eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Pieszyce w latach 2008-2009

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Pieszyce: Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Pieszyce w latach 2008-2009
Numer ogłoszenia: 58657 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8365487, 8365488, fax 074 8367230.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Pieszyce w latach 2008-2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Pieszyce w latach 2008-2009

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1500,zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy, złożą ważną ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i wniosą wadium w wymaganej formie i wysokości do terminu podanego w SIWZ, posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty Wykonawcy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)4) dowód wniesienia wadium przetargowego 5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w ZUS i organie podatkowym 6) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich dwóch lat usług podobnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.7) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9) wykaz posiadanego sprzętu(warunkiem dopuszczającym wykonawcę do udziału w postępowaniu jest posiadanie na własność kosiarki wysięgnikowej do koszenia poboczy dróg i kosiarki bijakowej do koszenia powierzchni płaskich lub przedstawienie umowy użyczenia bądź dzierżawy takich kosiarek,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pieszyce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce pokój nr 13.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, pokój nr 14.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.05.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.