eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Części zamienne do pojazdów samochodowych typu Honker oraz Star 266 i pochodne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Szczecin: Części zamienne do pojazdów samochodowych typu Honker oraz Star 266 i pochodne.
Numer ogłoszenia: 58624 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 42, 70-727 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4454549, fax 091 4454549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5pinz.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Części zamienne do pojazdów samochodowych typu Honker oraz Star 266 i pochodne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych typu HONKER oraz STAR 266 i pochodne do Jednostki Wojskowej 2901 w Szczecinie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.31.00.00 - Silniki i części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.00.00 - Silniki do pojazdów i części silników Oryginalny kod CPV: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych w punkcie 11 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; b)wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ; c)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5pinz.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 42, 70-747 Szczecin - Podjuchy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ( Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 42, 70-747 Szczecin - Podjuchy) w Kancelarii Jawnej JW. 2901- pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.