eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › zabrze - śląski ośrodek kultury technicznej i turystyki przemysłowej skansen "królowa Luiza" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58689

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrze: zabrze - śląski ośrodek kultury technicznej i turystyki przemysłowej skansen "królowa Luiza" - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Górnictwa Węglowego, do kontaktów: Barbara Kozłowska, ul. 3 Maja 19, 44-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716591, 607150433, fax 032 2718831, e-mail: mgw@muzeumgornictwa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeumgornictwa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: , Ariana Gano - Kotula, ul. Wierzbowa, 41-908 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2864476, 601527055, fax 032 2864476, e-mail: biuroarkoma@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jnstytucja kultury; instytucja kultury. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabrze - śląski ośrodek kultury technicznej i turystyki przemysłowej skansen "królowa Luiza" - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zabrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - Rewaloryzacja szybu "Carnall"; - Rewaloryzacja budynku parowej maszyny wyciągowej; - Rewaloryzacja budynku zmiękczalni wód przemysłowych; - Konserwacja muru oporowego; - Remont i przebudowa budynku dawnego magazynu akumulatorów na potrzeby recepcyjne; - Zakup wyposażenia nierozerwalnie związanego z funkcjonowaniem inwestycji. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie I Etapu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o świadczeniach i dokumentach określone zostały w Specyfikacji Isotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.40 - Wstrzykiwanie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.40 - Wstrzykiwanie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO Informacje o świadczeniach i dokumentach określone zostały w Specyfikacji Isotnych Warunków Zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w następującej wysokości: 40.000,00 zł Wadium należy wnieść w dopuszczalnych przepisem art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych formach, na warunkach i w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - złożą w terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wniosek powinien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonawców, datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pzp, a w szczególności: a) są podmiotami zarejestrowanymi zgodnie z obowiązującym prawem i są zdolni do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, b) wykonali w ciągu 5 lat 2 zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, każde obejmujące remont, rekonstrukcję, przebudowę obiektów budowlanych zabytkowych; c) dysponują właściwie wykwalifikowanym personelem z zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Osoba proponowana na stanowisko: - kierownika budowy - winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi, - kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - winna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby w/w winne przynależeć do OIIB oraz posiadać wymagane ubezpieczenie OC. d) posiadają przeciętny obrót roczny minimum 1.500.000,00zł e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki udziału w postępowaniu muszę spełniać wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o udział w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: - za wykonanie większej ilości zadań (o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. każde, obejmujące remont, rekonstrukcję, przebudowę obiektów budowlanych zabytkowych) niż wymagane minimum 2 zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każde następne wykonane zadanie, W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności decydować będzie sumaryczna wartość wykonanych robot brutto, wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca(y) złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp oraz dokumenty określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3, ust. 2 pkt 1, 5 i 6 oraz ust. 3 pkt 1 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Dla potrzeb niniejszego postępowania do wniosku należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (dopuszcza się dokument (oświadczenie) wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania zawierający informację o braku obowiązku sporządzania bilansu oraz ww. dane tj.: obroty oraz zobowiązania i należności). Dokumenty winny być złożone w formie określonej w ww. rozporządzeniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 cyt. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.01.2007, godzina 12:00, Muzeum Górnictwa Węglowego, Zabrze ul. 3-go Maja 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.