eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla pięciu nadleśnictw RDLP w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10



Ogłoszenie nr 586547-N-2018 z dnia 2018-07-10 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych: Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla pięciu nadleśnictw RDLP w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: W imieniu i na rzecz Zamawiających działa, na podstawie pełnomocnictw, podmiot upoważniony do czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu siedziba: ul. Gajowa 10 60 - 959 Poznań
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu są: 1. Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedborów, Przedborów 49, 63-510 Mikstat; 2. Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców; 3. Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów, Taczanów Drugi 43, 63-300 Pleszew; 4. Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czerniejewo, Głożyna 5, 62-250 Czerniejewo; 5. Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 63001133200000, ul. Gajowa  10 , 60-959   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 684 441, e-mail joanna.skonieczna@poznan.lasy.gov.pl, faks 616 684 410.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu, ul. Gajowa 10, 60-959 Poznań


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla pięciu nadleśnictw RDLP w Poznaniu
Numer referencyjny: ZI.270.02.06.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla zasięgu terytorialnego pięciu nadleśnictw Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu tj. dla całego zasięgu terytorialnego: Nadleśnictwa Taczanów (1057,96 km2), Nadleśnictwa Przedborów (1097,69 km2), Nadleśnictwa Syców (1033,12 km2) oraz wybranych obszarów zasięgu terytorialnego: Nadleśnictwa Czerniejewo (358,58 km2) oraz Nadleśnictwa Jarocin (251,86 km2). Zdjęcia oraz ortofotomapy należy wykonać dla całych zasięgów terytorialnych nadleśnictw lub wybranych obszarów, powiększonych o pas szerokości minimum 300 m od granicy tego obszaru (bufor). Powierzchnia tego buforu (obowiązująca przy rejestracji nalotów fotogrametrycznych) nie będzie uwzględniana w rozliczeniu finansowym, w związku z czym Wykonawca musi to mieć na uwadze przy kalkulacji ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Warunki techniczne wykonania zdjęć: a) Zdjęcia należy wykonać co najmniej z minimalnym pokryciem podłużnym 60% z uwzględnieniem procentu pokrycia podłużnego zaproponowanego w złożonej ofercie i pokryciem poprzecznym 30%; b) Terenowa wielkość piksela nie może być większa niż 25 cm, a w przypadku materiałów dla obszarów, które podlegają ochronie zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania geometrycznej zdolności rozdzielczej zdjęć nie wymagającej nadania danym materiałom klauzuli tajności; c) Dopuszczalny średni błąd kwadratowy położenia punktów kontrolnych: 3-krotna wielkość piksela tj. 75cm; d) Zdjęcia cyfrowe należy wykonać w zakresie 4 kanałów: pasma widzialnego (RGB) oraz bliskiej podczerwieni (NIR); e) Rozdzielczość radiometryczna: minimum 8 bit/piksel dla każdego kanału; f) Produkty fotogrametryczne posiadające georeferencję należy przekazać w układach współrzędnych: PL-1992; g) Wymagania dotyczące wykonania nalotu fotogrametrycznego: kąt padania promieni słonecznych >=30° i bezchmurna pogoda h) Przed wykonaniem finalnego wyrównania tonalnego, w terminie najpóźniej do dnia 5 października 2018 r., Wykonawca prześle Zamawiającemu propozycje co najmniej dwóch próbek wyrównania tonalnego ortofotomapy dla każdego nadleśnictwa w barwach naturalnych RGB oraz ortofotomapy w barwach nierzeczywistych CIR w celu wybrania parametrów wyrównania. Parametry wyrównania tonalnego powinny zostać dobrane w sposób zapewniający maksymalnie zróżnicowanie tonalne elementów obrazu obszarów leśnych. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie nalotu (poprzez zawiadomienie drogą e-mailową Zamawiającego - dane kontaktowe dostarczone zostaną w trybie roboczym) co najmniej 2 dni przed tym terminem. Produkty dla zamawiającego: a) Ortofotomapa (terenowa wielkość piksela nie może być większa niż 25cm), którą Wykonawca musi dostarczyć w kroju arkuszy map topograficznych w skali 1 : 5000 wraz z indeksem arkuszy (indeks arkuszy w formacie ESRI Shape File); b) ortofotomapa RGB - format GeoTIFF z kompresją JPEG o stopniu kompresji q=4, 8 bit/piksel dla każdego kanału, układ współrzędnych: PL 1992; c) ortofotomapa CIR - format GeoTIFF z kompresją JPEG o stopniu kompresji q=4, 8 bit/piksel dla każdego kanału, układ współrzędnych: PL 1992; d) zdjęcia lotnicze 4 kanałowe (R, G, B, IR) z wyostrzeniem przestrzennym ("pan sharpened") posiadające referencję przestrzenną określoną na podstawie położenia środków rzutów (GPS) i danych INS, format TIFF bez kompresji - wraz z plikami aerotriangulacji w formacie Intergraph ISAT; e) zdjęcia lotnicze wielokanałowe (R, G, B, IR) bez wyostrzenia przestrzennego, o oryginalnej rozdzielczości radiometrycznej, bez kompresji i bez rozciągnięcia histogramów, format TIFF - wraz z plikami aerotriangulacji w formacie Intergraph ISAT; f) ortoobrazy 4-kanałowe - format GeoTIFF bez kompresji, układ współrzędnych: PL 1992 g) ortofotomapy RGB i CIR o rozdzielczości 50 cm, bez podziału na sekcje (cały zasięg nadleśnictwa), układ współrzędnych: PL 1992 w formacie ECW h) Numeryczny Model Terenu - wykorzystany w projekcie (formacie ESRI GRID oraz w formacie źródłowym); i) linie mozaikowania ortoobrazów do ortofotomapy (czyli linie zszycia, łączenia kolejnych zdjęć nalotu) - format ESRI Shape File; j) sprawozdanie techniczne z wykonanych prac Produkty zostaną dostarczone przez Zamawiającego na osobnych nośnikach cyfrowych w dwóch oddzielnych zestawach - przeznaczonych po jednym dla nadleśnictwa i RDLP. Wykonawca musi przygotować zestawy produktów w następujący sposób: każde nadleśnictwo na osobnym nośniku cyfrowym, HDD 2,5" zasilane oraz interfejs - USB 3.0. Pozostałe wymagania: a) Wymaga się, aby podczas pozyskiwania zdjęć Wykonawca dokonał precyzyjnego pomiaru w technologii DGPS współrzędnych środków rzutów w trakcie nalotu. Wymagany jest pomiar w locie wszystkich elementów orientacji zewnętrznej zdjęć przez zintegrowane systemy GPS/INS; b) Nie dopuszcza się występowania na ortofotomapie obrazu chmur (w tym zamglenia uniemożliwiającego interpretację terenu, w tym szczegółową analizę obszarów leśnych), cieni chmur i śniegu; c) Dla plików w formacie GeoTIFF należy dołączyć plik w formacie TFW; d) Zamawiający zwraca uwagę, aby linie mozaikowania poszczególnych zdjęć omijały w miarę możliwości obszary naturalne, a w lasach były prowadzone granicami oddziałów. Należy przekazać Zamawiającemu rzeczywiste linie mozaikowania zdjęć w postaci wektorowej (format ESRI Shape File); e) Wykonawca wykorzysta do ortorektyfikacji wszystkie zdjęcia lotnicze o pokryciu podłużnym co najmniej 60% pokrywające opracowywany blok ortofotomapy; f) Wykonawca dokona ortorektyfikacji w oparciu o wyniki wykonanej aerotriangulacji; g) Ortoobrazy należy mozaikować tak, aby tworzyły jednolitą powierzchniowo całość; Zaleca się taki dobór linii mozaikowania ortoobrazów, aby maksymalnie wykorzystać `nadirową´ część zdjęcia i jednocześnie wykorzystać naturalne obiekty liniowe; h) Wymaga się, aby linie mozaikowania przebiegały po obrazie powierzchni terenu, omijając budynki, drzewa oraz cienie; i) Wymaga się, aby podczas procesu projektowania linii mozaikowania Wykonawca uwzględnił przesunięcia radialne, pochylenia budynków, drzew oraz kierunki cieni; j) Wymaga się wyrównania tonalnego wzdłuż linii mozaikowania. Niedopuszczalne są widoczne przesunięcia obiektów po obu stronach linii mozaikowania; k) Wymaga się, aby Wykonawca dokonał podziału na moduły ortofotomapy w procesie wtórnym, przeprowadzanym po uzyskaniu jednego ciągłego ortoobrazu na całym obszarze opracowania. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ).Zasięgi geometryczne obszaru opracowania w postaci plików w formacie ESRI Shape File zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79.96.12.00 - Usługi fotografii lotniczej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 października 2018 r., z poniższym zastrzeżeniem: Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych dla całości zamówienia można rozpocząć od dnia zawarcia umowy i zakończyć najpóźniej do dnia 14 września 2018 r. W terminie do dnia 15 października 2018 r. Wykonawca przekaże RDLP w Poznaniu jeden komplet wszystkich produktów. RDLP w okresie 30 dni od daty przekazania produktów, przeprowadzi kontrolę otrzymanych danych. Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszego usunięcia ewentualnych usterek. Brak usterek (lub ich ewentualne usunięcie) będzie podstawą do sporządzenia protokołu kontroli. Po przeprowadzeniu przez RDLP kontroli otrzymanych danych i usunięciu przez Wykonawcę ewentualnych usterek w siedzibie RDLP w Poznaniu podpisany zostanie protokół kontroli. W terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu z kontroli Wykonawca musi przygotować i dostarczyć dwa zestawy produktów kompletnych i pozbawionych wad/usterek produktów, o których mowa w ust. 3 oraz w sposób określonych w ust. 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania usług lotniczych lub operacji specjalistycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 959 ze zm.), w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tzn. do wykonywania usług lotniczych w zakresie fotogrametrii i/lub zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 965/2012 z dnia 5 października 2012 r. ustanawiającym wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do operacji lotniczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008 (Dz. Urz. UE L. 296 z 25.10.2012), lub w przepisach określonych w Załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wyłączenia zastosowania niektórych przepisów ustawy Prawo lotnicze do niektórych rodzajów statków powietrznych oraz określenia warunków i wymagań dotyczących używania tych statków (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1993).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie w jednym roku kalendarzowym cyfrowe zdjęcia lotnicze na łącznej powierzchni zalesionej nie mniejszej niż 100 km2 oraz na podstawie cyfrowych zdjęć lotniczych - wykonał aerotriangulację, z uwzględnieniem numerycznego modelu rzeźby terenu i opracowaniem ortofotomapy w barwach rzeczywistych oraz barwach fałszywych CIR. UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawca musi posiadać doświadczenie przy wykonywaniu zdjęć lotniczych pod kątem analizowania obszarów leśnych oraz doświadczenie w takim ich przetwarzaniu, by materiały te w najlepszy sposób mogły być wykorzystywane do prowadzenia analiz ukierunkowanych na zróżnicowanie obszarów leśnych. Wykonanie zdjęć lotniczych dla obszarów leśnych, ale pod kątem projektów mających inne cele (np. związanych z TBD, ISOK czy LPIS) nie będzie uznane za spełnienie tego warunku. b) Warunek w odniesieniu do zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1. jednym samolotem przeznaczonymi do wykonywania zdjęć fotogrametrycznych umożliwiającym zamontowanie cyfrowej kamery wielkoformatowej, za pomocą której wykonane zostaną cyfrowe barwne zdjęcia lotnicze stanowiące przedmiot zamówienia; 2. jedną cyfrową wielkoformatową kamerą fotogrametryczną o rozdzielczości minimum 100 Mpix z aktualnym certyfikatem kalibracji umożliwiającym wykonanie cyfrowych barwnych zdjęć lotniczych; Pod pojęciem "wielkoformatowe" lotnicze kamery cyfrowe Zamawiający uznaje kamery o konstrukcji opartej na prostokątnych tablicach sensorów CCD, dających czarno-białe obrazy. Na obecnym etapie rozwoju kamery wielkoformatowe są wielogłowicowymi zespołami kamer, pracującymi synchronicznie. Głowice umożliwiają rejestrację obrazów w zakresach: panchromatycznym oraz wielospektralnych (R, G, B, NIR) rejestrując obszar pokrywający się (w przybliżeniu) z łącznym obszarem rejestrowanym przez głowice panchromatyczne. Każda z głowic wielospektralnych rejestruje teren w innym zakresie spektralnym: niebieskim(B), zielonym(G), czerwonym (R) i bliskiej podczerwieni (NIR). Kamery cyfrowe wyposażone są w elektroniczny system kompensacji rozmazania obrazu spowodowany ruchem samolotu - TOI (ang. Tim Delayed lntegration). Ze względu na techniczne rozwiązania (pojedynczy obraz o większej ilości pikseli - minimum 100 Mpx, umożliwia rejestrację na pojedynczym zdjęciu obszaru o większym zasięgu, jednoczesna rejestracja wszystkich zakresów spektralnych, system kompensacji rozmazania) urządzenia zdefiniowane jako "kamery wielkoformatowe" umożliwiają pozyskanie zdjęć o jakości wymaganej przez Zamawiającego. 3. jednym zestawem DGPS do precyzyjnego określania współrzędnych środków zrzutu cyfrowej wielkoformatowej kamery fotogrametrycznej w locie, z błędem nieprzekraczającym 40 cm; 4. dwiema cyfrowymi fotogrametrycznymi stacjami roboczymi, z których przynajmniej 1 spełnia wymagania stawiane stacji do aerotriangulacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 2. W zależności od rodzaju samolotu, który Wykonawca wykaże jako spełnienie warunku opisanego w pkt 5.2 ppkt 3 lit. b SIWZ: 1) w przypadku Wykonawców, którzy do wykonywania usług posługiwać się będą statkami powietrznymi, które są wymienione w Załączniku II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008 z dnia 20 lutego 2008 r. w sprawie wspólnych zasad w zakresie lotnictwa cywilnego i utworzenia Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego oraz uchylającego dyrektywę Rady 91/670/EWG, rozporządzenie (WE) nr 1592/2002 i dyrektywę 2004/36/WE : - aktualny certyfikat operatora lotniczego (AWC_AW4) wraz ze specyfikacją operacyjną, wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego uprawniający do wykonywania usług lotniczych w zakresie fotogrametrii lub - równoważny dokument wydany przez organ państwa obcego lub przez właściwą instytucję wyspecjalizowaną, uznany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego za ważny na równi z certyfikatem polskim, do wykonywania usług lotniczych w zakresie fotogrametrii (nie wymaga uznania certyfikat wydany na podstawie przepisów Unii Europejskiej); lub 2) w przypadku Wykonawców, którzy do wykonywania usług posługiwać się będą statkami powietrznymi: - potwierdzenie przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgłoszenia wykonywania operacji specjalistycznych (SPO) - zgodnie z załącznikiem VIII "Operacje specjalistyczne" do rozporządzenia Komisji (UE) nr 379/2014 z dnia 7 kwietnia 2014 r. zmieniającym rozporządzenie (UE) nr 965/2012 ustanawiające wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do operacji lotniczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008 lub - równoważny dokument wydany przez organ państwa obcego lub przez właściwą instytucję wyspecjalizowaną, do wykonywania operacji specjalistycznych w zakresie fotogrametrii (nie wymaga uznania certyfikat wydany na podstawie przepisów Unii Europejskiej); 3) w przypadku Wykonawców, którzy do wykonywania usług posługiwać się będą ultralekkimi statkami powietrznymi: - zgłoszenie działalności do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego o świadczeniu usług lotniczych wraz z deklaracją o obowiązku aktualizacji danych zawartych w ww. zgłoszeniu oraz (+) - oświadczenie podmiotu świadczącego usługi lotnicze przy pomocy ultralekkiego statku powietrznego, że opracował oraz uzupełnia i zmienia w sposób niezbędny do utrzymania stałej aktualności instrukcję operacyjną określającą bezpieczny sposób prowadzenia działalności w zakresie lotów fotogrametrycznych oraz (+) - oświadczenie podmiotu świadczącego usługi lotnicze przy pomocy ultralekkiego statku powietrznego, że pilot ultralekkiego statku powietrznego 1) posiada ważne uprawnienie instruktorskie lub co najmniej 100 godzin nalotu jako pilot - dowódca na statkach powietrznych tej kategorii, na której będzie wykonywana usługa lotnicza; 2) odbył przeszkolenie w podmiocie szkolącym zgodnie z programem specjalistycznym potwierdzone wpisem do osobistej dokumentacji praktyki lotniczej, jeżeli odbycie takiego szkolenia jest niezbędne dla uzyskania kwalifikacji i umiejętności ze względu na charakter świadczonych usług; 3) wykonał co najmniej cztery loty jako pilot dowódca na ultralekkim statku powietrznym tej kategorii, na której będzie wykonywana usługa lotnicza w okresie ostatnich 90 dni. 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6b do SIWZ). UWAGA: W wykazie Wykonawca zobowiązany jest podać: typ i znaki rejestracyjne samolotu; nazwę modelu kamery wraz z jej numerem seryjnym; nazwę modelu zestawu DGPS wraz z numerem seryjnym oraz nazwę modelu cyfrowych fotogrametrycznych stacji roboczych wraz z numerem seryjnym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie należy złożyć w terminie określonym w art. 24 ust 11 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, 2) złożenia wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo innego dokumentu służącego wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP (pkt 5.2. ppkt 3) SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt Sekcji III.4). Dokumenty wymienione w pkt Sekcji III.4) Wykonawca będzie obowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy PZP po otwarciu ofert. 3. Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 6) oświadczenia, o których mowa w pkt 4 i 5 dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 6.5. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 8) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w banku BZ WBK I O/Poznań nr rachunku: 71 1090 1463 0000 0001 0801 2812 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla pięciu nadleśnictw RDLP w Poznaniu". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadia wnoszone w formach niepieniężnych jako beneficjenta gwarancji powinny wskazywać Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Poznaniu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 8). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena0,60
Pokrycie zdjęć podłużne ponad wymaganą wartość 60%0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie: a) W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie nalotu fotogrametrycznego przy bezchmurnej pogodzie i kącie padania promieni słonecznych >=30° w terminie określonym w umowie, strony mogą odstąpić od realizacji tego fragmentu części zamówienia po sporządzeniu protokołu potwierdzającego te okoliczności. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone o niewykonany fragment części zamówienia; b) W przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa, w tym w normach, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; c) W przypadku działania lub bezczynności organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji, postanowień, itp. co spowoduje niemożliwość dotrzymania ustalonych w umowie terminów. Wydłużenie terminów zawartych w Umowie może nastąpić wyłącznie o czas trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy i czas potrzebny do usunięcia skutków trwania przeszkody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.