Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Warszawa: Dostawa części zamiennych do klimatyzacji samochodowej, akcesoriów do naprawy pojazdów i przyczep oraz akumulatorów dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 16/2011/PN/12RWT
Numer ogłoszenia: 58644 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do klimatyzacji samochodowej, akcesoriów do naprawy pojazdów i przyczep oraz akumulatorów dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 16/2011/PN/12RWT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do klimatyzacji samochodowych, akcesoriów do naprawy pojazdów i przyczep oraz akumulatorów. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści umowy w przypadku zmiany asortymentu określonego producenta /dystrybutora/ w szczególności w przypadku braku lub jego wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana nie ulegnie zwiększeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2414, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
budynek 21, pokój 117..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2414, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 budynek 2, kancelaria, godz. 08.00-09.00 oraz 12.00-15.00 (poniedziałek - piątek).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO KLIMATYZACJI SAMOCHODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr kabiny - wkład do autobusu 1101193A Szt. 120 2. Filtr chłodnicy do Opel Astra G W 183 Szt. 5 3. Wyłączniki ciśnieniowe presostat Opel astra G Szt. 10 4. Zaworek ciśnieniowy AVC GD HNBR Szt. 15 5. Zaworek ciśnieniowy AVC JRA Szt. 15 6. Środek do odkażania Air Con Refresh 1000 ml Szt. 20 7. Płyn do płukania klimatyzacji A C FLUSH Szt. 10 8. Olej sprężarkowy do klimatyzacji z barwnikiem UV 946 ml do R143a Szt. 10 9. Uszczelniacz klimatyzacji LEAK STPO 120 ml Szt. 5 10. Zestaw ( 435 sztuk) ringów uniwersalnych do autoklimatyzacji Szt. 1 11. Wentyl ciśnieniowy niskiego ciśnienia do R 134a Szt. 10 12. Wentyl ciśnieniowy wysokiego ciśnienia do R 134a Szt. 10 13. Zaworek ciśnieniowy SCHREDERA M 10 Szt. 10 14. Komplet podkładek uszczelniających (5 sztuk) MT 2159 Szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żarówka 12V 10W SV 8,5 szt. 50 2. Żarówka 12V 4W BA 9s szt. 100 3. Żarówka R 5W 12V BA155 szt. 50 4. Żarówka R10W12V 10W BA 155 szt. 50 5. Żarówka PY 21W12V21W pomarańczowa szt. 50 6. Żarówka P21W 12V 21W BA 155 szt. 100 7. Żarówka P21 5W24V 21 - 5W szt. 50 8. Żarówka 24V 4W BA9s szt. 50 9. Żarówka reflektorowa H1 55W 12VPremium+30 szt. 40 10. Żarówka reflektorowa H 7 55W 12V Premium +30 szt. 40 11. Żarówka reflektorowa H 4 60-55W szt. 40 12. Żarówka reflektorowa H3 55W 12V + 30 szt. 40 13. Żarówka reflektorowa H7 24V 70W szt. 40 14. Żarówka bezcokołowa W5W 12V 5W szt. 100 15 Żarówka bezcokołowa W5W 24V 5W szt. 100 16 Żarówka bezcokołowa W1,2W 12V 1,2W szt. 200 17 Żarówka bezcokołowa W 1,2 24V 1,2W szt. 200 18 Odblask wyróżniający pojazd specjalny czerwony szt. 10 19 Odblask wyróżniający pojazd specjalny pomarańczowy szt. 10 20 Odblask okrągły fi 60 na podkładce ze śrubą M5 biały szt. 10 21 Odblask okrągły fi 60 na podkładce ze śrubą M5 żółty szt. 10 22 Odblask okrągły fi 60 na podkładce ze śrubą M5 czerwony szt. 10 23 Odblask trójk. uniwer. wys.140 mm z otworami na 2 śruby czerwony szt. 10 24 Trójkąt ostrzegawczy uniwersalny drogowy z podstawą krzyżową szt. 30 25 Sygnał dźwiękowy 12V talerzowy FER szt. 8 26 Sygnał dźwiękowy 24V talerzowy FER szt. 8 27 Sygnał dźwiękowy (komplet sygnałów tubowych SRL ) szt. 4 28 Bezpieczniki (zestaw bezp. sam. nożowych 7,5-30A 10 sztuk w zestawie szt. 300 29 Klema akumulatorowa uniwersalna (+) pokryta mosiądzem szt. 150 30 Klema akumulatorowa uniwersalna (-) pokryta mosiądzem szt. 150 31 Przewód akumulator grubość 35mm2 długość 50cm czerwony w osłonie silik. szt. 10 32 Przewód akumulator. grubość 35mm2 długość 50cm czarny w osłonie silikon. szt. 10 33 Przewód elektr. przyczepa pojazd spiralny ABS zwój 5 polowy z wtyczkami szt. 5 34 Wtyczki złącza elektrycznego 12-24V 7 biegunowe obudowa aluminiowa szt. 12 35 Gniazdo 12-24 V 7 biegunowe obudowa aluminiowa szt. 25 36 Adapter kablowy - przejściówka wtyczki z 13 pin na 7 pin szt. 3 37 Adapter kablowy - przejściówka wtyczki z 7 pin na 13 pin szt. 2 38 Gniazdo montażowe zapalniczki szt. 10 39 Wtyczka gniazda zapalniczki 12V szt. 10 40 Wyłącznik krańcowy W1 drzwiowy szt. 20 41 Krokodylek akumulatorowy 100A czarny szt. 10 42 Krokodylek akumulatorowy 100A czerwony szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA AKUMULATORÓW KWASOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Akumulator 12V 60 Ah szt. 2 2. Akumulator 12 V 74 Ah szt. 4 3. Akumulator 12 V 77 Ah szt. 4 4. Akumulator 12V 110 Ah szt. 10 5. Akumulator 12V 92 Ah szt. 6 6. Akumulator 12V 125 Ah szt. 10 7. Akumulator 12V 145 Ah szt. 10 8. Akumulator 12V 160 Ah szt. 10 9. Akumulator 12V 170 Ah szt. 10 10. Akumulator 12 V 185 Ah szt. 4 11. Akumulator 12V 215 Ah szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.