eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2020-09-18



Og³oszenie nr 586725-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne: rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, krajowy numer identyfikacyjny 55112500000000, ul. ul. Poznañska  115 , 62-080  Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 061 8146-221, e-mail zp@tarnowo-podgorne.pl, faks (061) 814 61 18.
Adres strony internetowej (URL): www.tarnowo-podgorne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.tarnowo-podgorne.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.tarnowo-podgorne.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznañska 115, budynek A, Biuro Obs³ugi Klienta i Informacji Publicznej


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami
Numer referencyjny: WOP.271.34.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z realizacj± zamierzenia inwestycyjnego obejmuj±cego: - Budowê tymczasowej hali sportowej o wymiarach 10x20 m z szatniami i toaletami oraz zagospodarowaniem terenu czê¶ci dzia³ki 309/1 w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1. - Budowê niezbêdnej infrastruktury dla potrzeb obiektu i drogi - zewnêtrznych sieci wodno-kanalizacyjnych, sieci deszczowej, drena¿y, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ oraz wszystkich innych przy³±czy niezbêdnych dla u¿ytkowania wybudowanej hali. - Uporz±dkowanie terenu wraz z jego wyrównaniem oraz usuniêciem wszystkich kolizji wystêpuj±cych na terenie w tym likwidacja zbêdnego uzbrojenia terenu. 2. Zamówienie obejmuje: ETAP 1 - opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej wykonanie mapy do celów projektowych, projektu budowlano - wykonawczego wraz z zagospodarowaniem (drogi, chodnik, parkingi) terenów przyleg³ych na dzia³ce 309/1 obrêb Lusówko i uzyskaniem pozwolenia na budowê. ETAP 2 - budowa budynku obejmuj±cy wykonanie: - budowy hali tymczasowej z pozosta³± infrastruktur±, - Zakoñczenie prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu, - Uporz±dkowanie terenu. Zakres rzeczowy zadania bêd±cego przedmiotem przetargu opisany jest szczegó³owo w programie funkcjonalno-u¿ytkowym za³±czonym do SIWZ. 3. Wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan±, nale¿yt± staranno¶ci±, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiaj±cego. 4. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres rêkojmi i gwarancji, liczony od daty koñcowego odbioru robót: - minimum 60 miesiêcy na przedmiot zamówienia wykonanego w ramach etapu 2, - 60 miesiêcy na wykonane prace projektowe. W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji jednoczesnemu wyd³u¿eniu ulega okres rêkojmi. Wykonawca w okresie rêkojmi i gwarancji jest zobowi±zany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urz±dzeñ technicznych (³±cznie z wymian± materia³ów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiaj±cemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 5. Wykonawca sporz±dzi dokumentacjê powykonawcz± w dwóch egzemplarzach. 6. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyæ do wykonania podwykonawcom. 7. Przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ symbolami: 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6, 71247000-1, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8, 45212220-4, 45223210-1, 45212200-8, 45111291-4. 8. Do obowi±zku i na koszt Wykonawcy nale¿y tak¿e: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie w³a¶ciwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. po¿., - pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia, - zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej, - usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie d³u¿szym jednak ni¿ termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usuniêcia, - likwidacja skutków oddzia³ywania procesu budowlanego na otoczenie budowy. 9. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy : Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 9.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia z wy³±czeniem pierwszego i ostatniego miesi±ca. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 9.2. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: Czynno¶ci robotnika wykonuj±cego roboty budowlane. 9.3. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób: a1) roboty budowlane bêd± ¶wiadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, a2) wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licz±c od dnia zawarcia umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia ww. osób: o¶wiadczenie wykonawcy zawieraj±ce: imiê i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowi±zków pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych. a3) wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie do 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedk³ada³ dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, przez ca³y okres realizacji zamówienia lub kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z pó¼n. zm.). b) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia: b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) SIWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych, wykonawca bêdzie ka¿dorazowo p³aci³ Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 2000z³. b2) W przypadku dwukrotnego nie wywi±zania siê z obowi±zku wskazanego w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiaj±cy ma prawo od umowy odst±piæ i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienale¿yte wykonanie zamówienia. b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowê o pracê, wymaganych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu, w wysoko¶ci 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, b4) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy, mo¿liwe jest zast±pienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, ¿e spe³nione zostan± wszystkie powy¿sze wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia okre¶lone przez wykonawcê w ofercie. b5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71221000-3
71242000-6
71247000-1
71248000-8
45100000-8
45212220-4
45223210-1
45212200-8
45111291-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w szczególno¶ci: instalacji sanitarnych, elektrycznych, robót drogowych, robót wykoñczeniowych (malarskie, posadzkarskie, itp.), konstrukcyjne na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrze¿eniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie: Etap 1 - 3 miesi±ce od zawarcia umowy, Etap 2 - do 31 maja 2021r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnych wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnych wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 2a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum dwie roboty zwi±zane z zaprojektowaniem i budow± obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto ka¿dy, oraz potwierdz±, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. 2b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje kierownikiem (kierownikami) nadzoru budowy posiadaj±cym stosowne uprawnienia budowlane (wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane; instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, o którym mowa powy¿ej w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2a) SIWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie. 3. W przypadku polegania Wykonawcy na zasobach podmiotu trzeciego warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, o którym mowa powy¿ej w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2a) SIWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden podmiot trzeci spe³ni warunek samodzielnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty zgodnie z dyspozycj± § 7 oraz §8 Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz. 1126). Wymagany dokument to: dokument potwierdzaj±cy ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wykonawcy wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Forma dokumentów zgodnie z §14 w/w Rozporz±dzenia. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wg za³±cznika do SIWZ, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami - wg za³±cznika do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci: ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ SIWZ i wzoru umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e informacjê któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy; 2) o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (w oryginale) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego); 2. W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w wystêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Zawarcie umowy nast±pi wg wzoru Zamawiaj±cego.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana terminu realizacji mo¿e nast±piæ tylko za zgod± zamawiaj±cego w szczególno¶ci w przypadku: a) warunki pogodowe uniemo¿liwi± prowadzenie robót budowlanych - termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z tego powodu - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy: - wyst±pienie opadów deszczu w ilo¶ci co najmniej 10 milimetrów s³upa wody, utrzymuj±ce siê przez co najmniej 3 dni robocze, - opady ¶niegu utrzymuj±ce siê przez co najmniej 5 dni, - rozmiêkczenie gruntu bêd±ce nastêpstwem opadów, - zej¶cie temperatury dobowej poni¿ej zera utrzymuj±ce siê przez okres co najmniej 5 dni, skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia wg zasad opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, potwierdzone w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, - wyst±pienie mrozu w wysoko¶ci co najmniej -5 oC utrzymuj±ce siê przez co najmniej 10 dni. b) klêsk ¿ywio³owych, c) wyst±pienia si³y wy¿szej, d) wyst±pienia robót udzielonych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, e) wyst±pienia robót dodatkowych, od których uzale¿nione bêdzie wykonanie zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, f) wyst±pienia awarii niezawinionych czynno¶ciami lub nie wynikaj±ca z zaniechania czynno¶ci, do których Wykonawca by³ zobowi±zany - termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy g) wyst±pienia dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, h) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci formalno- prawnych, i) stwierdzenia w czasie wykonywania prac b³êdów w dokumentacji, których poprawienie uzale¿nia prawid³owe zakoñczenie inwestycji, j) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególno¶ci: niewypa³y, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, k) zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem epidemii np. COVID-19, maj±cych wp³yw na nale¿yt± realizacjê zamówienia. 3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy s± równie¿ mo¿liwe w przypadkach, w których nast±pi³a: a) zmiana urzêdowej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji do rozliczenia przyjêta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowi±zuj±cych przepisów. Je¿eli wzrost stawki VAT nast±pi po terminie realizacji przewidzianym w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ, a wykonawca w wyniku zawinionego opó¼nienia zobowi±zany bêdzie naliczyæ wy¿sz± stawkê VAT koszty wzrostu warto¶ci umowy obci±¿aj± Wykonawcê. b) zmiana, zg³oszenie podwykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego, c) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia. Zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: konieczno¶æ realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu b±d¼ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, d) zmiana wynagrodzenia ze wzglêdu na wyst±pienie robót dodatkowych. 4. Zmiana kierowników budowy, wymaga zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu, przedstawieniu stosownych dokumentów koniecznych do prowadzenia budowy. 5. W pozosta³ym zakresie stosuje siê zasady okre¶lone w art. 144 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny umownej przedmiotu zamówienia w przypadkach okre¶lonych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. Wprowadzenie odpowiedniej zmiany ceny umownej przedmiotu umowy wymagaæ bêdzie wykazania przez Wykonawcê poniesionych kosztów. Zg³oszenie ¿±dania przez Wykonawcê wymagaæ bêdzie udokumentowania poniesionych kosztów. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji ¿±dania w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od daty z³o¿enia wniosku o zmianê ceny umownej przedmiotu zamówienia wskutek zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.