eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Rozbiórka zbiorników na olej opałowy i porządkowanie terenu w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie instalacji elektrycznej i demontaż niesprawnej instalacji wentylacyjnej w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie nowej posadzki przemysłowej na hali maszyn i narzędzi rolniczych w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12



Ogłoszenie nr 586813-N-2017 z dnia 2017-09-12 r.

Zespół Szkół w Wojewodzinie: Rozbiórka zbiorników na olej opałowy i porządkowanie terenu w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie instalacji elektrycznej i demontaż niesprawnej instalacji wentylacyjnej w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie nowej posadzki przemysłowej na hali maszyn i narzędzi rolniczych w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Wojewodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 9640200000, ul. Wojewodzin  52 , 19200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 086 272 22 31, e-mail zswojewodzin@op.pl, faks 086 272 22 31.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zs.wojewodzin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.zs.wojewodzin.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zespół Szkół im. ks. janaKrzysztofa Kluka w Wojewodzinie, Wojewodzin 52, 19-200 Grajewo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka zbiorników na olej opałowy i porządkowanie terenu w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie instalacji elektrycznej i demontaż niesprawnej instalacji wentylacyjnej w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie. Wykonanie nowej posadzki przemysłowej na hali maszyn i narzędzi rolniczych w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie.
Numer referencyjny: ZS.272.03.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Rozbiórka zbiorników na olej opałowy i porządkowanie terenu w Zespole Szkół w Wojewodzinie: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE - wypompowanie i utylizacja oleju ze zbiorników - rozbiórka zbiorników na olej opałowy o poj.25000l każdy - Rozebranie ogrodzenia na słupkach metalowych obetonowanych - Transport złomu samochodem skrzyniowym do 5t, z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, - Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadunku i mechanicznym rozładunku 2. UPORZADKOWANIE TERENU WRAZ Z WYKONANIEM UTWARDZEŃ 2.1 Roboty przygotowawcze i ziemne - Zasypanie wykopów spycharkami. Przemieszczenie gruntu kat. I-III, spycharka gąsienicowa 55kW, na odległość do 10m - Zagęszczanie nasypów ubijakami i zagęszczarkami. Zagęszczarkami wibracyjnymi, grunt sypki kat.I-III - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe. O wymiarach 40x40cm w gruncie kat.III-IV 2.2 Wykonanie obrzeży i podbudowy pod nawierzchnię - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Wykonywane mechanicznie w gruncie kat.I-IV - Podbudowy z kruszyw naturalnych. Warstwa dolna grubości 20 cm - Warstwy podsypkowe. Podsypka piaskowa o grubości 5 cm. Zagęszczana ręcznie - Ławy pod krawężniki. Betonowa zwykła - Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Betonowe wystające o wymiarach15x30 cm. Ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa. b) Wykonanie instalacji elektrycznej i demontaż niesprawnej instalacji wentylacyjnej w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie: 1. Demontaże: - demontaż kanałów wentylacyjnych stalowych - Demontaż opraw żarowych blaszanych z kloszem cylindrycznym nakręcanych - Demontaż linii zasilających prowadzonych w rurach instalacyjnych winidurowych na tynku bez względu na rodzaj i przekrój przewodów w rurze - Demontaż przewodów kabelkowych ze zdjęciem uchwytów na podłożu ceglanym, betonowym - Demontaż gniazd bezpiecznikowych uniwersalnych 2 biegunowych ze ściany dla prądu do 25 A - Demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych 50-150 kg - Demontaż aparatów elektrycznych o masie do 2.5 kg - Demontaż koryt kablowych 2. Korytka kablowe - Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 10 cm w ścianach lub stropach z betonu - Osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących M10 w ścianie - Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 2kg na ścianie (2 mocow.) pod korytka K-50 - Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 2kg na ścianie (2 mocow.) pod korytka K-100 - Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 2kg na ścianie (2 mocow.) pod korytka K-200 - Przykręcane do gotowych otworów - Korytko K50 - Przykręcane do gotowych otworów - Korytko K100 - Przykręcane do gotowych otworów - Korytko K200 - Wykonanie łuku o szerokości do 200 mm - Uszczelnienie przejść masą uszczelniającą np. HILTI 3. Instalacja rozdzielni elektrycznych - Tablice rozdzielcze o masie do 50 kg - rozdzielnica RGN - Tablice rozdzielcze o masie do 50 kg - rozdzielnica R1N - Tablice rozdzielcze o masie do 30 kg - rozdzielnica R2N - Podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski lub bolce - Podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 6 mm2 pod zaciski lub bolce 4. Instalacja oświetlenia, gniazd, siły - Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 10 cm w ścianach lub stropach z betonu - Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1 ceg. w ścianach lub stropach z cegły - YAKY 5x50 - Układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem - YKXs 5x16 - Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w korytach i kanałach elektroinstalacyjnych - YKXs 5x6 - Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w korytach i kanałach elektroinstalacyjnych - YKY 5x2,5 - Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w korytach i kanałach elektroinstalacyjnych - YDY 5x6 - Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w korytach i kanałach elektroinstalacyjnych - YDY 5x2,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 30 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania - YDY 5x2,5 - Przewody kabelkowe płaskie o łącznym przekroju żył do 30 mm2 układane w tynku innym niż betonowy - YDY 3x2,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania - YDYp 3x2,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - YDY 3x2,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur - YDY 4x1,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania - YDYp 4x1,5 mm2 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - YDY 3x1,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania - YDYp 3x1,5 mm2 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - YDY 3x1,5 - Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane na konstrukcji podciągu, mocowane opaskami - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - Zaprawianie bruzd - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej - Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm - Rury winidurowe o śr.do 28 mm układane n.t. na betonie - RLHF 22 - Przewody kabelkowe HDGs 3x1,5 układane w korytku - Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej - wykonanie ślepych otworów w podłożu ceglanym - Puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr.do 60 mm - Osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących M10 w ścianie - Ręczne wykonanie ślepych otworów w cegle głęb.do 8cm i śr.do 20mm - Osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących M10 w ścianie - Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu ceglanym - Montaż zestawu gniazd remontowych: 3x32A+N+PE szt.1 gn 3x16A+N+PE szt.1 gn 1x16A+N+PE szt.3; S303 C32; S303 C16; S301 C10 szt.3 w obudowie plastikowej IP44 np. prod. PCE typ Adamów7 - Gniazda instalacyjne 400V 3x16A+N+PE IP44 + 1x16A natynkowe z wyłącznikiem - Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 P/T - Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 podwójne N/T - Łączniki instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe - montaż wyłącznika 1-biegunowego IP44 PT - Łączniki świecznikowe - montaż przełącznika świecznikowego IP44 PT - Łączniki i przyciski instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe - przycisk " światło" n/t - Montaż - czujnik ruchu na podczerwień - sufitowy 360° - Montaż ramek 1-krotnych - Montaż ramek 2-krotnych - Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 2.5 kg wyłącznik główny prądu p.pożarowy - Montaż - czujnik natężenia oświetlenia - Oprawa A1 Luxiona Troll NEPTUN PC 2X24W T5 E IP65 - Oprawa B1 Luxiona Troll NEPTUN PC 2X35W T5 E IP65 - Oprawa C1 Luxiona Troll NEPTUN PC 2X49W T5 E IP65 - Oprawa AW1 oświetlenia awaryjnego ONTEC S M5 105 AT M, t=1h, 5W, IP65, autotest - Oprawa AW2 oświetlenia awaryjnego ONTEC R M2 102 AT, taw=1h, IP20, autotest - Puszki odgałęźnie 3F+N+PE IP65 N/T - Puszki odgałęźne 230V IP65 N/T 5. Instalacja uziemiająca - Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach mocowane na wspornikach ściennych na podłożu innym niż drewno - Bednarka ocynkowana 25x4 - Ręczne malowanie bednarki uziemiającej o szerokości do 40 mm na kolor zielono-żółty - Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach ułożone luzem przewody izolowane jednożyłowe LgY-6 - Rury winidurowe RB 16 układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie - Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 10 mm2 wciągane do rur- LgY 4 - Montaż szyny GSW - Montaż szyny MSW - Puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr. do 60 mm z pokrywką 6. Pomiary elektryczne - Sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania - wył różnicowoprądowy (pierwsza próba) - Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania - wył różnicowoprądowy (następna próba) - Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej - pomiar pierwszy - Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej - każdy następny pomiar w pomieszczeniu c) Wykonanie nowej posadzki przemysłowej na hali maszyn i narzędzi rolniczych w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół w Wojewodzinie. 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE - Bramy z siatki w ramach stalowych ze słupkami przybramowymi. Rozebranie - bramy z siatki na ramach z kształtowników stalowych. ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych - analogia - rozebranie ogrodzenia wewnętrznego z siatki w ramach stalowych - Rozebranie posadzek z kostek drewnianych układanych na asfalcie -. Rozebranie elementów betonowych niezbrojonych. grubości do 15 cm - analogia skucie posadzki betonowej - Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku. Usuniecie z budynku gruzu i ziemi. z parteru bez względu na kategorie - analogia usuniecie podsypki żużlowej - Transport złomu samochodem skrzyniowym do 5t, z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, na odległość do 1km - Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy recznym załadunku i mechanicznym rozładunku na odległość do 1km 2. Wykonanie nowych posadzek - Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych. Wykopów w gruncie kat. I-II głębokości do 1,5m i szerokości 0,8-1,5m - analogia zasypanie kanału - Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej. Izolacja pozioma podposadzkowa - Izolacje cieplne i przeciwdzwiekowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa - Posadzki betonowe, cementowe na płytach izolacyjnych i rowki gnojowe. Posadzki betonowe grubości 5 cm zatarte na gładko - Posadzki betonowe, cementowe na płytach izolacyjnych i rowki gnojowe. Posadzki betonowe dodatek za pogrubienie posadzki o 1 cm - Posadzki cementowe - dopłata za zbrojenie posadzki siatka stalowa - wykonanie wierzchniej warstwy posadzki przemysłowej.

II.5) Główny kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112210-0
45112000-5
44611410-3
45311100-1
45310000-3
45317300-5
45000000-7
31524100-6
45111000-8
45111220-6
45262000-1
45111100-9
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia w zakresie wskazanym w punkcie III.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót porównywalnych pod względem złożoności z niniejszym zamówieniem (wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty). - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że osoby, które Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia spełniały będą co najmniej następujące warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia: - Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Osoba ta musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy, należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego były wykonywane (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług i robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 w/w roboty wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego były wykonywane (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.