Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Lublin: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie
Numer ogłoszenia: 58688 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich , ul. Tumidajskiego 6a, 20-247 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7477003, faks 0-81 7477003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso4lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie w podziale na zadania: zad.1 dostawa różnych artykułów spożywczych A - cpv 15.80.00.00-6, zad.2 dostawa różnych artykułów spożywczych B -cpv 15.80.00.00-6, zad.3 dostawa jaj - cpv 03.14.25.00, zad.4 dostawa kieszonek - cpv 15.33.10.00-7, zad.5 dostawa mięsa i wyrobów drobiowych - cpv15.10.00.00-9, zad.6 dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - cpv 15.10.00.00-9, zad.7 dostawa mleka i przetworów mleczynch - cpv 15.50.00.00-3, zad.8 dostawa mrożonek - cpv 15.89.60.00-5, zad.9 dostawa pieczywa - kod cpv 15.81.10.00-6, zad.10 dostawa owoców i warzyw krajowych - cpv 15.30.00.00-1, zad.11 dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod cpv 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunków udziału odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentow i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunków udziału odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentow i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunków udziału odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentow i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunków udziału odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentow i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunków udziału odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentow i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
każda zmiana stawek podatku vat uprawnia Wykonawcę do ymiany ceny po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o mającej nastąpić zmianie cen, przy czym nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu vat. Strony dopuszczają mośliwość obniżenia cen dostarczanych artykułów w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących takim obniżeniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół ogólnokształcących nr4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie, ul. Tumidajskiego 6a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat - pokój nr 18 Zespołu Szkół ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie, ul. Tumidajskiego 6a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.