eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Olsztyn: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 5861 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5344944 w. 117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.is.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie. 2. Zamawiający usługi sprzątania podzielił na: - prace wykonywane codziennie, - prace wykonywane raz w tygodniu, - prace wykonywane raz w miesiącu, - prace wykonywane raz na 6 m-cy, - sprzątanie posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie. 3. Parametry obiektu służące prawidłowemu przygotowaniu oferty: I. Wykaz powierzchni biurowych: 1. Powierzchnia posadzki w m2 - 2213,30 w tym: a) wykładzina dywanowa - 858,50 b) płytki gres i terakota - 1009,60 c) parkiet - 174,00 d) wykładzina antyelektrostatyczna PV - 59,00 e) posadzki z płytek terakotowych - 112,20 2. Powierzchnia ścian z glazury w m2 - 406,14 c) umywalki - 26 szt. d) sedes, pisuar - 20 szt. 3. Powierzchnia okien (jednostronna) - 458,81 4. Powierzchnia przegród szklanych (jednostronna) - 81,30 (wiatrołap, kancelaria, łącznik, sekretariat, sala szkoleń) 5. Powierzchnie zewnętrzne a) wejścia głównego - 51,26 b) podjazdu dla niepełnosprawnych - 65,77 c) wejścia do węzła ciepłowniczego, ewakuacyjnego - 10,04 II. Wykaz powierzchni i pomieszczeń na poziomie piwnic: 1. Powierzchnia posadzki w m2 - 596,00 w tym: a) wykładzina PCV - 64,30 b) z płytek lastryko - 284,60 c) betonowa (garaże) - 169,30 d) z płytek terakotowych - 8,20 e) z paneli drewnianych - 31,40 f) z płyt gres - 38,20 2. Powierzchnia ścian z glazury w m2 - 33,50 3. Powierzchnia okien (jednostronna) - 13,23 4. Powierzchnia drzwi stalowych (jednostronna) - 38,40 5. Powierzchnia drzwi drewnianych (jednostronna) - 32,80 III. Powierzchnia zagospodarowania terenu 1. Trawniki i klomby krzewowe - 615,00 2. Parkingi, chodniki, i drogi dojazdowe - 1243,00 4. Pozostałe informacje niezbędne do sporządzenia oferty dostępne są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do SIWZ) Należy wykazać przynajmniej trzy usługi w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości każdej z usług minimum 40 000 zł. B.2) wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia - na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. D. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: D.1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące stałej ekipy pracowników, dyspozycyjności i dostosowania terminu wykonania usługi do wymagań Zamawiającego - zawarte w treści Formularza oferty - zał. nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Olsztynie, ul. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Olsztynie, ul. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn, pokój nr 18 (kancelaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.