eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srokowo › wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58679

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Srokowo: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Srokowo, do kontaktów: Zenon Piotrowicz Artur Kurek, ul. Leśna 1, 11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7534705, fax 089 7534261, e-mail: srokowo.admin@olsztyn.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:usługi z zakresu gospodarki leśnej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: teren w zasięgu administracyjnym Nadleśnictwa Srokowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - prac z zakresu pozyskania drewna obejmujących całkowity wyrób drewna bez korowania przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych w ilości około 51 200 m3, - prac z zakresu zrywki podwieszonej i półpodwieszonej pozyskanego drewna do wskazanych przez Zamawiającego dróg wywozowych w ilości 34 000 m3, - prac z zakresu zagospodarowania lasu obejmujących wykonanie: - odnowień, zalesień i poprawek w ilości około 87 ha, - pielęgnowania lasu (w tym pielęgnowanie gleby i niszczenie chwastów, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne) w ilości około 995 ha, - ochrony lasu przed zwierzyną ( w tym zabezpieczanie upraw chemicznie, mechanicznie, budowa nowych i utrzymanie starych grodzeń) w ilości około 762 ha, - ochrony lasu przed grzybami w ilości około 28 ha, - ochrony lasu przed owadami, drobnymi gryzoniami oraz ochrona pożytecznej fauny, zbiór materiałów prognostycznych w ilości około 2 800 rg. - prac z zakresu ochrony przeciwpożarowej (w tym porządkowanie terenu) w ilości około prace ręczne 700 rg, - melioracji agrotechnicznych na powierzchni około 52 ha, - wyprzedzającego przygotowania gleby w ilości 35 ha, - prac szkółkarskich obejmujących swoim zakresem produkcję materiału sadzeniowego na powierzchniach otwartych (pow. około 9,24 ha) i w namiotach foliowych (pow. około 300 m2) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - jak w punkcie dotyczącym potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w punkcie II.1.5 określenie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta na musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część zamówienia nr 1 - wadium o wartości: 5 000.00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych.) Część zamówienia nr 2 - wadium o wartości: 5 000.00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych) Część zamówienia nr 3 - wadium o wartości: 6 000.00 zł. (słownie : sześć tysięcy złotych.) Część zamówienia nr 4 - wadium o wartości: 5 000.00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych.) Część zamówienia nr 5 - wadium o wartości: 6 000.00 zł. (słownie : sześć tysięcy złotych.) Część zamówienia nr 6 - wadium o wartości: 2 000.00 zł. (słownie : dwa tysiące złotych.) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45.6 ustawy PZP. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu prowadzone będzie w oparciu o formułę: spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o zamówienie wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę): - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert], - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy, - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert]; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 50 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma¬gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - dla części zamówień od 1 do 5 wykaz usług z zakresu gospodarki leśnej wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości (łączna minimalna kwota należycie wykonanych usług 450 000 zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - dla części zamówienia nr 6 (leśnictwo szkółkarskie) wykaz usług z zakresu prac w szkółce leśnej w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości (łączna minimalna kwota należycie wykonanych usług 200 000 zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - zaakceptowany przez parafowanie na każdej stronie oraz podpisanie wraz z pieczątką na ostatniej stronie wzoru umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo Na pisemny wniosek wykonawcy SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2007, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leśnictwa Jezioro, Wilcze, Łączki. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie trzech leśnictw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wilekość zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: leśnictwa Bobry i Zielone. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie dwóch leśnictw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: leśnictwa Królikarnia, Tolkowiec, Suśnik. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie trzech leśnictw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkość zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.12.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: leśnictwa Kronowo, Nakomiady, Poganowo. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie trzech leśnictw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkość zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: leśnictwa Mały Kamień, Dąbrowa, Gierłoż. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie trzech leśnictw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkość zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: leśnictwo szkółkarskie. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie szkółki leśnej nadlesnictwa srokowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkość zamówienia poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.