eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › dostawa produktów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58690

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piła: dostawa produktów mleczarskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Pile, do kontaktów: Aneta Rauhut, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322, e-mail: sppil@zeus.miko.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sekretariat@sppila.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, Ramon Gryczka, pl.Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wilekopolskie, tel. 067-352-23- 90. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów mleczarskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szkoła Policji w Pile, pl. Staszica 7, 64-920 Piła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od 01.01.2007 - 31.12.2007r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. 2.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.7.Zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową w wys. 100% wartości kontraktu z datą wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz:8.Zaświadczenie, oświadczenie lub inny dokument potwierdzający podległość pod instytucję uprawnioną do kontroli jakości właściwej dla danego przedmiotu zamówienia.9.Wykaz zatrudnionych pracowników min.10. 10.Wykaz sprzętu transportowego przystosowanego do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3. 11.Wykaz referencji wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia - minimum 3. oraz oświadczą, że: dostawy asortymentu realizować będą 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu;dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do Zamawiającego za wyjątkiem produktów, które mają krótszy termin przydatności licząc od daty produkcji;wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni;podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy - załącznik nr 5;asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179) załącznik nr 4;do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 41 060,00kg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W zamówieniu będzie wymagane wadium w kwocie 5000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wyrażą zgodę na dostawę asortymentu na własny koszt i ryzyko 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu, dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do Zamawiającego za wyjątkiem produktów, które mają krótszy termin przydatności licząc od daty produkcji , wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni, -podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, -asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179), -do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia, -wykażą, że podlegają nadzorowi instytucji uprawnionej do kontroli jakości właściwej dla danego przedmiotu zamówienia, -wykażą, że zatrudniają minimum 10 pracowników, -wykażą, że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3, -wykażą doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty min 3 referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia -potwierdzą zdolność kredytową w wys. 100% wartości kontraktu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w Rozdziale \WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW\. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia ich razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia. Jeśli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków na podstawie: -wartości zrealizowanych umów w okresie 2 lat poprzedzających złożenie wniosku o udział w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku:1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. 2.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.7.Zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową w wys. 100% wartości kontraktu z datą wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz:8. Zaświadczenie, oświadczenie lub inny dokument potwierdzający podległość pod instytucję uprawnioną do kontroli jakości właściwej dla danego przedmiotu zamówienia.9.Wykaz zatrudnionych pracowników min. 10. 10.Wykaz sprzętu transportowego przystosowanego do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3. 11.Wykaz referencji wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia - minimum 3. oraz oświadczą, że: dostawy asortymentu realizować będą 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do Zamawiającego za wyjątkiem produktów, które mają krótszy termin przydatności licząc od daty produkcji; wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni; podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy - załącznik nr 5;asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179) załącznik nr 4;do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sppila.type.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2006, godzina 13:00, Mała stołówka Szkoły Policji w Pile,pl.Staszica 7,64-920 Piła.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.