eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Obornikach, w tym wymiana posadzki sportowej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-18



Og³oszenie nr 586209-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Gmina Oborniki: Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Obornikach, w tym wymiana posadzki sportowej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, krajowy numer identyfikacyjny 63125880400000, ul. Pi³sudskiego  76 , 64-600  Oborniki, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 61 6559100, e-mail zamowienia@um.oborniki.pl, faks 061 6559101.
Adres strony internetowej (URL): http://www.oborniki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.umoborniki.nv.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.umoborniki.nv.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Obornikach, w tym wymiana posadzki sportowej
Numer referencyjny: BZP.271.07.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Obornikach, w tym wymiana posadzki sportowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie systemowej pod³ogi sportowej na ruszcie drewnianym. Wysoko¶æ ca³kowita pod³ogi wynosi 92,3mm, warstwy od góry: - wylewka poliuretanowa gr. 2,0mm na macie elastycznej gr. 4,0mm, - p³yta wiórowa górna gr. 12,0mm, - p³yta wiórowa dolna gr. 12,0mm, - folia paroizolacyjna polietylenowa, - legar górny gr. 19,0mm co 31,25cm z drewna iglastego so/¶w klasy H/III, - legar dolny gr. 19,0mm co 62,50cm z drewna iglastego so/¶w klasy H/III, - podk³adki poziomuj±ce gr. 8,0mm, - element sprê¿ysty gr. 16,0mm co 62,50cm, - folia paroizolacyjna polietylenowa. Pod³oga sportowa na ruszcie drewnianym bêdzie wyposa¿ona w wentylacjê grawitacyjn± poprzez: - zastosowanie listew coko³owych przy¶ciennych z otworami wentylacyjnymi (wykonanie typowe) wzd³u¿ ¶cian szczytowych. Listwy z drewna iglastego II klasy, - zastosowanie listew pod³ogowych korytowych z otworami wentylacyjnymi (wykonanie indywidualne) wzd³u¿ ¶cian pod³u¿nych. 2) wykonanie docieplenia dachu ze wszystkimi obróbkami blacharskimi, 3) remont instalacji odgromowej, 4) renowacja istniej±cych kominów, 5) wykonanie robót malarskich ¶cian i sufitów, stolarki drzwiowej i okiennej, 6) wymiana kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach szatni.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45110000-1
45111000-8
45300000-0
45320000-6
45321000-3
45400000-1
45410000-4
45260000-7
45261000-4
45261210-9
45261320-3
45432114-6
45200000-9
45262000-1
45400000-1
45440000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ bêd± roboty budowlane to¿same z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub STWiORB). 2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 30 % warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego. 3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli: 1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
40

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e: a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu pod³ogi sportowej o nawierzchni poliuretanowej na legarach wewn±trz obiektu, b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik Budowy - osoba posiadaj±ca nastêpuj±ce kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych), Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustêpie. Uwzglêdniaj±c dyspozycjê art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiaj±cy nie dokona wezwania do z³o¿enia ww. dokumentu lecz samodzielnie go pozyska z ogólnie dostêpnych baz danych tj. mo¿liwo¶æ pozyskania bezp³atnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porz±dku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru S±dowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze S±dowym) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. - o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów dotycz±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 IDW). 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykaz innych dokumentów sk³adanych przez wykonawcê do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiary robót zamawiaj±cego, które stanowi± za³±cznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Czê¶æ II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadaæ tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawieraæ wszystkie pozycje przedmiarowe (bez mo¿liwo¶ci ich pomijania). Dla ka¿dej pozycji kosztorysu nale¿y podaæ m.in. nazwê/opis pozycji, jednostkê miary, ilo¶æ jednostek miary, cenê jednostkow±, warto¶æ pozycji. Je¿eli w wyniku dokonanej przez wykonawcê analizy dokumentacji projektowej uzna ilo¶æ robót okre¶lon± w przedmiarze robót za niew³a¶ciw±, to zmiany ilo¶ci robót wykonawca mo¿e dochodziæ w ramach procedury pytañ, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (je¿eli dotyczy) Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniaj±ce, ¿e wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów tj. zawieraj±ce nastêpuj±ce informacje: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 4) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku sk³adania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa). 5) (je¿eli dotyczy) Dokument wykazuj±cy równowa¿no¶æ z³o¿onej oferty tj. opis rozwi±zania równowa¿nego oferowanego przez wykonawcê, z wykazaniem danych technicznych dotycz±cych rozwi±zania opisanego przez zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. O¶wiadczenie przekazywane przez wykonawcê w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 IDW).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza przypadkami umo¿liwiaj±cymi zmianê umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê wprowadzenie istotnych zmian tre¶ci umowy za zgod± Zamawiaj±cego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ: 1) zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci robót budowlanych, pod warunkiem, ¿e zwiêkszenia robót nie wykraczaj± poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, 3) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub wyposa¿enia, 4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, 5) zmiany terminów okre¶lonych w § 7 umowy, 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT). 5. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± i s± ich uzasadnieniem ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: 1) niezgodno¶æ przedmiaru robót z okre¶leniem przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót, 3) obni¿enie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu, 4) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych, 5) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, 6) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ, 7) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót, 8) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeñstwa w trakcie u¿ytkowania obiektu, 9) opó¼nienia lub zawieszenia robót oraz zmiany powsta³e w wyniku: a) przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, innego organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, w³a¶cicieli lub zarz±dców sieci infrastruktury technicznej, których dzia³ania s± niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, b) wyst±pienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, potwierdzonych przez inspektora nadzoru budowlanego poprzez odpowiedni wpis do Dziennika Budowy, c) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych, i/lub uzupe³niaj±cych, d) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót, f) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 10) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 7. Podstawê obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-4 w zwi±zku z pkt 6 stanowi zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys opracowany przez Wykonawcê na podstawie: 1) cen jednostkowych oraz danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych przez Wykonawcê do sporz±dzenia oferty niniejszego zamówienia (dotyczy robót ujêtych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy), 2) danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych przez Wykonawcê do sporz±dzenia oferty niniejszego zamówienia oraz cen jednostkowych nie wy¿szych ni¿ aktualne ¶rednie ceny materia³ów, sprzêtu i transportu publikowane w wydawnictwie informacji cenowych budownictwa dla województwa wielkopolskiego oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekty tych cen opartej na w³asnych wyliczeniach (dotyczy robót nie ujêtych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy). 8. Zakazuje siê zmiany umowy, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê. W takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem zmian okre¶lonych w ust. 4 pkt 6 w zw. z ust. 6 pkt 1 i 2 umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.