330000-9, 45421000-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85601,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania części I - maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy.


Część nr: 2Nazwa: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/6, ul. Klonowej 1/4, ul. Kolejarzy 29/5, ul. Kolejarzy 29/14, ul. Parkowej 11/4, ul. Sobieskiego 43/1. Przedmiot zamówienia dla części II określają: a) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8.2 do SIWZ, b) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9.2 do SIWZ, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45262600-7, 45442100-8, 45430000-0, 45330000-9, 45421000-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 94707,59
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania części II - maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy.


Część nr: 3Nazwa: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Daszyńskiego 10/1, ul. Kolejarzy 79/6, ul. Morcinka 7/55, ul. Morcinka 7/57, ul. Morcinka 7/63. Przedmiot zamówienia dla części III określają: a) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8.3 do SIWZ, b) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9.3 do SIWZ, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45262600-7, 45442100-8, 45430000-0, 45330000-9, 45421000-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 92553,06
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania części III - maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy.


Część nr: 4Nazwa: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych w Jaworznie przy: ul. Koszarowej 14/9, ul. Poniatowskiego 2/1, ul. Sosnowej 3/1, ul. Szklarskiej 1/6, ul. Szklarskiej 1/8. Przedmiot zamówienia dla części IV określają: a) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8.4 do SIWZ, b) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9.4 do SIWZ, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45262600-7, 45442100-8, 45430000-0, 45330000-9, 45421000-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 91822,53
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania części IV - maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.