eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Gminy Grębocice oraz zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całego obszaru Gminy Grębocice



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58671

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grębocice: opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Gminy Grębocice oraz zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całego obszaru Gminy Grębocice

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Grębocice, do kontaktów: Joanna Idziak, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8315501, fax 076 8315077, e-mail: gg@grebocice.pl, www.grebocice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Gminy Grębocice oraz zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całego obszaru Gminy Grębocice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru Gminy Grębocice oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego "Głogów Głęboki - Przemysłowy" w granicach administracyjnych Gminy Grębocice i powiązanych z nim funkcjonalnie innych obszarów. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawą z dnia 4 lutego 1994r. Prawo geologiczne i górnicze. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: a) prognozę oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, b) prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, c) wnioski o zmianę przeznaczenia gruntów chronionych w niezbędnym zakresie wynikającym z rozwiązań planistycznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: lokalizacja - Teren Gminy Grębocice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego Oryginalny kod CPV: 74.26.10.00 - Usługi badania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.51.00.00 - Usługi badania terenu Oryginalny kod CPV: 74.27.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: poniżej 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Opracowanie zmiany Studium - do dnia 31.12.2006r, Opracowanie miejscowego planu w zakresie przedmiotu zamówienia - do dnia 31.12.2007r;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) Główny Projektant Planu i Studium - jest osobą wpisaną na listę właściwej okręgowej Izby Urbanistów oraz posiada doświadczenie w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i wykaże się pełnieniem tej funkcji w odniesieniu do opracowań wymienionych poniżej w pkt. 3.1 i 3.2, b) zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania i problematyką planu. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie conajmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin, 2. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie co najmniej dwóch studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całych obszarów gmin wiejskich, 3. usługi wykonają wyłącznie siłami własnymi, 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (wyposażenie komputerowe wraz z licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do wykonywania usługi, środki transportu ), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, 5) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż 100.000 zł, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejsza niż 50.000 zł. wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje urbanistyczne planowania przestrzennego posiadają odpowiednie uprawnienia stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom zamówienia. 2. Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przede wszystkim zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Urbanistów. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia wyłącznie siłami własnymi. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokument: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokument: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: a) ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanych miejscowych planów terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metoda podziemną, a powierzchnia tych planów nie powinna być mniejsza niż 20 km2 każdy, b) ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin, c) ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie (co najmniej dwóch) studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całych obszarów gmin wiejskich, Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt., z czego za : a) w skali 0 - 60 pkt. b) w skali 0 - 20 pkt, c) w skali 0 - 20 pkt Dokument : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ww. usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma za a) 60 pkt, za b) 20 pkt, za c) 20 pkt. pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana ( za a + b + c ) wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,80 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za 2004r - w skali 0 - 40 pkt, b) wielkość przychodów za 3 kwartały 2005r - w skali 0 - 20 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - Podstawą przyznania punktów za wskaźnik rentowności będzie średnia arytmetyczna wskaźników rentowności poszczególnych partnerów. Dokument: Sprawozdanie finansowe (zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 45 ust. 1 ustawy o rachunkowości: bilans, rachunek zysków, strat i zobowiązań, informacja dodatkowa), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 2004r i za 3 kwartały 2005r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5 Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad: lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków Nr 3 i Nr 4, Zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków Nr 3 i Nr 4. Pozostałych wykonawców Zamawiający nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena wykonania zamówienia - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.