eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Wykonanie docieplenia elewacji budynku warsztatowego przy ul. Wczsowej 46 w Karbowie 87-300 Brodnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Brodnica: Wykonanie docieplenia elewacji budynku warsztatowego przy ul. Wczsowej 46 w Karbowie 87-300 Brodnica
Numer ogłoszenia: 58641 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, faks 056 4950808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http:/zosiudp-brodnica.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia elewacji budynku warsztatowego przy ul. Wczsowej 46 w Karbowie 87-300 Brodnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie docieplenia części elewacji metodą lekką mokrą, częściowe zamurowanie otworów okiennych, wykonanie i osadzenie stolarki okiennej w elewacji tylnej budynku, kolor elewacji dostosowany do kolorystyki istniejącej oraz mlowanie hali budynku warsztatowego przy ul. Wczsowej 46 w Karbowie 87-300 Brodnica..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy Pzp) a w szczególności: 2. Wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia i posiadają uprawnienia wymagane prawem budowlanym. wymagania dotyczące kadry technicznej: - kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności w branży ogólnobudowlanej 3. Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1 do SIWZ , 2) wypełniony kosztorys ofertowy (wypełniony przedmiar robót) - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór załącznik nr 3 do SIWZ . w celu wykazania, iż spełniają wymagane warunki, wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 4 ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne zał. nr 4. dotyczące potwierdzenia: niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień osoby przewidzianej do kierowania robotami) załącznik nr 5 dotyczące potwierdzenia: sytuacji ekonomicznej i finansowej 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Inne potwierdzające ważność oferty 8) parafowany wzór umowy załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zosiudp-brodnica.bop.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy ul. Kamionka18 87-300 Brodnica pokój 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul. Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 9 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.